استخدام مدیر داخلی آژانس هواپیمایی، مدیر مالی، کارشناس منابع انسانی و اداری

استخدام مدیر داخلی آژانس هواپیمایی، مدیر مالی، کارشناس منابع انسانی و اداری انتشار در شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ محتوا گذار سی و هشت امروز نشان شده نشان کردن استخدام اقامت 24 هلدینگ اقامت 24 جهت تکمیل کادر خود در استان خراسان رضوی از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید. عنوان شغلی شرایط

کد خبر : 68163
تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۴
استخدام مدیر داخلی آژانس هواپیمایی، مدیر مالی، کارشناس منابع انسانی و اداری


استخدام مدیر داخلی آژانس هواپیمایی، مدیر مالی، کارشناس منابع انسانی و اداری



امروز

نشان شده
نشان کردن

استخدام اقامت 24

هلدینگ اقامت 24 جهت تکمیل کادر خود در استان خراسان رضوی از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.

عنوان شغلی شرایط احراز
مدیر داخلی آژانس هواپیمایی  
  • جنسیت: آقا، خانم
  • نوع همکاری: تمام وقت
  • حداقل 3 سال سابقه کار مرتبط
  • آشنایی با مدیریت پرسنل، امور دفتری، امور مالی، هتل، تور و بلیط هواپیما
  • قدرت تصمیم گیری بالا
  • روابط عمومی بالا
  • محدوده سنی: بین 27 – 40 سال
  • مقطع تحصیلی: لیسانس یا بالاتر
مدیر مالی
  • جنسیت: آقا، خانم
  • نوع همکاری: تمام وقت
  • دارای حداقل مدرک تحصیلی کارشناسی حسابداری و سایر رشته های مرتبط
  • دارای حداقل 5 سال تجربه کاری در زمینه امور مالی یا حسابداری
  • مسلط به قوانین مالیاتی، تامین اجتماعی، سیستم های حسابداری مالی و استانداردهای حسابداری
  • تسلط به قوانین بانکی
  • توانایی تهیه، بررسی و تجزیه و تحلیل سوابق حسابداری، صورت های مالی و گزارشات مدیریتی
  • مسلط به تهیه، کنترل و گزارش در امور بودجه بندی عملیاتی
  • آشنایی با نرم افزارهای حسابداری و مالی در حوزه گردشگری و رزرواسیون هتل ها
کارشناس منابع انسانی و اداری
  • جنسیت: آقا، خانم
  • تهیه و انتشار آگهی‌های استخدامی
  • دریافت رزومه‌ها و مدیریت بانک رزومه
  • هماهنگی‌های دعوت به مصاحبه متقاضیان و همانگی برگزاری جلسه مصاحبه
  • مستندسازی نتایج جلسات مصاحبه و اطلاع‌رسانی پذیرش یا عدم پذیرش به متقاضایان
  • به‌ روزرسانی مستمر پرونده‌ های پرسنلی
  • دریافت مدارک متقاضایان و تشکیل پرونده برای آن‌ها
  • تنظیم قرارداد و اخذ امضای متقاضایان
  • ثبت کلیه‌ ی اطلاعات مربوط به افراد تاییده شده در سیستم
  • پیگیری امور بیمه برای کارکنان
  • انجام امور مربوط به تسویه حساب و خروج نیروی انسانی
  • هماهنگی و اطلاع رسانی جلسات سازمانی در تقویم
  • محاسبه کارکرد افراد و هماهنگی با واحد مالی برای امور پرداخت

 

از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به ایمیل زیر ارسال نمایند.

اطلاعات تماس

ایمیل

[email protected]

اقامت 24
گردشگری و رستوران
نمایش آگهی های استخدامی


#استخدام #مدیر #داخلی #آژانس #هواپیمایی #مدیر #مالی #کارشناس #منابع #انسانی #اداری

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.