یک گروه تولیدی- صنعتی معتبر در استان خوزستان جهت تکمیل سرمایه های انسانی خود از افراد واجد شرایط ذیل دعوت به همکاری می نماید
سرپرست امور پرسنلی و کارگزینی
شرایط احراز
- محل کار: استان خوزستان
- سن: بین 30 تا 45 سال
- مدرک تحصیلی: کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته های حسابداری، فناوری اطلاعات، مهندسی کامپیوتر، مهندسی صنایع و مدیریت
- سابقه کار: حداقل 5 سال در سمت های مرتبط و مشابه
دانش و مهارت مورد نیاز
- آشنایی مطلوب با قوانین کار و تامین اجتماعی در حوزه های قرارداد، کارکرد و حقوق و دستمزد
- مسلط به کنترل و محاسبه کارکرد پرسنل و بررسی مستمر استقرار قوانین مرتبط در سیستم های ذیربط
- آشنایی مطلوب با نظام مدیریت پیشنهادات
- مسلط بر اصول و فنون مذاکره و شیوه های برقراری ارتباطات موثر
- مسلط به نرم افزار های آفیس بخصوص اکسل
- دارای شخصیت تعاملی، تفکر سیستمی و با صبر و حوصله
تسهیلات و مزایا
- حقوق و مزایا: توافقی (متناسب با سوابق و توانایی ها) و تسهیلات انگیزشی
ارسال رزومه
ارسال رزومه
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰