استخدام خدماتی تجاری مهر سرمستان
خدماتی تجاری مهر سرمستان جهت تکمیل کادر خود در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.
رئیس حسابداری
استان
جنسیت
سابقه کار
نوع همکاری
شرایط احراز و مهارت های مورد نیاز
- دارای سابقه کاری مرتبط
- حداقل تحصیلات لیسانس در رشته مرتبط
- آشنایی کامل به نرم افزار حسابداری شایگان و سپیدار
- آشنا با قوانین مالیاتی، بیمه، حقوق و دستمزد و …
- مهارت پیشرفته در نرم افزار آفیس
- متعهد، منظم، بادقت و ریز بین
- فعال و با انگیزه
- تسلط به قوانین و مقررات حسابداری و حسابرسی، مقررات مالیاتی و بیمه، قانون تجارت، قانون کار و استانداردهای حسابداری
شرح وظایف
- نظارت بر تهیه و تنظیم صورت های مالی و گزارشات مالی شرکت به صورت ماهانه و در پایان سال مالی
- نظارت بر تهیه و تنظیم اظهارنامه مالیاتی و سایر تکالیف قانونی
- نظارت بر انجام امور مربوط به حسابداری بهای تمام شده و همچنین فعالیتهای مربوط به حسابداری کالا
- نظارت بر فعالیتهای حسابداری مالی از قبیل تهیه و تنظیم و نگهداری کلیه دفاتر و اسناد و مدارک عملیات شرکت
- نظارت بر تهیه و اجرای روشهای حسابداری مالی و کنترل موجودیهای انبارها، اموال منقول و غیرمنقول و تدوین آیین نامه های مالی
- کنترل و تایید کلیه هزینه های ریالی و ارزی و صدور دستور پرداخت هزینه های عملیاتی، خدماتی و عمرانی
اطلاعات تماس
خدماتی تجاری مهر سرمستان
نمایش آگهی های استخدامی




آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA









ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰