استاندارد برق پاک – مشاوره زمستان 2022

در کنفرانس تغییرات اقلیمی سازمان ملل متحد (COP26)، نخست وزیر جاستین ترودو اعلام کرد که کانادا یک شبکه برق خالص صفر تا سال 2035 را هدف گذاری کرده است. این هدف اولیه مشخص شده در طرح آب و هوای تقویت شده کانادا (دسامبر 2020) را تا پانزده سال تسریع می کند. . مقاله بحث استاندارد

کد خبر : 179270
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۴
استاندارد برق پاک – مشاوره زمستان 2022


در کنفرانس تغییرات اقلیمی سازمان ملل متحد (COP26)، نخست وزیر جاستین ترودو اعلام کرد که کانادا یک شبکه برق خالص صفر تا سال 2035 را هدف گذاری کرده است. این هدف اولیه مشخص شده در طرح آب و هوای تقویت شده کانادا (دسامبر 2020) را تا پانزده سال تسریع می کند. .

مقاله بحث استاندارد الکتریسیته پاک که در مارس 2022 منتشر می‌شود، به مشارکت‌ها برای اطلاع‌رسانی به طراحی و محدوده مقررات کمک می‌کند، که به پیشرفت در جهت دستیابی به یک شبکه برق خالص صفر تا سال 2035 کمک می‌کند.

حفظ مقرون به صرفه بودن و قابلیت اطمینان

در تدوین استاندارد پیشنهادی برق پاک، دولت کانادا با استان‌ها و مناطق درگیر کار خواهد کرد تا فرصت‌های احتمالی برق پاک و همچنین مسائل بالقوه هزینه و قابلیت اطمینان را برای پرداخت‌کنندگان نرخ و شرکت‌های برق، و تأثیرات بر کارگران برق در نظر بگیرد. ما با هم استانداردی را طراحی خواهیم کرد که تأثیرات را بر پرداخت کنندگان نرخ به حداقل می رساند، قابلیت اطمینان را حفظ می کند و انتشار گازهای گلخانه ای را کاهش می دهد.

مقاله بحث استاندارد برق پاک بر اساس اقدامات قبلی دولت فدرال در مورد برق است. این شامل اجرای حذف تدریجی زغال سنگ در سال 2030 و ایجاد استانداردهای عملکرد برق گاز طبیعی برای ارائه سیگنال‌های مناسب بازار است. این سیاست‌های اقلیمی با هم به شرکت‌ها زمان می‌دهند تا به طور مؤثر به منابع برق پاک با حداقل تأثیر بر نرخ‌پرداخت‌کنندگان منتقل شوند.

برق بدون سوخت فسیلی همچنین می‌تواند از مصرف‌کنندگان در برابر نوسانات بازار و قرار گرفتن در معرض رویدادهای جهانی که بر قیمت گاز طبیعی و نفت تأثیر می‌گذارد، محافظت کند، سوخت‌هایی که شرکت‌های برق در حال حاضر به عنوان بخشی از مجموعه خود برای تولید برق استفاده می‌کنند.

حمایت از انتقال به برق خالص صفر

دولت کانادا درک می‌کند که انتقال به صفر خالص نیازمند سرمایه‌گذاری‌های عمده در تولید برق پاک، ذخیره‌سازی و نوسازی شبکه برای پاسخگویی به تقاضای فزاینده ناشی از برق‌رسانی در سایر بخش‌های اقتصاد است، زیرا اپراتورهای شبکه همزمان تولید را کربن‌زدایی می‌کنند.

به عنوان بخشی از طرح آب و هوای کانادا، دولت فدرال از سرمایه گذاری در انرژی های تجدیدپذیر و راه حل های فناوری و انرژی پاک نسل بعدی حمایت می کند.

در دسامبر 2020، کانادا 15 میلیارد دلار سرمایه گذاری کرد تا یک اقتصاد قوی تر، پاک تر، انعطاف پذیرتر و فراگیرتر بسازد. این بودجه به حمایت از بسیاری از پروژه ها در بخش برق کمک می کند، از جمله:

  • 964 میلیون دلار اضافی در طول چهار سال برای پیشبرد پروژه های انرژی تجدیدپذیر هوشمند و نوسازی شبکه برای فعال کردن شبکه پاک در آینده.
  • سرمایه گذاری 300 میلیون دلاری اضافی در طول پنج سال برای کمک به جوامع روستایی، دورافتاده و بومی که در حال حاضر به گازوئیل متکی هستند تا تا سال 2030 با انرژی پاک و قابل اعتماد تامین شوند.
  • حمایت از اتصال شبکه‌های برق استانی با کارهای لازم برای پیش‌توسعه پروژه‌های بین‌المللی با ارائه 25 میلیون دلار در سال‌های 2021-2022 برای کمک به برخی از حامیان در انجام ارزیابی‌های مهندسی، مشارکت جامعه، و مطالعات محیطی و نظارتی؛ و
  • همکاری با استان ها و مناطق برای کمک به ساخت پروژه های کلیدی انتقال بین المللی با حمایت بانک زیرساخت کانادا. در حال حاضر، این کار شامل پیشرفت پروژه بین‌المللی “حلقه آتلانتیک” است که می‌تواند تا حد زیادی انتشار گازهای گلخانه‌ای را کاهش دهد و مقرون به صرفه بودن برق در منطقه اقیانوس اطلس را حفظ کند، و همچنین سایر طرح‌های منطقه‌ای.

از آن زمان، دولت این سرمایه‌گذاری‌ها را گسترش داده و 17.6 میلیارد دلار اضافی را برای اقدامات جدید بازیابی سبز که در بودجه 2021 گنجانده شده است، همراه با ایجاد اعتبار مالیاتی سرمایه‌گذاری برای تشویق توسعه پروژه‌های جذب و ذخیره کربن و افزایش امکان‌سنجی آنها متعهد شده است.

علاوه بر این، به عنوان بخشی از برنامه رشد 10 میلیارد دلاری خود، بانک زیرساخت کانادا هدف بلندمدت 5 میلیارد دلاری را برای پروژه‌های انرژی پاک برای حمایت از تولید و ذخیره‌سازی انرژی‌های تجدیدپذیر و انتقال برق پاک بین استان‌ها، قلمروها و مناطق تعیین کرده است. از جمله به جوامع شمالی و بومی.

در 14 فوریه 2022، دولت کانادا اعلام کرد صندوق برق آینده به عنوان بخشی از سیستم قیمت‌گذاری مبتنی بر خروجی (OBPS)، که 79.5 میلیون دلار برای حمایت از پروژه‌های برق پاک در تاسیسات تولید برق تحت پوشش OBPS در مانیتوبا، ساسکاچوان، انتاریو و نیوبرانزویک مجددا سرمایه‌گذاری خواهد کرد.

دولت کانادا با انتشار اولین اوراق قرضه سبز خود به ارزش 5 میلیارد دلار قبل از پایان ماه مارس پیش می رود، که درآمد حاصل از آن برای ارائه فرصت های سرمایه گذاری در اقدامات اقلیمی و زیست محیطی، از جمله در زیرساخت های سبز و پروژه های مربوط به باد و بادی استفاده می شود. انرژی خورشیدی. چارچوب اوراق قرضه سبز در 3 مارس 2022 منتشر شد.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.