از Shiba Inu تا Squidgrow – اخبار بیت کوین حمایت شده

حمایت شده است وقتی جامعه امروز به صنعت کریپتو نگاه می کند، نمی توان آن را انکار کرد دوج کوین (دوج) و شیبا اینو (SHIB) به همان اندازه معروف هستند بیت کوین (BTC). SHIB تا به امروز دارای بالاترین درصد افزایش تخمینی است. هیچ ارز دیجیتال دیگری به این درصد بازده نزدیک نشده است. در

کد خبر : 253128
تاریخ انتشار : جمعه ۱۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۰
از Shiba Inu تا Squidgrow – اخبار بیت کوین حمایت شده


وقتی جامعه امروز به صنعت کریپتو نگاه می کند، نمی توان آن را انکار کرد دوج کوین (دوج) و شیبا اینو (SHIB) به همان اندازه معروف هستند بیت کوین (BTC). SHIB تا به امروز دارای بالاترین درصد افزایش تخمینی است. هیچ ارز دیجیتال دیگری به این درصد بازده نزدیک نشده است.

در حالی که بیشتر کوین‌های میم از بالاترین سطح تاریخ -70% و بالاتر شکست خورده‌اند (مانند بقیه بازار ارزهای دیجیتال)، یکی ثابت کرده است که حتی در این بازار نزولی نیز می‌توان با آنها حساب کرد. Shibtosi (نام مستعار ناشناس) مدیر عامل Squidgrow است، یک میم سکه که در ژوئن 2022 راه اندازی شد و ممکن است آینده را نشان دهد. شیبتوشی از روزهای اولیه بیت کوین در حدود سال 2011 حامی ارزهای دیجیتال بوده است.

شیبتوشی با نشان دادن این که عقربه های الماسی می توانند برنده شوند، الگوی خود را نشان داده است. جدای از تحویل الماس بیت کوین، این فرد به کیف پول برتر شیبا اینو نیز رسیده است. در طول بالاترین رکورد شیبا اینو (اکتبر 2021)، دارایی شیبتوشی در SHIB نزدیک به 5.7 میلیارد دلار تخمین زده شد. انباشتن این همه ثروت، شیبتوشی را از پس دادن به جامعه بازنداشته است. از اهدای مغز استخوان گرفته تا اهدای زمان و پول به کودکان بیمار و لاعلاج، شیبتوشی نشان می‌دهد که قلب چقدر می‌تواند دلسوز و گسترده باشد.

این ویژگی های شخصیتی همچنین می تواند نشان دهد که شیبتوشی چه نوع مدیر عاملی می تواند باشد. علیرغم موفقیت های عظیم، شکست هایی وجود داشته است که تجربه یادگیری بوده است. بخشی از دلیل این شکست ها ورود به پروژه هایی بود که کلاهبرداری کامل بودند. درس‌هایی که از شکست‌ها آموخته شد، شیبتوشی را به ایجاد مکانی امن برای سرمایه‌گذاری دوستان و خانواده تشویق کرد و Squidgrow را ایجاد کرد. در ابتدا، Squidgrow با کیفیت میم بود، اما با برخی برنامه های کاربردی آینده. شیبتوشی گفته بود: «ترجیح می‌دهم غافلگیر شوم تا ناامید، به این معنی که داشتن یک محصول کارآمد یا نزدیک به کار بهتر از وعده بیش از حد یک جدول زمانی یا محصولی است که در صورت برآورده نشدن انتظارات سرمایه گذاران را ناامید می کند.

علاوه بر افزایش پایگاه سرمایه‌گذاران در Squidgrow به 11000+ و رسیدن به رشد بالای 50 میلیون دلاری ارزش بازار با کمک شرکت بازاریابی رمزنگاری Blockchain Brothers.شیبتوشی عزم خود را مبنی بر اینکه Squidgrow یک نیروی در دنیای رمزنگاری باشد ابراز کرد. Squidgrow در مجموع 1 کوادریلیون عرضه دارد که توسط Solidity Finance حسابرسی شده و در صرافی های برتر فهرست شده است. (Gate.io، MEXC، Bitrue، BigONE، Bitmart، Bkex، LBank) در کل 11. Staking با استفاده از ابزارهای بیشتر فعال است.

Squidgrow با تیمی متمرکز بر ارائه و مدیر عاملی که مشتاقانه برای به اشتراک گذاشتن موهبت برنده شدن و سودآوری با سرمایه گذاری کریپتو متعهد شده است، قرار است در اقیانوس میم کوین موج ایجاد کند. زود رسیدن به سکه هایی مانند Shiba Inu رویای سرمایه گذار است و برای Squidgrow خیلی دیر نشده است.

https://www.youtube.com/watch?v=G4WzLsv0sBs


این پست حمایت شده است. در اینجا نحوه دسترسی به مخاطبان خود را بیاموزید. سلب مسئولیت را در زیر بخوانید.

رسانه ها

Bitcoin.com منبع برتر برای همه چیزهایی است که مربوط به رمزنگاری است. با تیم رسانه در [email protected] تماس بگیرید تا در مورد انتشارات مطبوعاتی، پست های حمایت شده، پادکست ها و گزینه های دیگر صحبت کنید.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.