ارزهای دیجیتال بانک مرکزی می توانند ارزهای دیجیتال را از بین ببرند – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1] T. Rabi Sankar، معاون بانک مرکزی هند (RBI) می‌گوید که ارزهای دیجیتال بانک مرکزی می‌توانند «هر مورد کوچکی را که ممکن است وجود داشته باشد» برای ارزهای رمزپایه مانند بیت‌کوین و اتر از بین ببرند. معاون فرماندار RBI در مورد تأثیر CBDC ها بر ارزهای دیجیتال بحث می کند رسانه های محلی روز جمعه

کد خبر : 212737
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰
ارزهای دیجیتال بانک مرکزی می توانند ارزهای دیجیتال را از بین ببرند – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1]

T. Rabi Sankar، معاون بانک مرکزی هند (RBI) می‌گوید که ارزهای دیجیتال بانک مرکزی می‌توانند «هر مورد کوچکی را که ممکن است وجود داشته باشد» برای ارزهای رمزپایه مانند بیت‌کوین و اتر از بین ببرند.

معاون فرماندار RBI در مورد تأثیر CBDC ها بر ارزهای دیجیتال بحث می کند

رسانه های محلی روز جمعه گزارش دادند، T. Rabi Sankar، معاون رئیس RBI، در مورد تأثیر بالقوه ارزهای دیجیتال بانک مرکزی (CBDCs) بر ارزهای رمزنگاری شده، مانند بیت کوین و اتر، در وبیناری که توسط صندوق بین المللی پول (IMF) برگزار شد، صحبت کرد.

از او نقل شده است که گفت:

ما (RBI) معتقدیم که CBDCها در واقع می‌توانند هر مورد کوچکی را که برای ارزهای دیجیتال خصوصی وجود دارد، از بین ببرند.

دولت هند و بانک مرکزی با «کریپتوکارنسی‌های خصوصی» به تمام ارزهای رمزنگاری شده غیردولتی از جمله بیت‌کوین و اتر اشاره می‌کنند.

سانکار موضع بانک مرکزی را توضیح داد که ارزهای دیجیتال نباید مجاز باشند «فقط به این دلیل که توسط فناوری پیشرفته پشتیبانی می‌شوند». او اضافه کرد:

هر ابزاری که بتوان از آن به خوبی استفاده کرد، می‌تواند مورد استفاده نامطلوب قرار گیرد. فناوری، در پایان روز، یک ابزار است.

در همین حال، دولت هند همچنان روی سیاست ارزهای دیجیتال این کشور کار می کند. این هفته، وزیر امور اقتصادی فاش کرد که دولت در حال نهایی کردن یک مقاله مشاوره در مورد ارزهای دیجیتال است.

RBI مدت‌هاست که در مورد ارزهای رمزنگاری شده هشدار داده است که تهدیدی برای سیستم مالی هند هستند و هرگز نباید مانند برخی کشورها از جمله السالوادور به عنوان ارز قانونی شناخته شوند. این بانک همچنین هشدار داد که کریپتو می تواند منجر به دلاری شدن اقتصاد هند شود.

سانکار توضیح داد: «یک ارز به یک صادرکننده نیاز دارد یا به ارزش ذاتی نیاز دارد. بسیاری از ارزهای رمزپایه که هیچکدام از این دو را ندارند، هنوز به صورت اسمی پذیرفته می شوند – نه تنها توسط سرمایه گذاران ساده لوح، بلکه توسط سیاست گذاران متخصص و دانشگاهیان. این مقام رسمی تصریح کرد:

بیشتر ارزهای دیجیتال دارای ارزش تعادلی دقیقاً صفر هستند، اما هنوز هم گاهی اوقات در سطوح فوق العاده قیمت گذاری می شوند.

او اظهار داشت: «اما حتی در جایی که ارزهای دیجیتال دارای ارزش هستند، به عنوان مثال، برخی از استیبل کوین‌ها که به یک ارز خاص متصل شده‌اند، پذیرش بی‌چون و چرای آنها برای من گیج‌کننده به نظر می‌رسد.

بانک مرکزی هند در حال حاضر در حال توسعه CBDC خود است. این بانک در این هفته گفت که برای راه اندازی روپیه دیجیتال “رویکردی درجه بندی شده” اتخاذ خواهد کرد.

آیا فکر می کنید ارزهای دیجیتال بانک مرکزی می توانند ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین را از بین ببرند؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.