ارزش بازار استیبل کوین با پشتوانه بایننس و پکسوس BUSD طی 2 ماه 22 درصد افزایش یافت – اخبار بیت کوین آلت کوین

[ad_1] در اواسط آگوست، یا 68 روز پیش، ارزش بازار استیبل کوین BUSD تقریباً 17.7 میلیارد دلار بود و از آن زمان تاکنون، 22.88 درصد افزایش یافته و به 21.78 میلیارد دلار امروز رسیده است. رشد BUSD در زمانی اتفاق می‌افتد که ارزش‌های بازار دو استیبل کوین برتر و سکه دلار آمریکا وزن اضافی را

کد خبر : 270930
تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۰
ارزش بازار استیبل کوین با پشتوانه بایننس و پکسوس BUSD طی 2 ماه 22 درصد افزایش یافت – اخبار بیت کوین آلت کوین

[ad_1]

در اواسط آگوست، یا 68 روز پیش، ارزش بازار استیبل کوین BUSD تقریباً 17.7 میلیارد دلار بود و از آن زمان تاکنون، 22.88 درصد افزایش یافته و به 21.78 میلیارد دلار امروز رسیده است. رشد BUSD در زمانی اتفاق می‌افتد که ارزش‌های بازار دو استیبل کوین برتر و سکه دلار آمریکا وزن اضافی را کاهش داده است.

در حالی که سکه تتر و دلار آمریکا میلیاردها دلار کاهش یافته است، BUSD در کمتر از 2 ماه 22 درصد بالاتر می رود.

قبل از انفجار استیبل کوین Terra، در اواسط آوریل 2022، اقتصاد وابسته به دلار بسیار متفاوت از امروز به نظر می رسید. به عنوان مثال، در 11 آوریل، Bitcoin.com News گزارش داد که بازار استیبل کوین برای اولین بار در تاریخ به مرز 200 میلیارد دلار نزدیک شده است.

آن روز در روز دوشنبه، 11 آوریل 2022، اقتصاد استیبل کوین تقریباً 190.1 میلیارد دلار ارزش داشت و امروز ارزش آن تقریباً 146.81 میلیارد دلار است. لغزش به سمت پایین همه پس از رویداد Depegging UST Terra در ماه می آغاز شد، زمانی که Bitcoin.com News گزارش داد که بزرگترین تتر دارایی پایدار (USDT) کاهش 12 میلیارد دلاری از ارزش بازار خود را گزارش کرد.

در ماه سپتامبر، USDC شروع به کاهش ارزش بازار خود کرد و در 83 روز 6.7 میلیارد دلار از دست داد. ارزش بازار USDC در ماه گذشته بسیار کاهش یافته است، زیرا تقریباً 12.2٪ در 30 روز پاک شده است. علاوه بر این، تعداد کمی از بازارهای استیبل کوین کوچکتر در چند مورد در سال 2022 بسیار کمتر از برابری 0.99 دلار تا 1 دلار سقوط کرده اند.

ارزش بازار استیبل کوین BUSD با پشتوانه بایننس و پکسوس در عرض 2 ماه 22 درصد افزایش یافت
ارزش بازار Binance USD (BUSD) بین 14 آگوست 2022 تا 22 اکتبر 2022.

استیبل کوین بایننس که با مشارکت Paxos Trust Company، BUSD منتشر شد، برعکس عمل کرده است، زیرا استیبل کوین از 14 آگوست 2022 تا کنون 22.88 درصد یا 4.05 میلیارد دلار افزایش یافته است. از 1 ژانویه 2022، توکن استیبل کوین 1:1 پشتیبانی شده است. با ذخیره دلار آمریکا، 50.31 درصد از 14.47 میلیارد دلار به 21.78 میلیارد دلار امروز افزایش یافت.

BUSD یکی از سه استیبل کوین است که اتفاقاً در ده جایگاه برتر بازار ارزهای دیجیتال قرار دارد. در زمان نگارش این مقاله، BUSD دارای هفتمین ارزش بازار بزرگ از بین بیش از 13000 دارایی رمزنگاری فهرست شده امروزی است.

استیبل کوین BUSD بایننس که توسط Paxos منتشر شده است، گزارش‌های گواهی صادر شده به صورت ماهانه در وب‌سایت Paxos منتشر کرده است. گواهینامه ها توسط شرکت حسابداری شخص ثالث مستقل WithumSmith+Brown نوشته شده است.

سه سال پیش، BUSD در 27 سپتامبر 2019 ارزش بازار کمی بیش از 440 هزار دلار داشت. از آن روز، ارزش بازار BUSD در 1120 روز 4946036 درصد افزایش یافته است. برای مقایسه، ارزش بازار تتر 1823 درصد و ارزش سکه دلار آمریکا 10177 درصد در همان 1120 روز جهش کرد.

برچسب ها در این داستان

21.78 میلیارد دلار، گزارش‌های گواهی، بایننس، دلار بایننس، صرافی بایننس، بایننس دلار، BUSD، BUSD رتبه هفتم، استیبل کوین BUSD، ارزش بازار، سرمایه‌گذاری بازار، تأییدیه‌های ماهانه، Paxos، Paxos Trust Company، Stablecoins، Tether، Tether (USDT)، سکه USD، سکه USD (USDC)، USDC، USDT، WithumSmith+Brown

نظر شما در مورد رشد BUSD در حالی که سایر استیبل کوین ها در چند ماه گذشته وزن اضافی خود را کاهش داده اند چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.