ارتقاء Cardano تا پایان جولای مورد انتظار است

[ad_1] بینش های کلیدی: 95 درصد از تست های مقدماتی مورد نیاز برای اجرای ارتقاء نهایی شده است. Input Output نسخه Vasil node 1.35.0 را منتشر کرده است. هفت ایراد فنی باعث تاخیر در هارد فورک واسیل شد. این خبر به سختی خوشایند بود که بلاک چین اثبات سهام (PoS) Cardano با تاخیر در هارد

کد خبر : 222942
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ تیر ۱۴۰۱ - ۳:۳۷
ارتقاء Cardano تا پایان جولای مورد انتظار است

[ad_1]

بینش های کلیدی:

  • 95 درصد از تست های مقدماتی مورد نیاز برای اجرای ارتقاء نهایی شده است.
  • Input Output نسخه Vasil node 1.35.0 را منتشر کرده است.
  • هفت ایراد فنی باعث تاخیر در هارد فورک واسیل شد.

این خبر به سختی خوشایند بود که بلاک چین اثبات سهام (PoS) Cardano با تاخیر در هارد فورک Vasil خود مواجه است، زیرا تنها 95٪ از تست های مقدماتی مورد نیاز برای اجرای ارتقاء نهایی شده است.

با این حال، علاقه مندان به Cardano (ADA) در سراسر جهان می توانند مطمئن باشند که توسعه دهنده اکوسیستم، Input Output (IOHK) در حال انجام کارهای پایانی برای آزمایش بلاک چین است. در واقع، Input Output هفته گذشته Vasil Node 1.35.0 را پس از دستیابی پروژه به «تراکم زنجیره خوب برای ادامه ایمن» منتشر کرد، که نقطه عطف مهمی برای تیم توسعه‌دهندگان بود.

شمارش معکوس ارتقا شروع می شود

این شرکت قبلاً اعلام کرده بود که “احتیاط زیادی” به خرج می دهد تا اطمینان حاصل کند که ارتقاء – که در ابتدا برای عرضه در ژوئن برنامه ریزی شده بود – به درستی اجرا می شود. در حالی که هیچ کدام به عنوان “شدید” طبقه بندی نشدند، هفت اشکال فنی باعث این تاخیر شد.

قابل ذکر است که بیش از 75 درصد از بلوک های شبکه آزمایشی توسط گره Vasil تازه مستقر شده ایجاد شده اند.

برای زمینه، هنگامی که شبکه آزمایشی هارد فورک شده است، اپراتورهای استخر (SPO)، توسعه دهندگان و صرافی ها تقریباً چهار هفته فرصت خواهند داشت تا قبل از پیاده سازی هارد فورک Vasil در شبکه اصلی، کار یکپارچه سازی و آزمایش مورد نیاز را انجام دهند.

تصمیم نهایی برای هارد فورک شبکه آزمایشی Cardano با مشورت اعضای Stake Pool Operation (SPO) و جامعه توسعه برنامه های غیرمتمرکز (dApp) گرفته شد.

افزایش مقیاس پذیری

ارتقای Vasil پیچیده‌ترین برنامه توسعه و ادغام در Cardano از زمانی که هارد فورک آلونزو قابلیت قرارداد هوشمند را در سپتامبر 2021 اضافه کرد، در نظر گرفته می‌شود. قراردادهای هوشمند به کد رایانه‌ای اشاره دارد که به طور خودکار تمام یا بخش‌هایی از یک قرارداد را اجرا می‌کند و ذخیره می‌شود. در یک پلتفرم مبتنی بر بلاک چین

هارد فورک Vasil با معرفی چهار پیشرفت به نام‌های CIP31، CIP32، CIP33 و CIP40، سرعت و مقیاس‌پذیری شبکه را بهبود می‌بخشد.

این پیشرفت‌ها برای کاهش حجم تراکنش‌ها، در نتیجه افزایش توان عملیاتی شبکه و کاهش هزینه‌های تراکنش در شبکه طراحی شده‌اند. توان عملیاتی بالاتر از طریق خط لوله انتشار به دست می آید و در مورد Cardano، می تواند از طریق عملکرد و کارایی اسکریپت بسیار بهبود یافته، تجربه بهتری را برای توسعه دهندگان داشته باشد.

هارد فورک ها به ارتقای شبکه ای اشاره دارد که در آن بلاک چین ها بلاک های جدید را با قوانین جدید از پیش تعیین شده تایید و تولید می کنند، در حالی که آخرین ارتقا به افتخار عضو قدیمی جامعه کاردانو، Vasil St Dabov نام گذاری شده است.

علاوه بر این، انتظار می‌رود که هارد فورک کاردانو را برای توسعه‌دهندگان دوست‌دارتر کند، که می‌تواند پروژه‌هایی را از بلاک چین‌های لایه ۱ رقیب جذب کند و منجر به افزایش تقاضا برای ADA شود.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.