ارتش اسرائیل اعتراف کرد که از پهپادهای مسلح استفاده می کند

اورشلیم (رویترز) – یک مقام رسمی روز چهارشنبه گفت که سانسورهای نظامی اسرائیل ممنوعیت گزارش استفاده این کشور از پهپادهای مسلح را لغو کردند و با اعتراف به اینکه نیروهای مسلح هواپیماهای تهاجمی بدون سرنشین دارند و از آنها استفاده کرده اند، به یک راز آشکار پایان داد. فلسطینی‌ها اسرائیل را به استفاده از پهپادهای

کد خبر : 231503
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۷
ارتش اسرائیل اعتراف کرد که از پهپادهای مسلح استفاده می کند


اورشلیم (رویترز) – یک مقام رسمی روز چهارشنبه گفت که سانسورهای نظامی اسرائیل ممنوعیت گزارش استفاده این کشور از پهپادهای مسلح را لغو کردند و با اعتراف به اینکه نیروهای مسلح هواپیماهای تهاجمی بدون سرنشین دارند و از آنها استفاده کرده اند، به یک راز آشکار پایان داد.

فلسطینی‌ها اسرائیل را به استفاده از پهپادهای مسلح در کشتارهای هدفمند در غزه و کرانه باختری اشغالی متهم کرده‌اند، چیزی که هرگز توسط اسرائیل تایید نشده بود و قبلاً هرگونه انتشار اخبار در این مورد را ممنوع کرده بود.

همچنین گزارش های خبری بین المللی متعددی از حمله پهپادهای اسرائیلی به اهدافی در لبنان و ایران منتشر شده است که هرگز به طور رسمی توسط اسرائیل تایید نشده است.

در بیانیه سانسور ارتش آمده است که پس از بررسی موضوع، “مشخص شد که هیچ مانعی برای انتشار استفاده ارتش اسرائیل از پهپادهای مسلح به عنوان بخشی از فعالیت های عملیاتی آن وجود ندارد.”

اسرائیل یکی از بزرگترین ناوگان هواپیماهای بدون سرنشین در خاورمیانه را دارد و یکی از بزرگترین صادرکنندگان فناوری پهپاد در منطقه است، اما بیشتر هواپیماهای بدون سرنشین آن (پهپاد) هواپیماهای شناسایی غیرمسلح هستند.

جنگ در اوکراین و جنگ 2020 بین ارمنستان و آذربایجان بر نقش حیاتی پهپادهای شناسایی غیرمسلح و پهپادهای تهاجمی در انهدام تانک ها و سایر خودروهای زرهی تأکید کرده است.

پهپاد Bayraktar توسعه یافته توسط ترکیه موفقیت ویژه ای داشته است و تبدیل به کلمه ای برای تغییر موازنه مزیت میدان نبرد به نفع پهپادهای نسبتا ارزان قیمت نسبت به زره های سنگین شده است.

در ماه آوریل، کمیته بودجه پارلمان آلمان به تأمین بودجه برای خرید موشک‌هایی که در ناوگان هواپیماهای بدون سرنشین Heron TP ارتش آلمان ساخته شده توسط صنایع هوافضای اسرائیل نصب می‌شود، چراغ سبز نشان داد.

یک افسر سانسور گفت که در حالی که ممنوعیت عمومی برای گزارش وجود پهپادهای مسلح برداشته شده است، گزارش جزئیات یا عملیات خاص فنی همچنان قبل از تایید انتشار، قابل بررسی است.

(گزارش توسط دن ویلیامز؛ نوشته جیمز مکنزی؛ ویرایش توسط جاناتان اوتیس)



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.