ارائه ۲۱ مقاله در چهارمین همایش بین المللی معماری دست کند

ایسنا/لرستان ‌مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان گفت: با برررسی مقالات ارائه شده به دبیرخانه چهارمین همایش بین المللی دست کند، ۲۱ مقاله پذیرش و در خرم آباد ارائه می‌شوند. عطا حسن پور در گفت و گو با ایسنا افزود: این همایش از ۲۲ تا ۲۴ آبان و با حضور ۷۰ شرکت کننده

کد خبر : 513737
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ آبان ۱۴۰۳ - ۵:۴۹
ارائه ۲۱ مقاله در چهارمین همایش بین المللی معماری دست کند



ایسنا/لرستان ‌مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان گفت: با برررسی مقالات ارائه شده به دبیرخانه چهارمین همایش بین المللی دست کند، ۲۱ مقاله پذیرش و در خرم آباد ارائه می‌شوند.

عطا حسن پور در گفت و گو با ایسنا افزود: این همایش از ۲۲ تا ۲۴ آبان و با حضور ۷۰ شرکت کننده در سطح ملی و بین المللی با مقالاتی از پژوهشگران داخلی و پژوهشگرانی از کشورهای فرانسه، ایتالیا و ترکیه برگزار می شود.

وی تصریح کرد: این همایش با محورهای مفاهیم و مبانی نظری، بستر فرهنگی و میراث ناملموس، بستر طبیعی در معماری دست کند، تجارب و حفاظت از معماری دست کند و با شعار “تاب آوری در برابر مخاطرات، تغییر اقلیمی و بلایا” در اتاق بازرگانی خرم آباد برگزار خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان با اشاره به حضور رییس پژوهشگاه میراث فرهنگی کشور، رییس پژوهشکده ابنیه و بافت های تاریخی کشور، پژوهشگران داخلی و خارجی و استاندار لرستان در چهارمین همایش بین الملی، اظهار کرد: این همایش با همکاری اتاق بازرگانی خرم آباد، صندوق توسعه صنایع‌دستی و فرش دستباف و احیا و بهره‌برداری از اماکن تاریخی و فرهنگی کشور، دانشگاه هنر، دانشگاه شهید بهشتی، دانشگاه تهران، دانشگاه لرستان و ایکوموس ایران برگزار می شود.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه لرستان یکی از قطب های معماری دست کند ایران محسوب می شود؛ تاکنون پژوهش های باستان شناسی و میدانی به عمل آمده که بیش از یکصد معماری دست کند در استان شناسایی و ۵۰ اثر از آنها مستند نگاری شده است.

حسن پور افزود: در پایان این همایش، کتاب مجموعه مقالات منتشر خواهد شد.همایش بین المللی معماری دست کند پیش از این در شهرهای کرمان، تهران و همدان برگزار شده است.

چهارمین همایش بین المللی معماری دست کند روزهای ۲۲ تا ۲۴ آبان به میزبانی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان در محل اتاق بازرگانی خرم آباد برگزار می شود.
انتهای پیام



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.