ارائه حمایت از بازماندگان تجاوز جنسی و خشونت شریک جنسی در انتاریو یک اولویت برای دولت کانادا است.

[ad_1] 3 مارس 2022 – نورث یورک، انتاریو – وزارت دادگستری کانادا تمام افرادی که در کانادا زندگی می کنند باید بدون توجه به جایی که زندگی می کنند از خشونت فیزیکی، عاطفی و جنسی، تبعیض و آزار و اذیت در امان باشند. از آنجایی که همه‌گیری کووید-19 نابرابری‌های سیستمی و طولانی‌مدت را تشدید کرده

کد خبر : 173957
تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۸:۱۱
ارائه حمایت از بازماندگان تجاوز جنسی و خشونت شریک جنسی در انتاریو یک اولویت برای دولت کانادا است.

[ad_1]

3 مارس 2022 – نورث یورک، انتاریو – وزارت دادگستری کانادا

تمام افرادی که در کانادا زندگی می کنند باید بدون توجه به جایی که زندگی می کنند از خشونت فیزیکی، عاطفی و جنسی، تبعیض و آزار و اذیت در امان باشند. از آنجایی که همه‌گیری کووید-19 نابرابری‌های سیستمی و طولانی‌مدت را تشدید کرده است، نیاز و فوریت برای تأمین بودجه طرح‌هایی با هدف حمایت از بازماندگان تجاوز جنسی و خشونت شریک صمیمی (IPV) در سراسر کشور وجود دارد.

امروز به نمایندگی از محترم دیوید لامتی، وزیر دادگستری و دادستان کل کانادا، گری آنانداسنگاری، دبیر پارلمانی وزیر دادگستری و دادستان کل کانادا، و جولی دابروسین، دبیر پارلمانی وزیر منابع طبیعی و وزیر محیط زیست و تغییرات آب و هوا و عضو پارلمان تورنتو-دانفورث، اعلام کرد که دولت کانادا از دو پروژه حمایت قانونی از قربانیان و بازماندگان تجاوز جنسی و IPV در انتاریو حمایت می کند.

دولت کانادا از یک تلاش مشترک هماهنگ شده توسط عدالت برای کودکان و جوانان حمایت می کند و شامل مشارکت با هشت کلینیک قانونی دیگر در جنوب غربی و شرق انتاریو است، از جمله کمک حقوقی ویندزور، کلینیک حقوقی الگین-آکسفورد، و وکالت. مرکز مستاجران انتاریو این پروژه چند کلینیکی مشترک، آموزش حقوقی، مشاوره، نمایندگی و خدمات جامع را برای بازماندگان تجاوز جنسی و IPV در مناطق شهری و روستایی در سراسر انتاریو ارائه می‌کند. این شامل کودکان و جوانانی می شود که قربانی تجاوز جنسی، خشونت فیزیکی یا خشونت خانگی هستند یا کسانی که در تجارت جنسی مورد استثمار قرار می گیرند. بیش از 6.6 میلیون دلار طی پنج سال از طریق صندوق قربانیان عدالت کانادا و برنامه مشارکت عدالت و نوآوری برای این پروژه ارائه شده است.

دولت کانادا همچنین با هدف بهبود دسترسی به مشاوره حقوقی و وکالت قانونی برای قربانیان فرانسوی زبان و بازماندگان تجاوز جنسی و IPV، و برای برآورده کردن بهتر نیازهای آنها در حین هدایت سیستم عدالت کیفری، از مرکز فرانسوی دو گراند تورنتو حمایت می کند. . این بودجه همچنین برای آموزش متخصصان کیفری و عدالت خانوادگی در چارچوب های قانونی و پویایی هایی که در موارد IPV وجود دارد، اختصاص می یابد. بیش از 1.26 میلیون دلار طی پنج سال از طریق صندوق قربانیان عدالت کانادا برای این پروژه ارائه شده است.

این سرمایه‌گذاری‌ها نتیجه یک فراخوان برای پیشنهادات است که توسط دولت کانادا در ژوئن 2021 راه‌اندازی شد و بخشی از کل سرمایه‌گذاری بودجه 2021 به مبلغ 48.75 میلیون دلار طی پنج سال، از طریق صندوق قربانیان عدالت کانادا و مشارکت عدالت و برنامه نوآوری، برای پروژه‌ها است. که به بازماندگان تجاوز جنسی و IPV در تصمیم گیری آگاهانه در مورد شرایط خاص خود کمک می کند. این سرمایه‌گذاری‌ها بر اساس بودجه‌های 2017 و 2018، با بودجه کل بیش از 600 میلیون دلار در طول پنج سال و مکمل تلاش‌هایی است که به عنوان بخشی از استراتژی خشونت مبتنی بر جنسیت دولت کانادا در جریان است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.