ادعای عجیب سایت روسی: غیبت کشتی ایران در مسابقات جهانی!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سایت ورلدرستلینگ نیوز روسیه در خبری مدعی شد تیم ملی کشتی ایران و ستاره این تیم کامران قاسم پور به دلیل مشکلات سیاسی در رقابتهای جهانی اوزان غیرالمپیکی در آلبانی حضور نخواهد یافت. این سایت روسی در گزارشی در این باره به وضعیت قاسم پور اشاره کرد و نوشت: کامران قاسم‌پور

کد خبر : 497871
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۸
ادعای عجیب سایت روسی: غیبت کشتی ایران در مسابقات جهانی!



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سایت ورلدرستلینگ نیوز روسیه در خبری مدعی شد تیم ملی کشتی ایران و ستاره این تیم کامران قاسم پور به دلیل مشکلات سیاسی در رقابتهای جهانی اوزان غیرالمپیکی در آلبانی حضور نخواهد یافت. این سایت روسی در گزارشی در این باره به وضعیت قاسم پور اشاره کرد و نوشت: کامران قاسم‌پور سال گذشته به دلیل مصدومیت مسابقات جهانی را از دست داد و شانس کسب سومین طلا در وزن ۹۲ کیلوگرم را از دست داد.

کامران قاسم‌پور این بار در سلامت کامل به سر می برد و توانست جواز حضور در مسابقات جهانی آلبانی را به دست بیاورد. کشتی‌گیر مازندرانی در مبارزه سرنوشت ساز به مصاف قهرمان چهار دوره مسابقات جهانی در رده های جوانان یعنی امیرحسین فیروزپور رفت؛ مبارزه‌ای پرتنش که در نهایت قاسم‌پور توانست به برتری برسد و جواز حضور در تیم ملی را برای جهانی آلبانی به دست بیاورد. همچنین رضا مومنی در وزن ۶۱ کیلوگرم، امیرمحمد یزدانی در وزن ۷۰ کیلوگرم و محمد نخودی در وزن ۷۹ کیلوگرم نیز جایگاه خود را در ترکیب ایران تثبیت کردند.

این سایت روسی در ادامه مدعی شد: با این حال حضور کشتی گیران ایران در آلبانی در هاله ای از ابهام قرار دارد. به دلیل روابط ضعیف سیاسی بین دو کشور، ممکن است کشتی گیران ایرانی ویزا نگیرند و از حضور در این رقابت‌ها محروم شوند. نظیر اتفاقی که سال گذشته برای تیم کشتی زیر ۲۳ سال ایران افتاد. سال گذشته تیرانا میزبان مسابقات جهانی زیر ۲۳ سال بود و این اتفاق افتاد و کشتی گیران ایران نتوانستند جواز حضور در رقابت‌ها را به دست بیاورند.

253 258



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.