ادامه تعهد ما به مشتریان: معرفی پشتیبانی تلفن برای ATO ها
توسط کاسپر سورنسن ، معاون رئیس جمهور ، تجربه مشتری در Coinbase ، هدف ما این است که مطمئن ترین پلتفرم رمزنگاری باشیم. تیم امنیتی ما برای محافظت از 68+ میلیون کاربر ما سرمایه گذاری قابل توجهی می کند. ما اقدامات زیادی را برای محافظت از مشتریان خود در برابر تصاحب حساب (ATO) انجام می
توسط کاسپر سورنسن ، معاون رئیس جمهور ، تجربه مشتری
در Coinbase ، هدف ما این است که مطمئن ترین پلتفرم رمزنگاری باشیم. تیم امنیتی ما برای محافظت از 68+ میلیون کاربر ما سرمایه گذاری قابل توجهی می کند.
ما اقدامات زیادی را برای محافظت از مشتریان خود در برابر تصاحب حساب (ATO) انجام می دهیم ، که اغلب ناشی از کمپین های فیشینگ ، مبادله سیم کارت یا کلاهبرداری های پشتیبانی است.
- اول ، هر مشتری به طور پیش فرض از احراز هویت دو عاملی استفاده می کند. این سطح امنیت برای بسیاری از م institutionsسسات مالی سنتی و دیگر پلتفرم های فناوری پیش فرض نیست. اما در Coinbase ، ما معتقدیم که این کمک اضافی به محافظت اولیه مهم از مشتریان ما کمک می کند.
- دوم ، ما برای همه مشتریان هنگام ورود از دستگاه جدید و ناشناس به تأیید دستگاه نیاز داریم. این یک خط دفاعی دیگر در برابر حملات احتمالی را فراهم می کند.
- در نهایت ، ما مشتریان را تشویق می کنیم از پیشرفته ترین کلیدهای امنیتی سخت افزاری موجود مانند Yubikeys استفاده کنند. Yubikeys قوی ترین احراز هویت دو مرحله ای موجود در بازار امروز را ارائه می دهد.
در نتیجه این تلاش های حفاظتی ، تنها تعداد کمی (کمتر از 01/0 درصد) از مشتریان تحت تسلط حساب ها قرار گرفته اند. در موارد نادری که مشتری متوجه تصاحب احتمالی حساب شود ، ما چندین کانال را در اختیار مشتریان قرار می دهیم تا به سرعت و به راحتی حساب خود را قفل کنند تا دیگر فعالیت غیرمجاز انجام نشود.
امروز ، ما پشتیبانی تلفنی از ATO ها را معرفی می کنیم تا یک عامل زنده را برای شروع تحقیقات در اختیار مشتریان قرار دهیم. اگر فکر می کنید قربانی ATO هستید ، لطفاً با شماره 1 888 908-7930 +1 تماس بگیرید یا از صفحه پشتیبانی ما دیدن کنید تا از حساب خود محافظت کرده و کمک بگیرید.
از ماه ژانویه ، ما با افزایش 5 برابری تعداد کارکنان پشتیبانی خود ، با ارائه پیام های سلف سرویس در داخل محصول برای راهنمایی مشتریان ما در معاملات چالش برانگیز ، پشتیبانی مشتری را بهبود بخشیده ایم و قرار است پیام های زنده را به عنوان پشتیبانی جدید ارائه دهیم. کانال اواخر امسال برای ارائه پشتیبانی زمان واقعی برای مشتریان ما.
هدف ما این است که از مشتریان خود محافظت کنیم زیرا آنها در اقتصاد رمزنگاری شرکت می کنند و در عین حال بهترین تجربه کاربری ممکن را برای آنها فراهم می کنند. با این اوصاف ، ما می دانیم که کار ما در مورد امنیت و پشتیبانی هرگز انجام نمی شود – و آنها همچنان در اولویت اصلی Coinbase هستند.
ادامه تعهد ما به مشتریان: معرفی پشتیبانی تلفنی برای ATO ها در ابتدا در The Coinbase Blog on Medium منتشر شد ، جایی که مردم با برجسته کردن و پاسخ دادن به این داستان ، مکالمه را ادامه می دهند.
آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA + مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه | آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA + مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه | آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA + مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه |
مدیریت حرفه ای کافی شاپ | حقوقدان خبره | سرآشپز حرفه ای |
آموزش مجازی تعمیرات موبایل | آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو | آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک |
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰