اخبار مالی برتر – الفبا، تقسیم سهام GameStop

برترین اخبار مالی امروز: تقسیم 20:1 سهام شرکت مادر گوگل آلفابت اکنون یک واقعیت است. قیمت سهام GOOG و GOOGL از حدود 2300 دلار در پایان هفته گذشته به حدود 108 دلار در زمان نگارش این مقاله کاهش یافته است، که باعث می شود سهام بلو چیپ برای طیف وسیع تری از سرمایه گذاران مقرون

کد خبر : 230862
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۱ - ۷:۵۵
اخبار مالی برتر – الفبا، تقسیم سهام GameStop



برترین اخبار مالی امروز: تقسیم 20:1 سهام شرکت مادر گوگل آلفابت اکنون یک واقعیت است. قیمت سهام GOOG و GOOGL از حدود 2300 دلار در پایان هفته گذشته به حدود 108 دلار در زمان نگارش این مقاله کاهش یافته است، که باعث می شود سهام بلو چیپ برای طیف وسیع تری از سرمایه گذاران مقرون به صرفه تر باشد.

شرکت دیگری که در اخبار مالی قرار دارد، خرده‌فروش بازی‌های ویدیویی GameStop است که قصد دارد در 19 جولای، سهام 4:1 را از قیمت سهام فعلی حدود 145 دلار تقسیم کند. تقسیم سهام GameStop پس از بسته شدن بازار در 21 جولای اعمال می‌شود.

از آنجایی که بازارهای سهام در حال حاضر در وضعیت نزولی قرار دارند، به نظر می‌رسد که قیمت‌های پایین‌تر سهام منطقی به نظر می‌رسد، به‌ویژه زمانی که احتمال افزایش رکود در ایالات متحده و اتحادیه اروپا را در نظر بگیریم. تقسیم سهام ارزش بازار شرکت را تغییر نمی دهد بلکه تعداد سهام موجود را افزایش می دهد و در نتیجه قیمت هر سهم را کاهش می دهد. تا 19 جولای، ارزش بازار فعلی GOOG 1.48 تریلیون دلار و GameStop 10.78 میلیارد دلار است.

در اخبار دیگر، نرخ بیکاری سازمان بین المللی کار در ماه مه صبح امروز اعلام می شود. این معیار همانطور که انتظار می رفت، بدون تغییر نسبت به نتیجه قبلی 3.8 درصدی وارد شد.

بانک مرکزی اروپا امروز و درست پیش از تصمیم بانک مرکزی درباره نرخ بهره در روز پنجشنبه، نظرسنجی وام بانکی خود را اعلام می کند. این در زمان حساسی در اقتصاد منطقه یورو رخ می دهد. چشم انداز نرخ بهره اروپا در بحبوحه چشم انداز رشد ضعیف تر که به دلیل درگیری در اوکراین و عدم اطمینان در مورد تحولات کووید-19 مختل شده است، در حال رشد است.

در اخبار بیشتر بانک مرکزی در این هفته، بانک خلق چین (PBoC) آخرین تصمیم خود درباره نرخ بهره را در روز چهارشنبه، 20 ژوئیه منتشر می‌کند. PBoC تاکنون در بحبوحه شیوع کووید-19 که بر بهره‌وری صنعتی تأثیر می‌گذارد، ضعیف بوده است. هر گونه شگفتی در جهت صعودی یا نزولی ممکن است جفت ارز CNY را به حرکت درآورد.

بانک مرکزی کانادا (BoC) قرار است آخرین آمار تورم بسیار مهم در ماه ژوئن را فردا منتشر کند. انتظار می‌رود شاخص قیمت مصرف‌کننده از 6.1 درصد قبلی به 6.7 درصد در ژوئن افزایش یابد. با توجه به حساسیت های فعلی بازارهای معاملاتی نسبت به تورم، هر گونه غافلگیری ممکن است جفت ارز CAD را حرکت دهد و در عین حال انتظارات را برای تصمیم بعدی بانک مرکزی برای نرخ بهره تعیین کند.

سرانجام برای اخبار معاملاتی این هفته، بانک مرکزی ژاپن تصمیم خود را در مورد نرخ بهره در روز پنجشنبه اعلام کرد. انتظار نمی رود بانک مرکزی دستورالعمل نرخ بهره خود را از سطح منهای 0.1 درصد فعلی تغییر دهد، بنابراین هرگونه غافلگیری می تواند جفت ارز ین را تغییر دهد.

اشاره کوتاه

تقسیم سهام چیست؟

بهترین راه برای توضیح تقسیم سهام این است که تصور کنید یک سهم از یک شرکت به ارزش 1000 دلار در اختیار دارید. سهامداران شرکت برای افزایش نقدینگی یا سهولت خرید و فروش سهام تصمیم می گیرند سهام را به 2:1 تقسیم کنند. اکنون دو سهم دارید که هر کدام به ارزش 500 دلار است. تقسیم سهام معمولاً زمانی اتفاق می‌افتد که قیمت سهم برای نقدینگی آسان در بازارهای وسیع‌تر بسیار بالا می‌رود. آنها ارزش بازار یا ارزش کلی شرکت را تغییر نمی دهند.

Admirals طیف گسترده ای از وبینارهای آموزشی و تحلیلی را ارائه می دهد. برای ملاقات و تعامل با معامله گران خبره، به وبینارهای رایگان ما بپیوندید!

وبینارهای تجاری رایگان

در وبینارهای زنده برگزار شده توسط کارشناسان تجارت ما هماهنگ شوید

عضویت رایگان

این مطالب حاوی توصیه‌های سرمایه‌گذاری، توصیه‌های سرمایه‌گذاری، پیشنهاد یا درخواست برای هرگونه معامله در ابزارهای مالی نیست و نباید تفسیر شود. لطفاً توجه داشته باشید که چنین تحلیل معاملاتی یک شاخص قابل اعتماد برای عملکرد فعلی یا آتی نیست، زیرا ممکن است شرایط در طول زمان تغییر کند. قبل از تصمیم گیری برای سرمایه گذاری، باید از مشاوران مالی مستقل مشاوره بگیرید تا اطمینان حاصل کنید که خطرات را درک می کنید.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.