اخبار تجارت برای مبتدیان چگونه دسته بندی های اخبار را شناسایی و معامله کنیم

[ad_1] به حادثه ای فکر کنید که در آن با برخی اخبار غیرمنتظره شگفت زده شدید. چه خوب و چه بد، خبر به عنوان چیزی غیرعادی ظاهر شد و باعث واکنش شد و زنجیره ای از وقایع را برای مقابله با اخبار یا سازگاری با شرایط جدید آغاز کرد. به طور خلاصه، ما در مورد

کد خبر : 249643
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۵
اخبار تجارت برای مبتدیان چگونه دسته بندی های اخبار را شناسایی و معامله کنیم

[ad_1]

به حادثه ای فکر کنید که در آن با برخی اخبار غیرمنتظره شگفت زده شدید. چه خوب و چه بد، خبر به عنوان چیزی غیرعادی ظاهر شد و باعث واکنش شد و زنجیره ای از وقایع را برای مقابله با اخبار یا سازگاری با شرایط جدید آغاز کرد.

به طور خلاصه، ما در مورد تغییر صحبت می کنیم. تغییر کاتالیزوری است که بازارهای معاملاتی و سرمایه گذاری را پویا و پر از فرصت ها می کند. با تغییر، ریسک و نیاز به تحقیق در مورد اخبار معاملات به منظور به روز بودن با آخرین اطلاعات به وجود می آید. توانایی تطبیق سریع با تغییرات و ماندن در مسیر اهداف مالی خود به خودی خود یک مهارت است.

تغییرات در اخبار معاملات چیزی است که بازارها را بالا و پایین می کند. معامله گران و سرمایه گذاران با سیگنال های جدید رهبران مالی، از جمله نشانه های دیگر، سازگار می شوند. تحولات اقتصادی و نتایج آماری از بخش تجزیه و تحلیل نیز بر تصمیمات تجاری و سرمایه گذاری تأثیر می گذارد.

برخی تغییرات کاملا غیرمنتظره هستند و می توانند فعالان بازار را شوکه کنند. تغییرات دیگر در قالب انتشارات اقتصادی است که در تقویم فارکس برنامه ریزی شده است. اینها از یک الگوی منظم ماهانه یا فصلی پیروی می کنند. حتی آن نسخه‌هایی که به طور منظم برنامه‌ریزی می‌شوند می‌توانند حاوی شگفتی‌های متحرک بازار باشند.

بنابراین، دسته بندی های مختلف اخبار معاملاتی چیست و چگونه معامله می شوند؟

اخبار معاملات تکراری

اخبار معاملات مکرر به صورت دوره ای هر ماه، سه ماهه یا سال ظاهر می شود و به روز رسانی وضعیت اقتصاد است. اخبار مکرر به زیر شاخه های مختلفی تقسیم می شوند که چند نمونه در زیر آمده است.

اخبار بخش اقتصادی

اقتصاد مانند یک موتور است و بخش های مختلف موتور از بخش های اقتصادی تشکیل شده است که هر کدام به قدرت و سرعت اقتصاد کمک می کنند.

شاخص مدیریت خرید (PMI) یک معیار حیاتی است و معیاری را برای عملکرد در بخش‌های خدمات و تولید که برای هر اقتصادی بسیار مهم هستند، تعیین می‌کند. نظرسنجی‌های PMI به‌منظور مقایسه به صورت ماهانه و سالانه منتشر می‌شوند و به معامله‌گران بینشی از قدرت اقتصاد می‌دهند.

فروش خرده‌فروشی، هزینه‌های مصرف‌کننده، سفارش‌های کالاهای بادوام و گزارش‌های اعتماد مصرف‌کننده یکی دیگر از اولویت‌های مهم است. معامله گران باید به این گزارش ها توجه کنند تا بفهمند که آیا اقتصاد در حال رشد است یا کوچک شده است. این معیارها همچنین نشان می‌دهند که آیا مصرف‌کنندگان راحت برای نیازها و خواسته‌های روزانه خود خرج می‌کنند یا احساس می‌کنند بهتر است پول خود را برای یک روز بارانی پس‌انداز کنند، زیرا عدم اطمینان در مورد اقتصاد وجود دارد.

مخارج مصرف کننده ارتباط نزدیکی با بازار کار دارد، بخشی از اهمیت بالایی برای کل اقتصاد. نرخ بیکاری و اشتغال یک شاخص کلیدی برای معامله گران است تا بفهمند اقتصاد قوی، ضعیف یا راکد است. وقتی مشاغل فراوان باشد، احتمالاً مخارج مصرف کننده سالم خواهد بود. وقتی بیکاری بالا باشد، برعکس است – مخارج مصرف کننده کاهش می یابد، به این معنی که تأثیرات منفی بر سود شرکت دارد.

بخش واردات و صادرات یکی دیگر از مواردی است که باید با دقت تماشا کرد. گزارش های این بخش حاکی از سلامت روابط تجاری با سایر کشورها و قدرت پول ملی است. زمانی که پول ملی ضعیف است، سایر ارزهای ملی به دلیل نرخ ارز مربوطه، قدرت خرید قوی تری دارند و صادرات افزایش می یابد. جریان‌های ارز خارجی و داخلی برای سلامت اقتصاد ضروری هستند زیرا نقدینگی را به بخش‌های تولید، خدمات و مالی می‌رسانند.

بخش مسکن و ساختمان با اعتماد به اقتصاد ارتباط نزدیک دارد و گزارش‌های این بخش تصاویری فوری از سایر بخش‌ها در پس‌زمینه است: کارخانه‌های سیمان در بخش تولید. محوطه های چوب در بازار الوار؛ و سایر مواد اولیه مورد نیاز برای ساخت خانه ها و ساختمان های دیگر.

آخرین اما نه کم‌اهمیت در فهرست کوتاه بخش‌های مهم اقتصادی ما، گردشگری و سفر است. اگر در این مورد شک دارید، در نظر بگیرید که در سال 2019 درست قبل از همه گیری کووید-19، گردشگری و مسافرت 9 تریلیون دلار از تولید ناخالص داخلی جهانی را تشکیل می دادند که در کل حدود 10 درصد است. در سال 2021، در بحبوحه محدودیت‌های سفر، این میزان به 5.8 میلیارد دلار کاهش یافت که کاهش قابل توجهی در درآمد و سود برای مقاصد گردشگری و تجاری است.

گزارش ها، نظرسنجی ها و آمارهای مربوط به هر یک از بخش های فوق احتمالاً بر بازارهای تجاری و ارزش پول ملی تأثیر می گذارد.

اخبار رشد تولید ناخالص داخلی

گزارش‌های رشد بهره‌وری ناخالص داخلی (GDP) پادشاه گزارش‌های اقتصادی هستند و در صورت وجود هرگونه شگفتی در مسیر صعودی یا نزولی، بر تصمیمات تجاری تأثیر می‌گذارند. دولت ها نتایج تولید ناخالص داخلی را به صورت سه ماهه، شش ماهه و سالانه منتشر می کنند و نتایج می تواند بر ارزش پول ملی تأثیر بگذارد.

اخبار بانک های مرکزی، بخش عمومی مالی و بخش مالی

آمارهای بانکداری، بخش مالی گسترده تر و بخش مالی معیارهای ضروری برای درک عملکرد سیستم مالی و ثبات قیمت هستند. این معیارها به شکل زیر است:

  • سطوح نرخ بهره
  • سطوح تورم قیمت
  • سطح ذخایر خارجی
  • سطوح پیش فرض وام
  • سطوح استقراض و بازپرداخت وام
  • سطح بدهی دولتی و بدهی دولت

نحوه تجارت اخبار تکراری

ارزش پول ملی در مقایسه با سایر ارزها وضعیت اقتصاد یک کشور را خلاصه می کند. برای مثال، یورو نماد عملکرد اقتصادی، سیاست های بانک مرکزی و مجموعه ای از فرآیندهای مالی پیچیده در یک عدد است. بسته به واکنش های مختلف به آخرین اخبار در بازارهای معاملاتی، این عدد به طور مداوم تغییر می کند.

انتشار اخبار روزانه ممکن است طاقت فرسا باشد و برای مبتدیان دشوار است که کدام یک را معامله کنند، بنابراین تقویم فارکس Admirals سطوح اولویت را به اولویت های پایین، متوسط ​​و بالا تقسیم می کند که هر کدام با رنگ متفاوتی مشخص می شوند.

نحوه معامله این رویدادهای خبری به میزان تحمل ریسک، سطح مهارت و اهداف مالی هر معامله گر بستگی دارد، بنابراین یکی از راه های شروع این است که به وبینارهای ما بپیوندید و تماشا کنید که معامله گران خبره رویدادهای بازار زنده تکراری را تجزیه و تحلیل می کنند و سپس استراتژی های مختلف را در یک حساب آزمایشی تمرین کنید. این رویکرد به شما کمک می کند تا با عملکرد داخلی بازار فارکس آشنا شوید.

خبر غیر منتظره

اخبار غیرمنتظره به صورت تصادفی و به نظر می رسد همیشه در زمان های نامناسب می رسد. رویدادهای خبری غیرمنتظره شامل رویدادهای ژئوپلیتیکی مانند جنگ‌ها، ناآرامی‌های سیاسی و اختلالات، شرایط اضطراری بهداشت جهانی مانند COVID-19 و شوک‌های اقتصادی مانند برگزیت است.

با هر تغییری، یک معامله گر باید به سرعت با رویدادهای غیرمنتظره سازگار شود. یکی از بهترین رویکردها این است که تا آنجا که می توانید درباره مدیریت ریسک یاد بگیرید.

در حالی که بسیاری از معامله گران مبتکر با ایده های جدید خود را با رویدادهای غیرمنتظره سازگار کرده اند، مبتدیان باید این کار را گام به گام انجام دهند و مطمئن شوند که در صورت نوسانات در بازارها، طرح B آماده است.

به طور خلاصه، ارزش این را دارد که زمانی را به خواندن اخبار به صورت روزانه اختصاص دهید، تقویم فارکس Admirals’ Calendar را بررسی کنید تا برای رویدادهای آینده آماده شوید و تفاوت بین رویدادهای تجاری تکراری و غیرمنتظره را درک کنید.

Admirals طیف گسترده ای از وبینارهای آموزشی و تحلیلی را ارائه می دهد. برای ملاقات و تعامل با معامله گران خبره، به وبینارهای رایگان ما بپیوندید!

وبینارهای تجاری رایگان

در وبینارهای زنده برگزار شده توسط کارشناسان تجارت ما هماهنگ شوید

عضویت رایگان

این مطالب حاوی توصیه‌های سرمایه‌گذاری، توصیه‌های سرمایه‌گذاری، پیشنهاد یا درخواست برای هرگونه معامله در ابزارهای مالی نیست و نباید تفسیر شود. لطفاً توجه داشته باشید که چنین تحلیل معاملاتی یک شاخص قابل اعتماد برای عملکرد فعلی یا آتی نیست، زیرا ممکن است شرایط در طول زمان تغییر کند. قبل از تصمیم گیری برای سرمایه گذاری، باید از مشاوران مالی مستقل مشاوره بگیرید تا اطمینان حاصل کنید که خطرات را درک می کنید.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.