اخبار تجارت برای مبتدیان – داده های بزرگ در تجارت و سرمایه گذاری

[ad_1] APIها، الگوریتم‌ها، پلتفرم‌های نرم‌افزاری و توزیع انبوه داده‌های معاملاتی و اخبار معاملاتی، روش تجارت و سرمایه‌گذاری ما و نحوه مصرف اطلاعات مالی را تغییر داده است. به عنوان مثال اخبار و اطلاعات را در نظر بگیرید. آخرین باری که یک روزنامه چاپی خواندید، آن را در دستان خود گرفتید و برای خواندن کلمات چشم

کد خبر : 229076
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ تیر ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۵
اخبار تجارت برای مبتدیان – داده های بزرگ در تجارت و سرمایه گذاری

[ad_1]

APIها، الگوریتم‌ها، پلتفرم‌های نرم‌افزاری و توزیع انبوه داده‌های معاملاتی و اخبار معاملاتی، روش تجارت و سرمایه‌گذاری ما و نحوه مصرف اطلاعات مالی را تغییر داده است.

به عنوان مثال اخبار و اطلاعات را در نظر بگیرید. آخرین باری که یک روزنامه چاپی خواندید، آن را در دستان خود گرفتید و برای خواندن کلمات چشم دوختید، کی بود؟ در عوض، ما به تلفن‌های همراه خود خیره می‌شویم و در لحظه انتشار اخبار مالی را می‌بینیم. اعلان‌های مفید از رسانه‌های مالی، اگر آنها را فعال کنیم، لحظه به لحظه توجه ما را پینگ می‌کنند، و بسیاری از آنها می‌توانند بر تصمیمات معاملاتی و سرمایه‌گذاری تأثیر بگذارند.

این تغییر رفتاری با آخرین نسل‌ها بیشتر مشخص شده است. تنها 5 درصد از افرادی که در پایان دهه 1990 متولد شده اند، روزنامه های چاپی می خوانند. اکثریت قریب به اتفاق اخبار را آنلاین می خوانند.

اطلاعات بزرگ

روزانه میلیون ها معامله و سرمایه گذاری در مبادلات جهانی و موسسات مالی انجام می شود. این اطلاعات ادغام شده، سپس به پلتفرم های معاملاتی مانند MetaTrader 4 و 5 و Webtrader برای مدل سازی بازار مالی وارد می شود.

داده های بزرگ در پتابایت و زتابایت ذخیره و منتقل می شوند – یک زتابایت یک تریلیون بایت است. در اینجا اعداد بزرگ دیگری وجود دارد: نظرسنجی بانک تسویه بین المللی (BIS) 2019 نشان داد که معاملات در بازارهای مشتقه ارز نقدی و فرابورس به طور متوسط ​​6.6 تریلیون دلار در روز بوده است.

همانطور که می بینید، این اطلاعات آنقدر بزرگ است که برای معامله گران منفرد قابل درک نیست، بنابراین این نرم افزار برای مدل سازی بازارهای مالی به روشی قابل درک طراحی شده است. معامله گران و سرمایه گذاران از نمودارهای تحلیل تکنیکال برای تحقیق و تجسم روند بازار با الگوهای ساخته شده از شمعدان یا خطوط استفاده می کنند.

سابقه تاریخی

به عنوان یک رکورد تاریخی، نمودارهای تحلیل تکنیکال اطلاعات بسیار زیادی را در خود جای داده و نمودارهای برخی از ابزارها افسانه ای هستند. برای مثال، در ژانویه 2015، جفت ارز EURCHF پس از اینکه بانک ملی سوئیس پیوند خود را با یورو در بحبوحه بحران مالی و اقتصادی در آن زمان پس گرفت، دچار سقوط ناگهانی شد.

بازارهای یورو که به عنوان رویداد قو سیاه شناخته می شود، در کوتاه مدت تغییرات قابل توجهی را پشت سر گذاشت و کل وضعیت را می توان در نمودار کندل استیک زیر مشاهده کرد. آیا می توانید متوجه شوید که EURCHF کجا کاهش یافته است؟

منبع: Admirals MetaTrader 5, EURCHF Weekly Chart. محدوده تاریخ: 18 اوت 2013 – 1 ژانویه 2017. ثبت شده در 14 ژوئیه، 2022. عملکرد گذشته شاخص قابل اعتمادی از نتایج آینده یا عملکرد آینده نیست.

شمعدان بلند آبی لبه صخره به وضوح نشان می دهد که فروشندگان در این رویداد تجاری غالب بوده اند. این یک خط تمیز و ساده نشان دهنده پیچیدگی باورنکردنی میلیون ها معامله در سراسر جهان در آن زمان است.

نگران نباش! به‌عنوان یک معامله‌گر و سرمایه‌گذار، مجبور نیستید مسیرهای فناوری داده‌های بزرگ را دنبال کنید، زیرا Admirals شامل ابزارهای تحلیل فنی در پلتفرم‌های معاملاتی است که از حساب شما به آن دسترسی دارید. علاوه بر این، می‌توانید به اخبار مالی فوری از Dow Jones در حساب خود دسترسی داشته باشید و حساب خود را به یک منبع اطلاعاتی فراگیر تبدیل کنید.

همراه با جریان سریع داده های معاملاتی بزرگ، فناوری نیز برای کمک به مدیریت ریسک، از جمله تعیین ضررهای توقف، وجود دارد.

به عنوان یک مبتدی، هوشمندانه است که مهارت های معاملاتی و سرمایه گذاری خود را در حساب آزمایشی ما یاد بگیرید و وبینارهای رایگان Admirals، از جمله جلسات معاملات زنده با معامله گران خبره را دنبال کنید. ما آموزش درخواستی را با دوره Zero to Hero Forex ارائه می دهیم و یادگیری به همین جا ختم نمی شود. سفر مالی شما با منابع یادگیری و اطلاعاتی از سطح مبتدی تا سطح متخصص پشتیبانی می شود.

با یک حساب آزمایشی بدون ریسک معامله کنید

تجارت با صندوق های مجازی را تمرین کنید

باز کردن حساب آزمایشی

این مطالب حاوی توصیه‌های سرمایه‌گذاری، توصیه‌های سرمایه‌گذاری، پیشنهاد یا درخواست برای هرگونه معامله در ابزارهای مالی نیست و نباید تفسیر شود. لطفاً توجه داشته باشید که چنین تجزیه و تحلیل معاملاتی یک شاخص قابل اعتماد برای عملکرد فعلی یا آینده نیست، زیرا ممکن است شرایط در طول زمان تغییر کند. قبل از تصمیم گیری برای سرمایه گذاری، باید از مشاوران مالی مستقل مشاوره بگیرید تا اطمینان حاصل کنید که خطرات را درک می کنید.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.