احساسات مصرف کننده جهش می کند، اما تورم بالا بازیابی را محدود می کند، دلار سود را حفظ می کند

احساسات مصرف کننده نکات کلیدی: آوریل جمصرف کننده سارزش معاملات از 59.4 در ماه مارس به 65.7 رسید که بالاتر از انتظارات بازار بود افزایش شدید قیمت مصرف کننده در اقتصاد ایالات متحده، بهبود اعتماد را محدود می کند دلار آمریکا پس از پایان یافتن نتایج نظرسنجی، با پیشرفت قوی که توسط بانک مرکزی اروپا

کد خبر : 193391
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۱
احساسات مصرف کننده جهش می کند، اما تورم بالا بازیابی را محدود می کند، دلار سود را حفظ می کند


احساسات مصرف کننده نکات کلیدی:

  • آوریل جمصرف کننده سارزش معاملات از 59.4 در ماه مارس به 65.7 رسید که بالاتر از انتظارات بازار بود
  • افزایش شدید قیمت مصرف کننده در اقتصاد ایالات متحده، بهبود اعتماد را محدود می کند
  • دلار آمریکا پس از پایان یافتن نتایج نظرسنجی، با پیشرفت قوی که توسط بانک مرکزی اروپا منفجر شد، همچنان به رشد خود ادامه می دهد.

بیشترین خوانده شده: پیش‌بینی فنی دلار آمریکا در سه ماهه دوم – کانال صعودی، بالاترین سطح در 20 سال آینده

احساسات مصرف کننده به طور غیرمنتظره بازگشت در اوایل آوریل، اما بهبودی بود محدود، به عنوان تورم بالای چهار دهه به کاهش هزینه‌های خانوار و درآمد واقعی ادامه داد و اعتماد به امور مالی شخصی را تضعیف کرد، تا حدودی، اقتصاد به عنوان یک کل. بر اساس نتایج اولیه دانشگاه میشیگان، شاخص تمایل مصرف کننده به 6 افزایش یافت5.7 در اواسط ماه از 59.4 در فوریه. پیش بینی میانه اقتصاددانان در نظرسنجی بلومبرگ نیوز کاهش به 59 را خواستار شد.

در چند ماه گذشته، تورم منبع اصلی نگرانی برای اکثر آمریکایی‌ها بوده است، زیرا افزایش هزینه‌های زندگی تأثیرات زیان‌باری بر ثروت مالی مردم داشته است و نارضایتی و نارضایتی عمومی را نسبت به برخی از سیاست‌های اقتصادی دولت ایجاد کرده است.

با توجه به نتایج این نظرسنجی، شاخص شرایط اقتصادی از 67.2 به 68.1 رسید، در حالی که شاخص انتظارات از 54.3 به 64.1 رسید. امیدوار است بازار کار تقویت شود و دستمزدها افزایش یابد. وقتی نوبت به انتظارات تورمی می رسد، شاخص یک ساله روی 5.4 درصد باقی ماند، در حالی که چشم انداز پنج ساله روی 3 درصد ثابت ماند.

با جهش اندک در آوریل، شاخص احساسات در سطوح بحرانی باقی ماند، اما تاکید بر یک نکته مهم است: مردم همیشه آنطور که احساس می کنند رفتار نمی کنند، به این معنی که اعداد ضعیف ممکن است لزوماً به معنای مصرف کمتر نباشد. اخیرا شاهد این پدیده عجیب بوده ایم. مثلا، اعتماد به نفس بوده است در یک روند نزولی بی امان از اردیبهشت سال گذشته اما با وجود شیب کاهش می یابدآمریکایی‌ها کیف پول خود را سفت نکرده‌اند. هزینه های مصرف کننده در بیشتر این دوره قوی بوده است در میان پس انداز مازاد و بازار کار قوی.

با این حال، با توجه به اینکه مصرف خانوار تقریباً 70 درصد از تولید ناخالص داخلی ایالات متحده را تشکیل می دهد، احساسات افسرده مصرف کننده باعث نگرانی است. با این حال، بدبینی بیش از حد نسبت به مبانی اقتصادی بیش از حد به نظر می رسد، وضعیتی که این سوال را مطرح می کند که آیا شکاف حزبی شدید در کشور به بدتر شدن روحیه کمک می کند. در هر صورت، اکنون یک چیز واضح است: برخی از داده های نرم ممکن است قدرت پیش بینی خود را از دست داده باشند، بنابراین زمانی که برای ایجاد مفروضات گسترده در مورد چشم انداز اقتصادی استفاده می شود، باید آنها را با کمی دقت در نظر گرفت.

پس از اینکه نظرسنجی دانشگاه میشیگان از مرز عبور کرد، دلار آمریکا، همانطور که با شاخص DXY اندازه‌گیری شد، پیشرفت خود را حفظ کرد و تقریباً 0.7 درصد افزایش یافت و به 100.1 رسید که بالاترین سطح آن از آوریل 2020 است. موضع کینه توزانه بانک مرکزی اروپا در نشست سیاست پولی آوریل خود، به جای داده های ایالات متحده.

نمودار 10 دقیقه ای شاخص دلار آمریکا

منبع: TradingView

ابزارهای آموزشی برای تاجران

  • آیا تازه شروع کرده اید؟ دانلود مبتدیان راهنمای معامله گران FX
  • آیا می خواهید در مورد شخصیت تجاری خود بیشتر بدانید؟ را بگیرید مسابقه DailyFX و پیدا کنید
  • داده های موقعیت یابی مشتری IG اطلاعات ارزشمندی را در مورد احساسات بازار ارائه می دهد. راهنمای رایگان خود را دریافت کنید در مورد نحوه استفاده از این اندیکاتور تجاری قدرتمند در اینجا.

— نوشته شده توسط دیگو کولمن، مشارکت کننده





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.