احتمال ورود اروپا به رکود بیشتر از ایالات متحده – مقررات بیت کوین نیوز

جین فریزر، مدیر عامل سیتی گروپ هشدار داد که احتمال رکود در اروپا بیشتر از ایالات متحده است، با این وجود، او تاکید کرد که اجتناب از رکود برای ایالات متحده آسان نیست. مدیر عامل سیتی گروپ در مورد رکود جهانی به گزارش رویترز، جین فریزر، مدیرعامل سیتی گروپ، روز جمعه درباره سلامت اقتصاد جهانی

کد خبر : 213994
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۸:۳۰
احتمال ورود اروپا به رکود بیشتر از ایالات متحده – مقررات بیت کوین نیوز


جین فریزر، مدیر عامل سیتی گروپ هشدار داد که احتمال رکود در اروپا بیشتر از ایالات متحده است، با این وجود، او تاکید کرد که اجتناب از رکود برای ایالات متحده آسان نیست.

مدیر عامل سیتی گروپ در مورد رکود جهانی

به گزارش رویترز، جین فریزر، مدیرعامل سیتی گروپ، روز جمعه درباره سلامت اقتصاد جهانی هشدار داد. سیتی سومین بانک بزرگ و متمرکز در سطح جهانی در ایالات متحده است.

او در یک کنفرانس سرمایه‌گذاران در نیویورک صحبت کرد، او در مورد اینکه چگونه «سه روپیه» بر اقتصاد جهانی تأثیر می‌گذارد، گفت: «این نرخ‌ها، روسیه و رکود است».

فریزر توضیح داد که مشکلات انرژی اروپا «واقعاً بر تعدادی از شرکت‌ها در صنایع خاصی که حتی در حال حاضر رقابتی نیستند، تأثیر می‌گذارد». وی افزود که “برخی از آنها به دلیل هزینه برق و هزینه انرژی، عملیات را تعطیل می کنند.” مدیر اجرایی سیتی اظهار داشت:

اروپا قطعاً بیش از آنچه در ایالات متحده می بینید، احساس می کرد که به سمت رکود می رود

بانک‌های مرکزی بزرگ در حال برنامه‌ریزی برای افزایش نرخ بهره برای مبارزه با تورم هستند و برای دور اول انقباض کمی جهانی آماده می‌شوند. انتظار می‌رود این اقدام اعتبار را محدود کند و به اقتصاد جهانی که در حال حاضر کند شده است، استرس بیافزاید.

فریزر در مورد اقدام بانک مرکزی اروپا (ECB) گفت: «احساس می‌کند که بانک مرکزی اروپا چند ماه از جایی که فدرال رزرو برای دور زدن تورم و بدون انعطاف‌پذیری مشابه ایالات متحده عقب مانده است، عقب است.»

در ایالات متحده، فریزر گفت که این سوال بیشتر در مورد نرخ بهره است تا رکود. با این حال، وی خاطرنشان کرد که اجتناب از رکود برای آمریکا دشوار خواهد بود و اظهار داشت:

مطمئناً این مورد اصلی ما نیست، اما اجتناب از آن نیز آسان نیست.

روز چهارشنبه، جیمی دیمون، مدیر عامل JPMorgan & Chase، گفت که یک “طوفان” اقتصادی در راه است و به سرمایه گذاران توصیه می کند که برای تاثیرگذاری آماده باشند.

جان والدرون، رئیس و مدیر عملیاتی گلدمن ساکس، درباره شوک‌های اقتصادی بی‌سابقه و روزهای سخت‌تری در پیش رو هشدار داد.

علاوه بر این، ایلان ماسک، مدیر عامل تسلا، گفت که او “احساس فوق العاده بدی” در مورد اقتصاد دارد، که باعث شد جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا به آن پاسخ دهد. ماسک همچنین گفت که احتمالاً در یک رکود اقتصادی هستیم که ممکن است 12 تا 18 ماه طول بکشد.

نظر شما در مورد این اظهارات مدیر عامل سیتی گروپ چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.