احتمال روند در معاملات فارکس و بازار سهام – سیستم های معاملاتی – 19 آگوست 2021

[ad_1] احتمال روند در معاملات فارکس و بازار سهام در این مقاله ، ما احتمال روند معاملات فارکس و بازار سهام شما را معرفی می کنیم. هنگامی که احتمال نقطه عطف زیاد است ، می توان انتظار داشت که نقطه عطف در چرخه فراکتال برسد. مانند حاشیه ایمنی توصیف شده توسط بنیامین گراهام ، استفاده

کد خبر : 92826
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۵
احتمال روند در معاملات فارکس و بازار سهام – سیستم های معاملاتی – 19 آگوست 2021

[ad_1]

احتمال روند در معاملات فارکس و بازار سهام

در این مقاله ، ما احتمال روند معاملات فارکس و بازار سهام شما را معرفی می کنیم. هنگامی که احتمال نقطه عطف زیاد است ، می توان انتظار داشت که نقطه عطف در چرخه فراکتال برسد. مانند حاشیه ایمنی توصیف شده توسط بنیامین گراهام ، استفاده از احتمال نقطه عطف به شیوه محافظه کارانه ایمن است. ما فقط باید به دنبال نقطه عطف در محدوده احتمال بیشتر باشیم. حاشیه ایمنی نشان می دهد که احتمال نقطه عطف بالاتر برای پیش بینی نقطه عطف ایمن تر است. از سوی دیگر ، می توانیم به دنبال فرصت شکست باشیم یا انتظار داشته باشیم که قیمت در همان جهت در محدوده احتمال نقطه عطف پایین حرکت کند. ما می توانیم احتمال روند را که مفهوم مخالف احتمال نقطه عطف را ارائه می دهد در نظر بگیریم. در یک ریاضی ساده ، می توان احتمال روند را با تفریق احتمال نقطه عطف از یک مانند “1.0 – احتمال نقطه عطف” بدست آورد. یا اگر درصد را ترجیح می دهید ، می توان احتمال روند را با کسر احتمال نقطه عطف (٪) از صد درصد مانند “100٪ – احتمال نقطه عطف (٪)” بدست آورد. از آنجایی که احتمال نقطه عطف مستقیماً از اوج تغییر به دست می آید ، تبدیل احتمال روند از احتمال نقطه عطف باید به عنوان قاعده اصلی برای معاملات شما در نظر گرفته شود. همانطور که در احتمال نقطه عطف ، حاشیه ایمنی نشان می دهد که احتمال روند بالاتر برای پیش بینی شکست یا ادامه قیمت ایمن تر است. این اطلاعات از کتاب: Science Of Support ، Resistance ، Fibonacci Analysis ، Harmonic Pattern ، Elliott Wave و X3 Chart Pattern (در معاملات فارکس و بازار سهام) گرفته شده است. این کتاب منطقی برای الگوهای نمودار ، ارتباط با اقتصاد ، نمونه های تشخیص الگوهای نمودار ، نحوه استفاده از آنها و نحوه بهبود آنها در فارکس و بازار سهام ارائه می دهد.

این کتاب را می توان در همه توزیع کنندگان عمده کتاب در جهان یافت. لطفاً بهترین توزیع کننده کتاب را که دوست دارید از لینک زیر از جمله amazon.com ، Google Play Book ، scribd.com ، Apple Book و غیره انتخاب کنید.

https://www.scribd.com/book/515253555/Science-Of-Support-Rististance-Fibonacci-Analysis-Harmonic-Pattern-Elliott-Wave-and-X3-Chart-Pattern

https://algotrading-investment.com/portfolio-item/science-of-support-resistance-fibonacci-analysis-harmonic-pattern/

https://play.google.com/store/books/details؟id=MME3EAAAQBAJ

برای ارائه احتمال نقطه عطف در فارکس و بازار سهام ، نمودار ساده نقطه عطف را طراحی کرده ایم. هنگامی که ما اوج را پیش بینی می کنیم ، در نمودار احتمال ، محور Y (= محور چپ) احتمال نقطه عطف در بعد قیمت و محور X (= محور پایین) نشان دهنده احتمال نقطه عطف در بعد زمانی است. احتمال از 0.0 (= 0)) تا 1.0 (= 100 ranges) متغیر است. به طور معمول ، هیچ برنامه کاربردی با استفاده از احتمال 100٪ در جهان وجود ندارد. از آنجا که محاسبه ما فقط بر اساس داده های قیمت است (یعنی احتمال تجربی) ، توصیه می کنیم از احتمال 90٪ یا کمتر برای حداکثر احتمال استفاده کنید. به عنوان مثال ، حتی اگر قیمت بالاتر از احتمال 90 stay باقی بماند ، بهتر است بسته به میزان محافظه کار بودن شیوه معاملاتی شما ، 90 or یا کمتر با آنها رفتار کنید.

شما دسترسی کامل به احتمال نقطه عطف و احتمال روند از Fractal Pattern Scanner را برای بهبود معاملات فارکس و بازار سهام خود دارید. همانطور که از کتاب پیشنهاد شد ، احتمال نمایش در نمودار احتمال فیبوناچی احتمال نقطه عطف است. شما از احتمال نقطه عطف برای سنجش احتمال روند همانطور که از کتاب مشخص شده است ، استفاده خواهید کرد. لطفاً به نشانگر نگاه کنید. البته ، شما این ابزار را در نمودار بهینه ما نیز نصب کرده اید.

در زیر صفحه فرود اسکنر الگوی فراکتال در نسخه MetaTrader است.

https://www.mql5.com/fa/market/product/49170

https://www.mql5.com/fa/market/product/49169

https://algotrading-investment.com/portfolio-item/fractal-pattern-scanner/

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.