احتمالاً در هفته های آینده بین 19.85 و 20.20 معامله می شود – Rabobank

[ad_1] تحلیلگران رابوبانک می‌بینند که جفت USD/MXN در هفته‌های آینده بین 19.85 تا 20.20 معامله می‌شود، قبل از اینکه نزدیک به نیمه سال به شمال از 20.50 بازگردد. آنها انتظار دارند که پزو مکزیک با بقیه ارزهای آمریکای لاتین همگام شود. نقل قول های کلیدی: پزو مکزیک از ابتدای سال جاری بیشترین عملکرد ضعیف را

کد خبر : 186044
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۱
احتمالاً در هفته های آینده بین 19.85 و 20.20 معامله می شود – Rabobank

[ad_1]

تحلیلگران رابوبانک می‌بینند که جفت USD/MXN در هفته‌های آینده بین 19.85 تا 20.20 معامله می‌شود، قبل از اینکه نزدیک به نیمه سال به شمال از 20.50 بازگردد. آنها انتظار دارند که پزو مکزیک با بقیه ارزهای آمریکای لاتین همگام شود.

نقل قول های کلیدی:

پزو مکزیک از ابتدای سال جاری بیشترین عملکرد ضعیف را در منطقه LatAm داشته است. یکی از دلایل این امر نقش MXN به عنوان یک پروکسی ریسک برای EM و LatAm به طور کلی است. اگر در حال خواندن این مطلب هستید احتمالاً می‌دانید که MXN در EM به عنوان تنها ارز لاتام قابل تحویل کامل، قابل تبدیل و ۲۴ ساعته قابل معامله است.

ارائه پشتیبانی بیشتر برای ارزهای LatAm، فرآیند تعادل مجدد پرتفولیوهای EM از CEE به LatAm بوده است. بهبود اشتهای ریسک نیز تفاوت‌های نرخی را که از ارزهای LatAm پشتیبانی می‌کنند، نشان داد.

ما انتظار داریم که MXN با بقیه LatAm بازی کند، اما ما باید احتیاط کنیم. ما انتظار نزول بیشتری را برای USD/MXN نداریم و بعید است که MXN در کوتاه مدت از دستاوردهای مشاهده شده در بقیه منطقه پیشی بگیرد. USD/MXN از طریق دستگیره 20 شکسته شده است و در حال حاضر در منطقه تراکم قیمت از 19.85 تا 19.95 معامله می شود. پایین تر از آن، تا حد زیادی به 19.50 کاهش یافته است، اما مانند همیشه با USD/MXN، وضعیت پراکسی ریسک آن، آن را در برابر افزایش بیشتر در هر دوره ریسک گریزی آسیب پذیر می کند. و البته، جنگ روسیه/اوکراین، بازارها را با خطر قابل توجهی از چنین جریان‌های پناهگاه امن مواجه می‌کند.»

ما مدت‌هاست که محدوده معاملاتی اولیه 20.50 تا 21.50 را در سال جاری برای USD/MXN ذکر کرده‌ایم و تا کنون این جفت به طور میانگین 20.5 بوده است، اما تحولات اخیر نشان می‌دهد که احتمال بیشتری وجود دارد که در هفته‌های آینده شاهد معامله 19.85 تا 20.20 باشیم. شمال از 20.50 که به سمت اواسط سال حرکت می کنیم. با این حال، مانند همیشه USD/MXN از پله ها پایین و آسانسور بالا می رود. ریسک پذیری گسترده متغیر کلیدی برای مشاهده جهت USD/MXN در هفته ها و ماه های آینده باقی خواهد ماند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.