اجماع دو حزبی در آخرین روز تور رمزگذاری آمریکا عاشقانه ظاهر می شود

رویداد پایانی تور America Loves Crypto دیروز در واشنگتن دی سی برگزار شد و این کشور برای انتخابات 2024 شمارش معکوس داشت. سخنرانانی از جمله برایان آرمسترانگ، مدیرعامل کوین بیس، جوزف لوبین، مدیر عامل ConSensys، و نماینده کنگره ویلی نیکل (D-NC) با حداکثر ظرفیت جمعیت در سالن موسیقی Black Cat سخنرانی کردند. سخنرانان تا حد

کد خبر : 498341
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۴
اجماع دو حزبی در آخرین روز تور رمزگذاری آمریکا عاشقانه ظاهر می شود



رویداد پایانی تور America Loves Crypto دیروز در واشنگتن دی سی برگزار شد و این کشور برای انتخابات 2024 شمارش معکوس داشت. سخنرانانی از جمله برایان آرمسترانگ، مدیرعامل کوین بیس، جوزف لوبین، مدیر عامل ConSensys، و نماینده کنگره ویلی نیکل (D-NC) با حداکثر ظرفیت جمعیت در سالن موسیقی Black Cat سخنرانی کردند.

سخنرانان تا حد زیادی بر روی یک ایده موافق بودند: اهمیت حمایت از ارزهای دیجیتال در آمریکا از طریق یک تلاش هماهنگ دو حزبی.

برایان آرمسترانگ و نیکل نماینده کنگره در ظاهر مشترک خود در صحنه اشاره کردند که حفظ و تقویت نوآوری ارزهای دیجیتال در آمریکا ضروری است.

این اهمیت، مخصوصاً برای نیکل، صرفاً مبتنی بر اعتقاد به این فناوری نیست، بلکه ظاهراً به این دلیل است که 20٪ از بزرگسالان آمریکایی دارای نوعی ارز دیجیتال هستند، بلوک رای گیری که نیکل فکر می کند.[has] توانایی تحت تأثیر قرار دادن انتخابات.»

نیکل افزود: «اگر می‌خواهیم کارهایی را در واشنگتن انجام دهیم، بسیار مهم است که این کار را به روشی دو حزبی انجام دهیم. اگر موضوع را سیاسی کنیم که یکی از طرف‌ها به ارزهای دیجیتال در مقابل دیگری می‌روند، چاه واشنگتن را برای یک دهه مسموم می‌کند.»

از زمان روی کار آمدن بایدن در سال 2020، مقامات SEC، وزارت دادگستری و وزارت انرژی (وزارت انرژی) دولت او تعداد قابل توجهی از موانع نظارتی ناخواسته را معرفی کرده اند. قابل توجه است که حمایت نیکل از ارزهای دیجیتال نشان دهنده تغییر لحن حزب دموکرات متخاصم تاریخی است.

آرمسترانگ گفت: «من پنج سال پیش شروع به آمدن به DC کردم، و زمانی که برای اولین بار به اینجا آمدم، اکثر مردم اصلاً نمی‌دانستند رمزارز چیست. یکی از اعضای کنگره از من پرسید: آیا همه اینها یک بازی ویدیویی یا چیزی شبیه به آن نیست؟ هنگامی که آنها در طول سالها متوجه شدند که رمزارز چیست، گفتگو کاملاً تغییر کرد. اکنون، همه می‌دانند که رمزارز چیست، ما به نوعی ستاره توپ هستیم، موضوع داغ روی لبان همه.»

با این حال، یکی از حاضران، مدیر اجرایی یک موسسه مالی برجسته که می‌خواست نامش فاش نشود، در مورد توسعه سیاست‌گذاری رمزنگاری و آنچه که به‌عنوان کم‌تعهد بودن حزب دموکرات می‌دانستند، تأمل کرد.

به ویژه، مجریه معتقد است که وتوی دولت بایدن در مورد قانون لغو SAB 121، که در صورت امضای آن به موسسات مالی بسیار نظارت‌شده اجازه می‌داد تا دارایی‌های دیجیتال را نگه دارند، زنگ خطر بزرگی بود.

آنها خاطرنشان کردند که صنعت کریپتو، علیرغم جمع‌آوری مبالغ هنگفتی برای مشارکت در کمپین، همچنان ننگ قوی دارد و سیاست‌گذاران احترامی را که شایسته این بلوک رای‌دهندگان تک موضوعی است، قائل نیستند.

تور America Loves Crypto بر روی پرداختن به ننگ با ترکیبی از موسیقی زنده و ایجاد جامعه مردمی متمرکز بود. الکس پال و درو تاگارت، که با نام The Chainsmokers شناخته می‌شوند، مراسم را پایان دادند و جمعیت را با آهنگ‌های کلاسیک خود، موسیقی‌های منتشرنشده و مهم‌ترین فریاد «F$*# Gary Gesnler» سرگرم کردند. خود Chainsmokers با ارزهای رمزنگاری شده غریبه نیستند و صندوق سرمایه گذاری مخاطره آمیز Mantis را با تمرکز بر فناوری و ارز دیجیتال در سال 2020 تأسیس کردند.

با توقف در آریزونا، نوادا، میشیگان، ویسکانسین، پنسیلوانیا و واشنگتن دی سی، بسیاری از شرکت کنندگان در تور America Loves Crypto امیدوار بودند که بیش از 1.4 میلیون طرفدار Stand With Crypto در سراسر کشور بتوانند عضلات خود را به عنوان یک عامل تصمیم گیری واقعی در ماه نوامبر منعطف کنند.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.