اتوبوس های بزرگ زرد رنگ مدرسه به لطف کانادا و جزیره پرنس ادوارد سبز می شوند

[ad_1] شارلوت تاون ، جزیره پرنس ادوارد ، 9 آگوست 2021-کانادایی ها در همه جا تأثیر COVID-19 را احساس می کنند. در مورد خانواده ، معیشت و شیوه زندگی آنها. با هم ، کانادا و جزیره پرنس ادوارد در حال تلاش برای کاهش تأثیر همه گیری ، اطمینان از سلامت و ایمنی ، بازسازی مشاغل

کد خبر : 92290
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۸
اتوبوس های بزرگ زرد رنگ مدرسه به لطف کانادا و جزیره پرنس ادوارد سبز می شوند

[ad_1]

شارلوت تاون ، جزیره پرنس ادوارد ، 9 آگوست 2021-کانادایی ها در همه جا تأثیر COVID-19 را احساس می کنند. در مورد خانواده ، معیشت و شیوه زندگی آنها. با هم ، کانادا و جزیره پرنس ادوارد در حال تلاش برای کاهش تأثیر همه گیری ، اطمینان از سلامت و ایمنی ، بازسازی مشاغل و ارتقاء اشتغال ، رشد و سرمایه گذاری هستند.

به همین دلیل است که دولتها برای حمایت از خانواده ها ، مشاغل و جوامع برای ایجاد آینده ای پایدار و کم کربن برای دانش آموزان امروز جزیره در حالی که رشد اقتصادی ایجاد می کنند ، قاطعانه اقدام کرده اند.

امروز ، شان کیسی ، نماینده پارلمان شارلوت تاون ، و بابی موریسی ، نماینده پارلمان Egmont ، به نمایندگی از خانم کاترین مک کنا ، وزیر زیرساخت ها و جوامع ؛ ناتالی جیمسون ، وزیر آموزش و پرورش و آموزش مادام العمر ، و جیمز آیلوارد ، وزیر حمل و نقل و زیرساخت های جزیره پرنس ادوارد ، بودجه خرید 35 اتوبوس مدارس برقی را برای خدمات رسانی به شارلوت تاون و سامرزاید اعلام کردند.

35 اتوبوس مدارس برقی جایگزین 35 اتوبوس مجهز به موتور دیزل در طول سال مالی 2021-22 خواهند شد. ناوگان جدید اتوبوس های برقی پس از تعویض ، میزان انتشار کربن را کاهش داده و راه حل حمل و نقل کارآمدتر و پایدارتری را در اختیار دانش آموزان قرار می دهد ، بخشی از برنامه اقدام تغییر اقلیم جزیره پرنس ادوارد. این پروژه همچنین شامل نصب ایستگاه های شارژ برای هر اتوبوس است.

دولت های کانادا و جزیره پرنس ادوارد هر کدام بیش از 6.3 میلیون دلار در این پروژه از طریق جریان زیرساخت سبز کمک می کنند (GIS) از سرمایه گذاری در کانادا طرح زیرساخت

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.