اتحادیه اروپا ESMA را به عنوان تنظیم کننده رمزنگاری منطقه در آخرین پیش نویس MiCA تعیین کرد – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1] پارلمان اتحادیه اروپا در آخرین پیش نویس MiCA، مقررات بازار دارایی های رمزنگاری شده، ESMA، سازمان اوراق بهادار و بازار اروپا را به عنوان برترین تنظیم کننده ارزهای دیجیتال در منطقه تعیین کرده است. این سازمان اروپایی وظیفه صدور مجوز به موسسات و صرافی های مرتبط با رمزارزها را خواهد داشت و تنظیم کننده

کد خبر : 190635
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۰
اتحادیه اروپا ESMA را به عنوان تنظیم کننده رمزنگاری منطقه در آخرین پیش نویس MiCA تعیین کرد – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1]

پارلمان اتحادیه اروپا در آخرین پیش نویس MiCA، مقررات بازار دارایی های رمزنگاری شده، ESMA، سازمان اوراق بهادار و بازار اروپا را به عنوان برترین تنظیم کننده ارزهای دیجیتال در منطقه تعیین کرده است. این سازمان اروپایی وظیفه صدور مجوز به موسسات و صرافی های مرتبط با رمزارزها را خواهد داشت و تنظیم کننده های ملی را تحت اختیار خود قرار می دهد.

ESMA در آخرین پیش نویس MiCA، قدرت های نظارتی رمزنگاری را دریافت می کند

آخرین پیش نویس MiCA، مقررات بازارهای دارایی های رمزنگاری شده، تغییرات قابل توجهی را در نحوه تایید مجوزهای ارزهای دیجیتال برای سازمان ها ایجاد کرده است. این پیش نویس که توسط پارلمان اتحادیه اروپا تصویب شده است، این نقش را به ESMA، سازمان بازارهای اوراق بهادار و اروپا واگذار می کند، و قدرت نهادهایی مانند Bafin در آلمان یا CNMV در اسپانیا را در این زمینه تضعیف می کند.

این پیش‌نویس سیستمی را تقلید می‌کند که اتحادیه اروپا همچنین برای تأیید مجوزهای بانکی در منطقه استفاده می‌کند، جایی که بانک مرکزی اروپا تنها مرجعی است که می‌تواند مجوزهای بانکی را به نهادهای داخل سیستم اعطا یا لغو کند. با این حال، در تکرارهای قبلی پیش نویس مذکور، این رگولاتورهای ملی بودند که این وظیفه را بر عهده داشتند. دلایل تغییر محور این جنبه از قانون هنوز اعلام نشده است.

علاوه بر این، یک دستورالعمل جدید به ESMA این امکان را می دهد که تعیین کند کدام دارایی های رمزنگاری تحت شمول قانون هستند و کدامیک نیستند. این دستورالعمل بیان می‌کند که ESMA «دستورالعمل‌هایی را صادر خواهد کرد که عدم اطمینان قانونی را کاهش می‌دهد و شرایط رقابت منصفانه را بین اپراتورهای بازار تضمین می‌کند».


تغییرات بیشتر

پیش‌نویس جدید همچنین طبقه‌بندی جدیدی را برای نوعی از دارایی‌های رمزنگاری به نام «توکن‌های پول الکترونیکی» معرفی می‌کند که کوین‌های پایدار مرتبط با ارزهای قانونی هستند. این توکن ها به دلیل استفاده از آنها به عنوان روش های پرداخت برای MiCA از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند. صادرکنندگان این توکن ها باید مجوز بانکی داشته باشند یا به عنوان یک نهاد پول الکترونیکی فعالیت کنند. دارایی‌های سنتی و NFTها در محدوده قانون نیستند، به این معنی که تنظیم‌کننده‌های هر کشور آن‌گونه که صلاح می‌دانند مدیریت می‌شوند.

همه تغییرات پیشنهادی هنوز در معرض تایید هستند، اما کل متن ممکن است در Q3 سبز شود. مناقشات زیادی از گنجاندن بندهایی در پیش نویس ایجاد شده است. به عنوان مثال، ممنوعیت ارزهای دیجیتال مبتنی بر اثبات کار به دلیل نگرانی های پایداری که اکنون لغو شده است.

یکی دیگر از قوانین ارزهای دیجیتال اروپا که با واکنش شدید روبرو شده است، مقررات انتقال وجوه است که به دنبال اعمال کنترل های سختگیرانه برای تراکنش های ارزهای دیجیتال، از جمله مواردی که از کیف پول های بدون میزبانی آغاز شده اند، است.

نظر شما در مورد پیش نویس جدید MiCA که ESMA را به عنوان برترین تنظیم کننده ارزهای دیجیتال در اروپا معرفی می کند چیست؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

sergio@bitcoin.com'

سرجیو گوشنکو

سرجیو یک روزنامه نگار ارز دیجیتال مستقر در ونزوئلا است. او خود را دیر وارد بازی می‌کند و زمانی که افزایش قیمت در دسامبر 2017 اتفاق افتاد، وارد حوزه رمزنگاری شد. او با داشتن سابقه مهندسی کامپیوتر، زندگی در ونزوئلا، و تحت تاثیر قرار گرفتن از رونق ارزهای دیجیتال در سطح اجتماعی، دیدگاه متفاوتی را ارائه می‌کند. در مورد موفقیت کریپتو و اینکه چگونه به افراد بدون بانک و محروم کمک می کند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.