اتحادیه اروپا بر سر سقف قیمت گاز اختلاف نظر دارد زیرا 12 کشور از آخرین پیشنهاد انتقاد می کنند

[ad_1] کشورهای اتحادیه اروپا روز شنبه مذاکرات اضطراری را برگزار می کنند، زیرا آنها تلاش می کنند در نشست 13 دسامبر وزرای انرژی خود توافقی را برای محدود کردن قیمت گاز تنظیم کنند – اما کشورها همچنان بر سر این طرح اختلاف دارند. 12 کشور از 27 کشور عضو اتحادیه اروپا مقاله‌ای را منتشر کرده‌اند

کد خبر : 292046
تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۶
اتحادیه اروپا بر سر سقف قیمت گاز اختلاف نظر دارد زیرا 12 کشور از آخرین پیشنهاد انتقاد می کنند

[ad_1]

کشورهای اتحادیه اروپا روز شنبه مذاکرات اضطراری را برگزار می کنند، زیرا آنها تلاش می کنند در نشست 13 دسامبر وزرای انرژی خود توافقی را برای محدود کردن قیمت گاز تنظیم کنند – اما کشورها همچنان بر سر این طرح اختلاف دارند.

12 کشور از 27 کشور عضو اتحادیه اروپا مقاله‌ای را منتشر کرده‌اند که در آن خواستار آن شده‌اند که سقف قیمت «به‌طور قابل‌توجهی» کمتر از آخرین سازش مورد مذاکره کشورها باشد.

آنها گفتند: «متن به اندازه کافی به سمت چیزی که ما می‌توانیم یک سازش رضایت‌بخش در نظر بگیریم، پیش نرفته است».

این مقاله که توسط رویترز دیده شده است توسط بلژیک، بلغارستان، کرواسی، یونان، ایتالیا، لتونی، لیتوانی، مالت، لهستان، رومانی، اسلوونی و اسلواکی ارائه شده است.

کشورهای اتحادیه اروپا ماه‌ها بر سر محدود کردن قیمت بنزین با یکدیگر اختلاف داشتند، اما تاکنون نتوانسته‌اند شکاف بین دیدگاه‌های متفاوت خود را پر کنند.

برخی از دیپلمات‌ها نسبت به حصول توافق در هفته آینده تردید دارند و خاطرنشان می‌کنند که کشورهای ناراضی از آخرین پیشنهاد از حمایت کافی برای جلوگیری از تصویب آن برخوردار هستند.

قیمت گاز در اروپا در سال جاری پس از آن که روسیه تحویل گاز را در پی حمله به اوکراین کاهش داد، افزایش یافت و هزینه‌های سوخت را افزایش داد و تورم را تحریک کرد.

اما در حالی که کشورهای حامی سرمایه می گویند که این اقدام اقتصاد آنها را در برابر هزینه های بالای انرژی محافظت می کند، آلمان – بزرگترین اقتصاد و بازار گاز اروپا – و هلند با محدودیت قیمت گاز مخالفت کرده و هشدار داده اند که می تواند عملکرد عادی بازارهای انرژی را مختل کند و گاز را متوقف کند. تولیدکنندگان از ارسال سوخت بسیار مورد نیاز به اروپا.

آخرین پیش نویس پیشنهادی که توسط کشورها در نظر گرفته شده است و رویترز مشاهده کرده است، در صورتی که قیمت ها از 220 یورو (231.66 دلار) در هر مگاوات ساعت برای پنج روز در قرارداد ماه اول در مرکز گاز هلندی (TTF) تجاوز کند، سقف ایجاد می شود. و همچنین 35 یورو بالاتر از قیمت مرجع برای گاز طبیعی مایع (LNG) بر اساس ارزیابی های قیمت LNG موجود بود.

این میزان کمتر از حد 275 یورو در مگاوات ساعت پیشنهاد شده توسط | کمیسیون اروپا است، اما 12 کشور گفتند که هنوز به اندازه کافی کم نیست.

(1 دلار = 0.9497 یورو)

(گزارش توسط کیت آبنت؛ ویرایش توسط مارین اشتراوس و مایک هریسون)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.