اتاوا و کبک نزدیک به 17 میلیون دلار به Cégep de Sept-Îles برای ساخت غرفه جدید اعطا کردند.

حمایت از تحقیق و نوآوری Sept-Îles، کبک، 18 مه 2022 – دولت های کانادا و کبک در مجموع 16,894,025 دلار کمک مالی برای Cégep de Sept-Îles برای حمایت از ساخت یک پاویون جدید برای قرار دادن سه میز آزمایش تخصصی برای بخش‌های راه‌آهن، تعمیر و نگهداری صنعتی و انرژی هوشمند. ارزش این پروژه بالغ بر

کد خبر : 208685
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۹
اتاوا و کبک نزدیک به 17 میلیون دلار به Cégep de Sept-Îles برای ساخت غرفه جدید اعطا کردند.


حمایت از تحقیق و نوآوری

Sept-Îles، کبک، 18 مه 2022 – دولت های کانادا و کبک در مجموع 16,894,025 دلار کمک مالی برای Cégep de Sept-Îles برای حمایت از ساخت یک پاویون جدید برای قرار دادن سه میز آزمایش تخصصی برای بخش‌های راه‌آهن، تعمیر و نگهداری صنعتی و انرژی هوشمند. ارزش این پروژه بالغ بر 18.8 میلیون دلار است.

وزیر ورزش و وزیر مسئول توسعه اقتصادی کانادا برای مناطق کبک (CED)، پاسکال سنت اونگه محترمو وزیر اقتصاد، لوسی لکورس، امروز این خبر را اعلام کرد.

غرفه جدید همچنین شامل دفاتر برای محققان، فضاهای کاری مشترک و سایر فضاهایی است که به کارآفرینی و افزایش مقیاس نوآوری اختصاص داده شده است.

دولت کانادا 7 میلیون دلار کمک مالی تحت برنامه رشد اقتصادی منطقه ای از طریق نوآوری (REGI) که توسط CED اداره می شود، اعطا می کند. به نوبه خود، دولت کبک 9,894,025 دلار از طریق مؤلفه 4 – Soutien au financement d’infrastructures de recherche et d’ innovation Program de sutien aux organismes de recherche et d’ innovation اعطا می کند.

نقل قول ها

“با سرمایه گذاری در مکان های یادگیری و تحقیق، ما در ایجاد یک منطقه پویا Côte-Nord مشارکت می کنیم. Cégep de Sept-Îles از طریق پاویون جدید خود به یک کاتالیزور واقعی برای نوآوری و تنوع اقتصادی برای کل منطقه و کل کشور تبدیل خواهد شد. این پروژه در مقیاس بزرگ، منابع ارزشمندی را در اختیار کسب‌وکارهای Côte-Nord قرار می‌دهد تا به آنها کمک کند رقابتی‌تر و انعطاف‌پذیرتر شوند.»

پاسکال سنت اونگه محترم، عضو پارلمان برای بروم – میسیسکوی، وزیر ورزش و وزیر مسئول CED

کبک به مؤسسات آموزشی و تحقیقاتی در لبه فناوری پیشرفته نیاز دارد تا به نوآوری و آموزش نسل بعدی که قادر به غلبه بر چالش‌های قرن بیست و یکم باشد، ادامه دهد. ساخت این غرفه جدید در Cégep de Sept-Îles به تسریع تحقیقات و نوآوری در زمینه های آینده و آینده برای کبک کمک می کند.

لوسی لکورس، وزیر اقتصاد

از سال 1980، Cégep de Sept-Îles فعالانه از تحقیقات، آموزش برای نسل بعدی و توسعه اقتصادی در منطقه Côte-Nord حمایت می کند. این پروژه فعالیت‌های تحقیقاتی را در بخش‌های کلیدی اقتصاد ما به نفع کسب‌وکارهای Côte-Nord تسهیل می‌کند که از این دانش جدید سود می‌برند.»

جاناتان جولین، وزیر انرژی و منابع طبیعی و وزیر مسئول منطقه کوت نور و منطقه گاسپسی-ایلز-د-لا-مادلین

“این پاویون نتیجه استراتژی است که ما بیش از 15 سال است که بر اساس مجموعه ای قوی از دستاوردها دنبال می کنیم. این یک نقطه عطف مهم در جاه طلبی ما در Sept-Îles و Port-Cartier برای ایجاد یک مرکز نوآوری در سطح جهانی در قلمرو خود است. علاوه بر حمایت مالی از هر دو سطح دولت، Cégep کمک های عمده ای از شرکای مانند Desjardins، Rio Tinto IOC و ArcelorMittal دریافت کرده است که ما را قادر می سازد تجهیزات تخصصی را به دست آوریم.

دیوید بودین، مدیر کل Cégep de Sept-Îles

حقایق فوری

  • سه نیمکت آزمایشی که در غرفه جدید در Cégep de Sept-Îles نصب می‌شوند، با مأموریت مرکز کارآفرینی و ارزش‌گذاری نوآوری‌ها (CEVI)، یک سازمان غیرانتفاعی که نوآوری و کارآفرینی را تقویت می‌کند، همسو هستند. آنها پروژه ها را در سه واحد تحقیقاتی تقویت خواهند کرد: موسسه فناوری تعمیر و نگهداری، مرکز تحقیقات و نوآوری و انرژی هوشی، و اداره صنایع بازسازی و بهره برداری و تعمیر و نگهداری.
  • CED یک شریک کلیدی فدرال در توسعه اقتصادی منطقه ای کبک است. CED با 12 دفتر تجاری منطقه‌ای خود، کسب‌وکارها، سازمان‌ها و همه مناطق در سراسر کبک را در اقتصاد فردا همراهی می‌کند.
  • هدف برنامه de soutien aux organismes de recherche et d’innovation، از جمله کمک به نوسازی، توسعه، و ادغام زیرساخت های تحقیقاتی عمومی کبک برای تقویت سیستم نوآوری استان و اجزای آن است. افزایش رقابت پذیری مشاغل و جامعه از طریق نوآوری؛ و تسهیل استفاده بهینه یا هماهنگ از نتایج تحقیقات در سطوح اقتصادی، اجتماعی، زیست محیطی و فرهنگی.

پیوند مرتبط

وصل بمون

CED در رسانه های اجتماعی:

وزارت اقتصاد و نوآوری در رسانه های اجتماعی:

منابع

آریان ژوازارد بلیزر
دبیر مطبوعاتی
دفتر وزیر ورزش و وزیر مسئول توسعه اقتصادی کانادا برای مناطق کبک
ایمیل: [email protected]

رومن سنت لوران
دبیر مطبوعاتی
دفتر وزیر اقتصاد
تلفن: 418-691-5650

ژنویو ترمبلی
دبیر مطبوعاتی
دفتر وزیر انرژی و منابع طبیعی و وزیر مسئول منطقه کوت نور و منطقه گاسپسی-ایلز-د-لا-مادلین
تلفن: 418 654-8246

اطلاعات

روابط رسانه ای
توسعه اقتصادی کانادا برای مناطق کبک
تلفن: 514-283-7443
ایمیل: [email protected]

ژان پیر دوتویل
رئیس روابط رسانه ای
شعبه ارتباطات
وزارت اقتصاد و نوآوری
تلفن: 418-691-5698، داخلی 4868
تلفن همراه: 418-559-0710



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.