ابهام درباره وضعیت سلامت ترامپ؛ کاخ سفید: هریس در سلامتی کامل می‌برد

به گزارش هوشمند نیوز به نقل از ایرنا، این گزارش که توسط یکی از دستیاران ارشد ستاد انتخاباتی هریس ارائه شد، در حالی منتشر می‌شود که نامزد ۵۹ ساله دموکرات ها در انتخابات ۵ نوامبر ۲۰۲۴ ریاست جمهوری به دنبال مقایسه خود با دونالد ترامپ، ۷۸ساله و جمهوریخواه است که اخیراً اطلاعاتی درباره سلامتی خود

کد خبر : 507386
تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۴
ابهام درباره وضعیت سلامت ترامپ؛ کاخ سفید: هریس در سلامتی کامل می‌برد



به گزارش هوشمند نیوز به نقل از ایرنا، این گزارش که توسط یکی از دستیاران ارشد ستاد انتخاباتی هریس ارائه شد، در حالی منتشر می‌شود که نامزد ۵۹ ساله دموکرات ها در انتخابات ۵ نوامبر ۲۰۲۴ ریاست جمهوری به دنبال مقایسه خود با دونالد ترامپ، ۷۸ساله و جمهوریخواه است که اخیراً اطلاعاتی درباره سلامتی خود ارائه نکرده است.

دکتر جاشوا سیمونز، پزشک کامالا هریس در این گزارش اعلام کرد: معاون رئیس‌جمهور در سلامت کامل بسر می‌برد. او دارای انعطاف‌پذیری جسمی و ذهنی لازم برای اجرای موفقیت‌آمیز وظایف ریاست‌جمهوری، از وظایف رئیس اجرایی، رئیس دولت و فرمانده کل قوا است.”

مشاوران هریس دفتر او را تشویق کردند تا تاریخچه پزشکی و اطلاعات سلامتی او را منتشر کنند تا سوالات در خصوص سلامت و قدرت ذهنی ترامپ مطرح شود، زیرا نامزد ۷۸ ساله جمهوری خواه در صورت انتخاب، در پایان دوره ریاست جمهوری خود مسن ترین رئیس جمهور آمریکا خواهد بود.

جو بایدن رئیس جمهور دموکرات کنونی آمریکا ۸۱ ساله است و در ماه جولای در بحبوحه فشار حزب دموکرات به دلیل نگرانی در مورد سن بالا و خستگی مشهود، از انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۴ کناره گیری کرد. از آن زمان، دموکرات‌ها به دنبال حمله به ترامپ با استفاده از آنچه زمانی ضعف انتخاباتی آنها محسوب می شد، بوده اند.

ترامپ در مصاحبه ای در ماه آگوست با شبکه سی بی اس نیوز گفته بود که “با کمال میل” سوابق پزشکی خود را منتشر خواهد کرد و در آن زمان اشاره کرد که در یک معاینه پزشکی اخیر ” نتیجه عالی” داشته است. وی هنوز این گزارش سلامتی خود را منتشر نکرده است.

نامه دکتر سیمونز آخرین معاینه پزشکی هریس در آوریل ۲۰۲۴ را “بسیار عالی” خوانده است.

در این نامه آمده است: معاون رئیس‌جمهور هیچ مشکل عمده‌ای برای سلامتی ندارد و «برغم مشغله‌هایش، سبک زندگی سالم و فعالی را حفظ کرده که شامل ورزش روزانه می شود.»

به گفته پزشک هریس، وی “رژیم غذایی بسیار سالم” دارد، سیگار نمی کشد و نوشیدنی “فقط گاهی اوقات و در حد اعتدال” مصرف می کند.

تصمیم برای انتشار اطلاعات پزشکی هریس پس از آن گرفته شد که گزارش نیویورک تایمز تاکید کرد که ترامپ در مورد سلامتی خود شفاف نبوده است، حتی پس از اینکه در سوء قصد، گلوله به گوش او برخورد کرده، هیچ گزارشی از سلامت خود منتشر نکرده است.

در این گزارش آمده است که ترامپ در اولین کمپین انتخاباتی خود در کاخ سفید در سال ۲۰۱۶ سوابق پزشکی خود را منتشر نکرد.

بر اساس این گزارش، کاخ سفید در دوره ترامپ نیز به‌روزرسانی‌های دقیقی را در مورد وضعیت وی پس از تشخیص ابتلا به کرونا در سال ۲۰۲۰ منتشر نکرد و گزارش‌ها حاکی از آن است که ترامپ بیمارتر از آن چیزی است که پزشکانش در ملاء عام گفته‌اند.

310310



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.