«ابزارهای هوش مصنوعی پیشرفت‌های بسیار جالبی را برای Metaverse ارائه خواهند کرد» – بنیانگذار Upland – مصاحبه با Bitcoin News

[ad_1] به گفته دیرک لوث، یکی از بنیانگذاران Upland Metaverse، استعمار متاورس توسط غول های فناوری و ساختن به اصطلاح “سیستم های باغ دیواری” پایدار نیست. لوث استدلال می‌کند که به جای «قفل کردن کاربران»، متاورس باید «آینده‌ای را ایجاد کند که در آن آزادانه بین پلتفرم‌ها حرکت کنند و به راحتی بتوانند دارایی‌ها و

کد خبر : 341127
تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰
«ابزارهای هوش مصنوعی پیشرفت‌های بسیار جالبی را برای Metaverse ارائه خواهند کرد» – بنیانگذار Upland – مصاحبه با Bitcoin News

[ad_1]

به گفته دیرک لوث، یکی از بنیانگذاران Upland Metaverse، استعمار متاورس توسط غول های فناوری و ساختن به اصطلاح “سیستم های باغ دیواری” پایدار نیست. لوث استدلال می‌کند که به جای «قفل کردن کاربران»، متاورس باید «آینده‌ای را ایجاد کند که در آن آزادانه بین پلتفرم‌ها حرکت کنند و به راحتی بتوانند دارایی‌ها و هویت خود را با خود ببرند».

“سیستم های باغ دیواری” پایدار نیست

در حالی که علاقه به متاورس ظاهراً از بین رفته است، همانطور که تصمیم متا برای تمرکز بر هوش مصنوعی (AI) نشان می‌دهد، دیرک لوث استدلال می‌کند که ابزارهای هوش مصنوعی همچنان می‌توانند «به‌طور کلی پیشرفت‌های بسیار جالبی برای متاورس ارائه دهند». یکی از بنیانگذاران Upland همچنین به Bitcoin.com News گفت که در مورد متارورس ها و کمبود «زمین بی نهایت» چه فکر می کند.

در مصاحبه ای با Bitcoin.com News، لوث همچنین افکار خود را در مورد متاورز چند زنجیره ای و همچنین برنامه های سازمانش برای ایجاد یک برنامه فوق العاده متاورس به اشتراک گذاشت. در زیر بقیه پاسخ‌های بنیانگذار Upland Metaverse آمده است.

اخبار بیت کوین دات کام (BCN): نیل استفنسون، که گفته می شود اصطلاح متاورس را ابداع کرده است، به عنوان مدافع متاورس آزاد و باز شناخته شده است. با این حال، برخی می‌گویند که غول‌های فناوری نیز در حال کار بر روی پروژه‌های متاورس خودشان هستند که به طور بالقوه می‌تواند منجر به استعمار متاورس و ساخت باغ‌های دیواردار شبیه به Web2 فعلی شود. آیا فکر می کنید متاورس در نهایت توسط تعداد کمی از موجودیت های متمرکز کنترل می شود؟

دیرک لوث (DL): ما تمام جزئیات را در مورد اینکه غول‌های بزرگ فناوری چگونه پروژه‌های متاورز خود را خواهند ساخت و آیا کاربران خود را در باغ‌های دیواری حبس خواهند کرد، نداریم. من معتقدم که سیستم های باغ دیواری در طول زمان پایدار نیستند و قدرت مردم در ترکیب با حقوق مالکیت در طول زمان بسیار قوی تر خواهد شد. به هر حال، به همین دلیل است که من، همراه با سایر پروژه های غیرمتمرکز، اتحاد metaverse باز برای web3 (OM3) را پایه گذاری کردم. به جای قفل کردن کاربران، می‌خواهیم اطمینان حاصل کنیم که آینده‌ای وجود دارد که در آن آزادانه بین پلتفرم‌ها حرکت کنند و بتوانند به راحتی دارایی‌ها و هویت خود را با خود ببرند.

BCN: صنعت بلاک چین چند زنجیره ای است و کاربران انتظار دارند که آزادی انتقال دارایی های خود را به هر زنجیره ای که می خواهند داشته باشند. آیا فکر می کنید یک متاور چند زنجیره ای یک امکان واقعی است؟

DL: استانداردهای چند زنجیره ای فنی از امروز می توانند امکان پذیر باشند. شما می توانید دارایی هایی را در یک بلاک چین و دارایی های دیگر را در دیگری داشته باشید. آنچه مهمتر است داشتن استانداردهایی است که فراداده، ظاهر و احساس و سایر ویژگی های یک دارایی را تعریف می کند. زمانی که این استانداردها را داشته باشیم، جابجایی دارایی های خود را برای کاربران آسان می کند. و این همان چیزی است که ما در Upland و OMA3 روی آن کار می کنیم

BCN: به نظر شما فرصت‌های اقتصادی متفاوت برای کارآفرینان، توسعه‌دهندگان و کاربران نه چندان فن‌آور در اکوسیستمی مانند Upland چیست؟

DL: کارآفرینان یا “متاپرنورها” به Uplanders گفته می‌شود که کسب‌وکار خود را در Upland به نام Metaventure اداره می‌کنند. در اینجا آنها می توانند دارایی های شرکای ما مانند FIFA، NFLPA یا سایر دارایی های Upland را بفروشند. به زودی مغازه هایی نیز وجود خواهند داشت که می توانند آثار خود را به بازیکنان دیگر بفروشند و در Upland و به طور بالقوه در زندگی واقعی امرار معاش کنند.

توسعه دهندگان افراد یا شرکت هایی هستند که تجربیات و برنامه های خود را در اختیار سایر Uplanders قرار می دهند. یکی از مثال‌ها «World of Football» است که به Uplanders اجازه می‌دهد یک نوع بازی Rocket League را انجام دهند که مستقیماً به Upland متصل است. کاربران با انتقال قطعه بازی خود به یک ملک مجازی یعنی آدرس خیابان مجازی در Upland وارد این اپلیکیشن می شوند.

همانطور که در بالا توضیح داده شد، کاربران نه چندان اهل فن در Upland سوار می شوند. آنها می توانند با هدف تکمیل مجموعه ای مانند “پادشاه خیابان” شروع به خرید و فروش ملک به بازیکنان دیگر کنند. تکمیل یک مجموعه به این معنی است که آنها می توانند بازدهی را که برای داشتن املاک به دست می آورند افزایش دهند. آنها می توانند از این درآمد برای سفر به شهر دیگر یا خرید یک ماشین مسابقه یا وسایل دکور فضای باز استفاده کنند. همانطور که می بینید، شروع با حلقه های تعامل بازی بسیار ساده و سپس غوطه ور شدن عمیق تر در بسیاری از امکانات Upland آسان است.

BCN: متا پس از میلیاردها دلار سرمایه گذاری، اخیراً بیش از 10000 نفر را اخراج کرد تا تمرکز خود را از متاورس به هوش مصنوعی تغییر دهد. به نظر شما، چرا ساختن متاورس آنقدر سخت است که کاربران آن را جالب بدانند، همانطور که متا به نظر می رسد؟

DL: من نمی توانم در مورد استراتژی متا و اینکه چقدر آنها واقعاً از متاورس فاصله گرفته اند اظهار نظر کنم. حقیقت این است که ابزارهای هوش مصنوعی پیشرفت های بسیار جالبی را برای متاورس به طور کلی ارائه خواهند کرد. در Upland، ما بر ایجاد نقاط تعامل و استفاده از کالاهای دیجیتال برای اکوسیستم خود از کاربران، توسعه دهندگان، طراحان و شرکای برند متمرکز هستیم. تاکنون ثابت شده است که این امر برای ما خوب کار می کند و Upland را به یکی از پلتفرم های پیشرو برای متاورس تبدیل کرده ایم. آیا می توانیم بهتر شویم؟ البته ما تازه شروع کرده ایم.

BCN: گفته می شود که متاورس شما به شهرهای واقعی نگاشت شده است. چرا زمانی که دیگران دارایی های زمین بی حد و حصری دارند، این مسیر را انتخاب کردید، و توصیه شما به کاربرانی که زمین و سایر دارایی ها را در فراواژه های «زمین بی نهایت» خریداری می کنند، چیست؟

DL: مبتنی بودن بر دنیای واقعی یک کمبود طبیعی ایجاد می کند، درست مانند زندگی واقعی. وقتی چیزی کمیاب است، پویایی بازار توسعه می یابد، که پایه اقتصاد واقعی ما در Upland است. اما مزیت های دیگری نیز وجود دارد، به عنوان مثال، ما به طور خودکار نقاط مرجع داشتیم، کاربران می توانند نگاه کنند که یک ملک در زندگی واقعی چگونه به نظر می رسد، و می توانند آدرسی را خریداری کنند که در زندگی واقعی ممکن است نزدیک اقیانوس یا متعلق به یک فرد مشهور باشد. از این طریق، ما به کاربران خود قدرت می دهیم تا با تخیل خود بازی کنند.

من سعی می کنم از دادن توصیه های استراتژی مشخص به Upland یا سایر کاربران خودداری کنم. تنها چیزی که من با آنها به اشتراک می گذارم این است که سعی کنم پایه اقتصادی زمینی را که می خرید درک کنم و وقتی عرضه به طور نامحدود افزایش می یابد، سناریوهایی را در ذهن شما اجرا می کند – چیزی که ما در Upland از آن اجتناب می کنیم.

Metaverse Super App

بی سی ان: بیایید در مورد برنامه فوق العاده متاورس صحبت کنیم. گاهی اوقات وقتی کسی به یک برنامه فوق العاده فکر می کند، وی چت یا تلگرام به ذهنش می رسد. آیا آپلند در نظر دارد که وی چت فراجهان شود؟

DL: به طور کلی، یک برنامه فوق‌العاده را می‌توان به عنوان یک برنامه کاربردی تلفن همراه جامع توصیف کرد که خدمات اساسی مانند پیام‌رسانی و پرداخت‌ها، و همچنین مجموعه‌ای از «برنامه‌های کوچک» شخص ثالث را در بخش‌های مختلف مانند خرده‌فروشی، غذاخوری و سازمان‌های دولتی یکپارچه می‌کند. این به ویژه برای دنیای برنامه های موبایل Web2 صادق است. یک برنامه زمانی به وضعیت فوق العاده برنامه دست پیدا می کند که به طور یکپارچه توده مهمی از خدمات را ادغام کند و جابجایی بین آنها را برای کاربران بسیار آسان می کند، حتی اگر سرویس های یکپارچه ممکن است به اندازه برنامه های کاربردی مستقل کارآمد نباشند.

با افزایش تعداد سرویس های موجود، اپلیکیشن جذاب تر و سودآورتر می شود. معمولی برای برنامه های فوق العاده این است که از جایی شروع می شوند. ویچت با چت شروع شد و گوجک اندونزی با سوارکاری شروع کرد. درست مانند پیشینیان Web2، Upland می خواهد کار با یک برنامه Web3 را برای کاربران بسیار ساده کند. از طریق چندین راه به آن دست می یابد.

اول، Upland با در نظر گرفتن کاربران تلفن همراه ساخته شد و هم در فروشگاه های برنامه و هم در وب در دسترس است. ثانیاً، ما فناوری پیچیده بلاک چین را با ارائه راه‌اندازی با ایمیل و رمز عبور مخدوش می‌کنیم. و سوم، از آنجایی که استفاده از کارت‌های اعتباری، پی‌پال، (البته، رمزنگاری نیز) و خریدهای درون برنامه‌ای را مجاز می‌دانیم، تعامل را برای اکثر بازیکنان راحت‌تر می‌کنیم.

در Upland، ما طیف گسترده ای از خدمات اجتماعی، تجاری و سرگرمی را به کاربران خود ارائه می دهیم. ما همچنین به توسعه‌دهندگان شخص ثالث قدرت می‌دهیم تا با افزودن برنامه‌ها و تجربیات خود به متاورس، به اقتصاد و جامعه ما متصل شوند.

وقتی به این ویژگی‌ها و خدمات نگاه می‌کنید، می‌بینید که ما واقعاً قصد داریم به یک برنامه فوق‌العاده متاورس تبدیل شویم. اما در حالی که برنامه‌های Wechat و Web2 توسط صاحبان پلتفرم‌ها هدایت و تحت تأثیر قرار می‌گیرند، ما می‌خواهیم به سمت یک برنامه فوق‌العاده متاورس تحت کنترل کاربر و متعلق به کاربر برویم – چیزی که Web3 در مورد آن است.

نظر شما در مورد این مصاحبه چیست؟ نظر خود را در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

ترنس زیموارا

ترنس زیموارا روزنامه نگار، نویسنده و نویسنده برنده جایزه زیمبابوه است. او به طور گسترده در مورد مشکلات اقتصادی برخی از کشورهای آفریقایی و همچنین اینکه چگونه ارزهای دیجیتال می توانند راهی برای فرار آفریقایی ها فراهم کنند، نوشته است.







اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.