ابتکاری که از جنگل های آرگان مراکش محافظت می کند و از توانمندی اقتصادی زنان حمایت می کند

[ad_1] 9 نوامبر 2021 – از اعضای رسانه دعوت می شود از بسته ای از فیلم ها، تصاویر و نقل قول ها در مورد پروژه ای که توسط کانادا حمایت می شود که از جنگل های آرگان در مراکش محافظت می کند، استفاده کنند. ملیسا هاروی، یک کارآفرین مستقر در مونترال، 15 سال پیش هنگامی

کد خبر : 127283
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۵
ابتکاری که از جنگل های آرگان مراکش محافظت می کند و از توانمندی اقتصادی زنان حمایت می کند

[ad_1]

9 نوامبر 2021 – از اعضای رسانه دعوت می شود از بسته ای از فیلم ها، تصاویر و نقل قول ها در مورد پروژه ای که توسط کانادا حمایت می شود که از جنگل های آرگان در مراکش محافظت می کند، استفاده کنند.

ملیسا هاروی، یک کارآفرین مستقر در مونترال، 15 سال پیش هنگامی که به مراکش سفر کرد و با تعاونی های زنان بربر تولید کننده روغن آرگان ملاقات کرد، شرکت Zorah Biocosmétiques را تأسیس کرد. شرکت‌های آرایشی بهداشتی کانادایی مانند Zorah Biocosmétiques سالانه حدود 10 تن روغن آرگان را از مراکش وارد می‌کنند که وزن آن حدود 50000 پوک هاکی است. نفت عمدتاً از تعاونی هایی مانند آنهایی که در پروژه ای تحت حمایت برنامه تأمین مالی آب و هوای کانادا مشارکت دارند، می آید.

این پروژه، بخشی از کمک کانادا به صندوق آب و هوای سبز، بر کاشت و حفظ باغات آرگان برای کاهش فشار از جنگل‌های آرگان متمرکز است. این پروژه نه تنها کاهش و سازگاری با تغییرات اقلیمی را تضمین می‌کند، بلکه تعاونی‌های زنان را تقویت می‌کند، درآمدهای پایداری برای زنان فراهم می‌کند و جایگاه اجتماعی آنها را بهبود می‌بخشد.

حدود 20 درصد از مساحت جنگل های آرگان در دهه گذشته از بین رفته است، به طوری که هر ساله 500 تا 600 هکتار از درختان به دلیل شهرنشینی ناپدید می شوند – منطقه ای بزرگتر از پارک استانلی در ونکوور. جنگل ها همچنین به دلیل تأثیر تغییرات آب و هوایی بر توانایی آن برای بازسازی در معرض تهدید هستند.

ویدیو: https://www.dropbox.com/sh/2bued54api7mjt8/AABP8T1V3IOIwdiIscS_Fu8_a/Argan%20Social%20Media%20Video%20-%20GAC%20Version/GAC%20Video-previewer=Video-Preview=Video%20Video

این بسته محتوا شامل مصاحبه های ویدئویی، نقل قول ها، B-roll و تصاویری از پروژه در مراکش و از Zorah Biocosmétiques در مونترال است. محتوا فقط برای استفاده غیرتجاری است.

برای دسترسی به بسته کامل، رسانه ها می توانند با: دفتر روابط رسانه ای تماس بگیرند

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.