آیا Coinbase با اضافه کردن Cardano Staking به پمپ قیمت کمک بیشتری می کند؟

بینش های کلیدی Coinbase پیشنهادهای سهام را به Cardano گسترش می دهد. بازده تخمینی سالانه فعلی برای سهام ADA در Coinbase حدود 3.75٪ APY است. روند صعودی اخیر قیمت که در مسیر ADA مشاهده می شود، ترکیبی از فناوری های سالم و ارتقاهای اکوسیستم محور است. سکه‌های برتر دوباره مسیر خود را به سمت بالا

کد خبر : 182872
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۱
آیا Coinbase با اضافه کردن Cardano Staking به پمپ قیمت کمک بیشتری می کند؟


بینش های کلیدی

  • Coinbase پیشنهادهای سهام را به Cardano گسترش می دهد.
  • بازده تخمینی سالانه فعلی برای سهام ADA در Coinbase حدود 3.75٪ APY است.
  • روند صعودی اخیر قیمت که در مسیر ADA مشاهده می شود، ترکیبی از فناوری های سالم و ارتقاهای اکوسیستم محور است.

سکه‌های برتر دوباره مسیر خود را به سمت بالا طی می‌کنند، و به نظر می‌رسد بازار بزرگ‌تر برای ثبت بهبودی مورد انتظار بازگشته است. با این وجود، ارتقاهای مبتنی بر اکوسیستم و بازار محور به عنوان کاتالیزور برای حرکت قیمت مطلوب جدا از دستاوردهای مهم تر عمل کرده اند.

یکی از برترین برنامه های این هفته Cardano (ADA) بوده است که پس از بیش از یک ماه قرار گرفتن در زیر سطح قیمت، سرانجام توانست قیمت خود را به بالای 1 دلار برساند. اخبار مثبت بازار به غیر از بهبود بیشتر بازار، کلید جهش قیمت اخیر ADA بوده است.

Coinbase جوایز Staking Cardano را اضافه می کند

صرافی عمومی ارزهای دیجیتال Coinbase در 24 مارس اعلام کرد که برای ADA، ارز دیجیتال بومی بلاک چین کاردانو، سهام ارائه خواهد کرد. این حرکت با برنامه های کوین بیس برای ادامه گسترش سبد سهام خود در سال 2022 مطابقت دارد.

وبلاگی که توسط صرافی به اشتراک گذاشته شده است نشان می دهد که بازده سالانه تخمینی فعلی برای سهام Cardano در Coinbase حدود 3.75٪ APY است. روپمالینی ساهو، مدیر ارشد محصول کوین بیس، این تصمیم را با اشاره به این موضوع توضیح داد:

ADA از نظر ارزش بازار در بین 10 سکه برتر قرار دارد و دارای طراحی بلاک چین انعطاف پذیر، پایدار و مقیاس پذیر است. این طراحی از قراردادهای هوشمند مشابه اتریوم و سولانا برای فعال کردن امور مالی غیرمتمرکز، NFTها و سایر فعالیت‌ها در شبکه استفاده می‌کند.

قابل ذکر است که Coinbase از سال گذشته در فهرست ولگردی و ولگردی زیادی بوده است. صرافی اخیراً ApeCoin (APE) را نیز اضافه کرده است. کوین بیس قصد دارد گزینه های سهام خود را افزایش دهد، زیرا ساهو بر برنامه های صرافی برای ادامه افزایش سبد سهام خود در سال 2022 تاکید می کند.

قابل ذکر است که ADA به لیستی از سکه‌ها برای Coinbase ملحق می‌شود که خدمات سهامداری از جمله Algorand، Cosmos، Ethereum و Tezos را ارائه می‌دهد.

ADA در نهایت بالاتر از 1 دلار

قیمت Cardano پس از ماه ها روند نزولی شاهد افزایش قابل توجهی بوده است. یک پیشرفت حیاتی که به روایتی صعودی در میان سرمایه‌گذاران برای ADA دامن زد، ارتقای شبکه Cardano است که واحدهای حافظه هر بلوک Plutus را به 62 میلیون افزایش داد.

از لحاظ تاریخی، ارتقاء شبکه کاردانو تأثیر صعودی بر مسیر قیمت آلتکوین داشته است و تقاضا برای ADA را در صرافی‌ها افزایش داده است. در زمان انتشار، ADA با 14.66% افزایش قیمت در روز و 31.69% در هفته، با 1.11 دلار معامله شد.

ADA Price Action | منبع: FXEmpire

روند صعودی اخیر قیمت Cardano ترکیبی از جهش فنی از سطوح فروش بیش از حد و چشم‌انداز بلندمدت صعودی با توجه به ارتقاء شبکه آتی است.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.