آیا فدرال رزرو برای مبارزه با تورم دوباره نرخ بهره را افزایش می دهد؟

[ad_1] بانک مرکزی ایالات متحده روز چهارشنبه، 27 ژوئیه، هنگامی که بیانیه سیاست پولی خود را منتشر می کند، تشکیل جلسه می دهد. آیا فدرال رزرو برای مبارزه با تورم دوباره نرخ بهره را افزایش خواهد داد؟ انتظار بازار این است که بله، افزایش دیگری در ماه جولای نرخ بهره وجود خواهد داشت. به نظر

کد خبر : 233801
تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۲
آیا فدرال رزرو برای مبارزه با تورم دوباره نرخ بهره را افزایش می دهد؟

[ad_1]

بانک مرکزی ایالات متحده روز چهارشنبه، 27 ژوئیه، هنگامی که بیانیه سیاست پولی خود را منتشر می کند، تشکیل جلسه می دهد.

آیا فدرال رزرو برای مبارزه با تورم دوباره نرخ بهره را افزایش خواهد داد؟

انتظار بازار این است که بله، افزایش دیگری در ماه جولای نرخ بهره وجود خواهد داشت. به نظر می رسد بانک مرکزی مصمم به کاهش تورم است که در ژوئن به 9.1 درصد رسید. افزایش حداقل 0.5 درصدی نرخ بهره، راهنمای کلی فدرال رزرو را از سطح فعلی 1.75 درصد به 2.5 درصد می رساند.

رشد اقتصاد ایالات متحده در نیمه اول سال به مسیر کندی رفت و به راحتی با افزایش نرخ تورم پیشی گرفت. یک مکتب فکری معتقد است که ایالات متحده در سه ماهه دوم به دنبال رشد منفی منهای 1.6 درصد در سه ماهه اول در رکود فنی قرار گرفت. نظرات دیگر به سطوح اشتغال انعطاف‌پذیر و بخش‌های در حال ظهور مجدد اقتصاد به دنبال محدودیت‌های همه‌گیر COVID-19 اشاره می‌کنند.

آخرین نرخ رشد تولید ناخالص داخلی در ایالات متحده در روز پنجشنبه، 28 جولای، یک روز پس از تصمیم فدرال رزرو برای نرخ بهره منتشر خواهد شد. اگر یک رکود فنی وجود داشته باشد، دلار آمریکا ممکن است دچار نوسانات شود زیرا این احتمال وجود دارد که این ارز بتواند بخشی از حمایت فعلی خود را از دست بدهد. به نظر می‌رسد که با افزایش قیمت‌های نقدی طلا در آستانه رویدادهای تجاری با پرچم قرمز که در این هفته رخ می‌دهد، احساسات بازار در حال افزایش است.

تغییر پویایی EURUSD؟

هفته گذشته، پس از اینکه بانک مرکزی اروپا (ECB) تصمیم گرفت دستورالعمل نرخ بهره کلیدی را از صفر به 0.5 درصد افزایش دهد، یورو به دلیل احساسات بهتر افزایش یافت. پس از رسیدن به برابری قبل از تصمیم بانک مرکزی اروپا، پویایی EURUSD ممکن است بیشتر تغییر کند در صورتی که ایالات متحده وارد رکود شود. اگر اکنون که بانک مرکزی اروپا در مسیری جنگ طلبانه قرار دارد، یورو رقابتی تر شود، احتمالاً قدرت خرج کردن در بلوک تجاری را تقویت می کند.

در اخبار دیگر، سفارشات کالاهای بادوام ایالات متحده برای ماه ژوئن قرار است در روز چهارشنبه، 27 ژوئیه منتشر شود. انتظار می‌رود این گیج از 0.8 درصد در ماه می به منفی 0.2 درصد در ژوئن کاهش یابد. هر گونه غافلگیری می تواند دلار را تحت تاثیر قرار دهد.

سرانجام در اخبار معاملاتی، استرالیا نتایج فصلی شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) خود را برای سه ماهه دوم اعلام کرد. انتظار می رود تورم از 2.1 درصد در سه ماهه اول به 1.8 درصد در سه ماهه دوم کاهش یابد و هرگونه شوک به انتظارات می تواند جفت ارز AUD را به حرکت درآورد.

Admirals طیف گسترده ای از وبینارهای آموزشی و تحلیلی را ارائه می دهد. برای ملاقات و تعامل با معامله گران خبره، به وبینارهای رایگان ما بپیوندید!

وبینارهای تجاری رایگان

در وبینارهای زنده برگزار شده توسط کارشناسان تجارت ما هماهنگ شوید

عضویت رایگان

این مطالب حاوی توصیه‌های سرمایه‌گذاری، توصیه‌های سرمایه‌گذاری، پیشنهاد یا درخواست برای هرگونه معامله در ابزارهای مالی نیست و نباید تفسیر شود. لطفاً توجه داشته باشید که چنین تحلیل معاملاتی یک شاخص قابل اعتماد برای عملکرد فعلی یا آتی نیست، زیرا ممکن است شرایط در طول زمان تغییر کند. قبل از تصمیم گیری برای سرمایه گذاری، باید از مشاوران مالی مستقل مشاوره بگیرید تا اطمینان حاصل کنید که خطرات را درک می کنید.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.