آیا شایعه حضور دیزی جانسون در سریال Secret Invasion حقیقت دارد؟

[ad_1] کلوئی بنت بازیگر و خواننده آمریکایی با انتشار یک استوری جدید در حساب اینستاگرام خود به شایعه حضور دیزی جانسون در سریال Secret Invasion واکنش نشان داده است. سپتامبر سال گذشته میلادی بود که رسانه‌ها از ساخت یک سریال لایو اکشن با محوریت نیک فیوری خبر دادند. آن‌ها همچنین گفتند کایل برداستریت (Kyle Bradstreet)

کد خبر : 108173
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۲
آیا شایعه حضور دیزی جانسون در سریال Secret Invasion حقیقت دارد؟

[ad_1]

کلوئی بنت بازیگر و خواننده آمریکایی با انتشار یک استوری جدید در حساب اینستاگرام خود به شایعه حضور دیزی جانسون در سریال Secret Invasion واکنش نشان داده است.

سپتامبر سال گذشته میلادی بود که رسانه‌ها از ساخت یک سریال لایو اکشن با محوریت نیک فیوری خبر دادند. آن‌ها همچنین گفتند کایل برداستریت (Kyle Bradstreet) به عنوان شورارنر روی پروژه کار می‌کند. سریال مزبور سپس در سکوت خبری فرو رفت تا اینکه مارول و والت دیزنی در Investor Day که دسامبر ۲۰۲۰ برگزار شد، اطلاعات زیادی را از آثار در حال ساخت منتشر کردند. در جریان این رویداد مشخص شد سریالی که روسانه‌ها گفته بودند با محوریت فیوری ساخته می‌شود، در واقع اقتباس کمیک بوک‌های Secret Invasion است.

مارول و والت دیزنی از انتشار اطلاعات زیاد با محوریت Secret Invasion خودداری کرده و تنها یک خلاصه داستان بسیار کوتاه را به اشتراک گذاشته‌اند. بر اساس آن، سریال روی فرقه‌ای از اسکرول‌ها تمرکز دارد که خود را به اشکال مختلف درآورده و در تمامی جنبه‌های زندگی انسان‌ها نفوذ می‌کنند. ساموئل ال. جکسون (Samuel L. Jackson) و بن مندلسون (Ben Mendelsohn) بازگشته و بار دیگر نقش‌های نیک فیوری و تالوس را ایفا می‌کنند. از چهره‌های جدید هم می‌توان به امیلیا کلارک (Emilia Clarke) اشاره کرد که در حال حاضر چیزی از نقش او نمی‌دانیم.

کلوئی بنت (Chloe Bennet) یک بازی و خواننده آمریکایی بوده و اخیرا به شایعه حضور دیزی جانسون در سریال Secret Invasion واکنش نشان داده است. اینطور که به نظر می‌رسد، در ابتدا قصد نداشت چیزی بگوید اما افزایش حجم پیام‌ها و سوالات پی در پی طرفداران او را به سطوح آورده و مجبور به واکنش کرده است:

تا جای ممکن از صحبت درباره شایعه اخیر خودداری کرده‌ام، چه در شبکه‌های اجتماعی و چه در جاهای دیگر. چون فکر می‌کردم همه چیز به دست فراموشی سپرده می‌شود اما این اتفاق رخ نداده است. من در سریال Secret Invasion نه نقش‌آفرینی می‌کنم و در ساختش مشارکت دارم. راستش را بخواهید، اصلا نمی‌دانم درباره چه چیزی است.

من فقط آمدم تا شایعه را رد کنم، چون ماجرا به نقطه‌ای رسیده بود که روزانه صدها پیام درباره آن دریافت می‌کردم.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.