آیا راسل 2000 قصد بازگشت دارد؟ آیا Cyclical Relief به IWM کمک می کند؟

نمای RUSSELL 2000: هنگامی که بهبود اقتصادی تثبیت می شود ، یک تسکین دورانی با سرمایه کوچک می تواند محقق شود چرخش به بازار کوچک می تواند راسل 2000 را در میان مدت بالاتر ببرد پایان نامه صعودی راسل 2000 را می توان از طریق IWM ETF پخش کرد بیشترین خوانده شده: سهام مالی و

کد خبر : 104871
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۰
آیا راسل 2000 قصد بازگشت دارد؟  آیا Cyclical Relief به IWM کمک می کند؟


نمای RUSSELL 2000:

  • هنگامی که بهبود اقتصادی تثبیت می شود ، یک تسکین دورانی با سرمایه کوچک می تواند محقق شود
  • چرخش به بازار کوچک می تواند راسل 2000 را در میان مدت بالاتر ببرد
  • پایان نامه صعودی راسل 2000 را می توان از طریق IWM ETF پخش کرد

بیشترین خوانده شده: سهام مالی و انرژی ممکن است دارای بالقوه بالقوه باشند ، XLF و XLE جذاب به نظر برسند

تورم زمانی می تواند برای شرکت های کوچک و چرخه ای مثبت باشد که با رشد اقتصادی قوی همراه باشد. از سوی دیگر ، وقتی تورم داغ می شود ، این امر ناشی از عرضه و فعالیت اقتصادی است شروع می کند به ناامید کننده است ، سرمایه های کوچک تمایلی به عملکرد خوب ندارند زیرا فشارهای فزاینده قیمت به سرعت در حاشیه سود قرار می گیرد.

در اوایل تابستان ، هنگامی که شاخص CPI ایالات متحده به بالاترین سطح خود در یک نسل رسید و ترس از نوع دلتا باعث شد تولید کاهش یابد ، شبح تورم رکود ، سرمایه گذاران را به وحشت انداخت و معامله گران را وادار کرد تا در معرض سهام چرخه ای قرار بگیرند. این ترس ، چه موجه و چه غیر موجه ، احتمالاً مسئول عملکرد ضعیف راسل 2000 در چند ماه گذشته بوده است (راسل 2000 یک شاخص سرمایه کوچک با چرخه چرخشی است).

خبر خوب در حال حاضر تورم است به نظر می رسد در حال کاهش است پس از خواندن سوپرشارژ در اوایل سال این پویا ممکن است فشار بر حاشیه ها را کاهش دهد و محیطی دوستانه برای کلاهک های کوچک با قدرت قیمت پایین ایجاد کند.

مربوط: S&P 500 ، داو جونز ، DAX 30 با جمع شدن شرط های طولانی به طور فزاینده ای آسیب پذیر به نظر می رسند

Wبا فشارهای تورمی از دست دادن انگیزه ای، به زودی ممکن است چرخشی به دورهای چرخه ای و کوچک وارد شود ، سناریویی که به نفع راسل 2000 است. بهبود ثبات می یابد و بازار کار اراده بهتر کردن در ماههای آینده

سرمایه گذاران و مصرف کنندگان به دلیل آخرین موج COVID-19 ناشی از نوع دلتا ، بیش از حد از وضعیت اقتصادی غمگین شده اند ، اما بدبینی اشتباه است زیرا بحران سلامت با واکسن های م andثر و گسترش تلقیحات از کنترل خارج نخواهد شد.به در این مورد ، توجه به این نکته ضروری است که واکسن های کودکان کوچک برای تأیید در اواخر اکتبر تعیین شده است. این باید وضعیت را بیشتر بهبود بخشد.

با نگاهی به سه ماهه چهارم ، داستانهای تشویقی در مورد کاهش موارد ابتلا به ویروس کرونا باید بر چرخه اخبار حاکم باشد و اعتماد مصرف کننده و هزینه های خانوارها را افزایش دهد. این به نوبه خود باید خبر خوبی برای بازار کار و تولید ناخالص داخلی باشد (به عنوان نکته حائز اهمیت ، مصرف کنندگان یک ترازنامه سالم با 2.4 هزار پوند پس انداز مازاد بر اساس JP Morgan حفظ می کنند).

در حالی که ما عملکرد فوق العاده ای را که در سه ماهه اول و دوم به دست آوردیم ، زمانی که محرک های مالی در نوسان کامل بود ، مطابقت نمی دهیم ، اقتصاد همچنان باید با سرعت سالم در آینده گسترش یابد. با این وجود ، رشد کندتر ممکن است به بازدهی کمتر از حقوق صاحبان سهام تبدیل شود ، اما محیط اقتصاد کلان ، انعطاف پذیری فدرال رزرو و پیش بینی افزایش روند تا سال 2022 همچنان با بازده سهام خالص مثبت و تسکین چرخه ای سازگار است. این ممکن است راسل 2000 را در موقعیت خوبی قرار دهد کروز بالاتر در میان مدت ، اما هرگونه حرکت صعودی احتمالاً شتاب انفجاری را در اوج خوش بینی چرخه ای در اوایل سال جاری مشاهده نخواهد کرد.

IWM – پروکسی برای RUSSELL 2000

یکی از راه های معاملات شاخص های ارزش ویژه از طریق ETF است. وقتی به راسل 2000 نگاه می کنید ، IWM ETF عملکرد آن را پیگیری می کند و عموماً به عنوان پروکسی شاخص کلاه کوچک مورد استفاده قرار می گیرد.

با تمرکز بر اقدامات اخیر IWM ، می توانیم ببینیم که EFT در حال نزدیک شدن به میانگین متحرک 200 روزه خود و حمایت فیبوناچی در نزدیکی 218 (38.2 درصد اصلاح فیبر صعود 2021) است. در این زمینه ، خریداران می توانند کنترل بازار را به دست آورند و حرکت خود را به بالاترین سطح در سپتامبر در 230 آغاز کنند. اگر این مانع فنی برداشته شود ، IWM می تواند در راه باشد رکورد خود را در نزدیکی 235 بازیابی کند.

از طرف دیگر ، اگر IWM به عقب نشینی اخیر ادامه دهد و به زیر 218 برسد ، تز صعودی می تواند به طور موقت ، حداقل از نظر فنی ، باز شود. بر اساس این سناریو ، EFT می تواند در آینده نزدیک (کمترین میزان ماه آگوست) به حمایت بعدی در 210 برسد.

نمودار فنی IWM

ابزارهای آموزشی برای معامله گران

— نوشته دیه گو کلمن ، استراتژیست بازار DailyFX





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.