آیا داستان فیلم Resident Evil 2021 با سری بازی‌های آن همخوانی دارد؟

دیگر همه طرفداران دنیای بازی‌های ویدیویی می‌دانند که ساختن فیلم براساس داستان بازی تا چه حد سابقه خرابی دارد! البته در میان این آثار بدون شک کارهای جذابی هم وجود دارد که به خوبی توانسته‌اند تا در ترکیب داستان فیلم و بازی عملکرد خوبی را داشته باشند، اما تعداد این فیلم‌های موفق به حدی کم

کد خبر : 98366
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۶:۵۵
آیا داستان فیلم Resident Evil 2021 با سری بازی‌های آن همخوانی دارد؟


دیگر همه طرفداران دنیای بازی‌های ویدیویی می‌دانند که ساختن فیلم براساس داستان بازی تا چه حد سابقه خرابی دارد! البته در میان این آثار بدون شک کارهای جذابی هم وجود دارد که به خوبی توانسته‌اند تا در ترکیب داستان فیلم و بازی عملکرد خوبی را داشته باشند، اما تعداد این فیلم‌های موفق به حدی کم است که دید کاربران نسبت به مسئله ساختن فیلم براساس داستان بازی کاملا سیاه شده است. در واقع هنگام ساختن یک فیلم براساس داستان بازی، سه حالت وجود دارد؛ اول اینکه در کل همه چیز متفاوت از آنچه که در بازی‌ها دیده بودیم در نظر گرفته شود و تنها نام‌های آشنا را در آن مشاهده کنیم (مانند سری فیلم‌های قدیمی Resident Evil)، دوم اینکه داستان فیلم و شخصیت‌های آن تا حدی مانند بازی‌های ویدیویی در نظر گرفته شود (مانند فیلم Mortal Kombat 2021) و سوم اینکه به کلی داستان فیلم و حتی صحنه‌های به دقیق‌ترین شکل ممکن از روی بازی کپی برداری شود که هرگز نتیجه مثبتی را نخواهد داشت.

حال از میان سه روش فوق، داستان فیلم Resident Evil 2021 که با عنوان Welcome To Roccon City معرفی شده، راه دوم مد نظر سازندگان است که یعنی از نکات مختلفی از داستان بازی استفاده شده و در عین حال شاهد صحنه‌های تازه‌ای خواهیم بود که به هیجان‌انگیز بودن اثر اضافه می‌کند. این ترفند خود نوعی بازگویی داستانی همیشگی خواهد بود که یکبار در بازی روایت شده و حال قرار است تا در قالب یک اثر سینمایی با صحنه‌های تازه مجددا توضیح داده شود. یوهانس رابرتس (Johannes Roberts) کارگردانی این فیلم جدید را بر عهده دارد و روش خود برای ساختن این اثر را دقیقا به همین شکل بیان کرده است.

ما برای ساخت این فیلم همکاری بسیار نزدیکی را با کپکام داشته‌ایم، به نحوی که تمامی موجودات و شخصیت‌های حاضر همه از دنیای بازی هستند. من تلاش کرده‌ام تا همه چیز وفادار به داستان بازی باقی بماند، اما از طرفی این کار خود چالش‌های تازه‌ای را به همراه دارد! چراکه من هرگز نمی‌خواهم تا هرآنچه که در بازی می‌بینم را روی صحنه سینمایی پیاده کنم، بلکه این اثر باید خاص خود باشد و شخصیت‌ها و موجودات حاضر در آن پویا باشند.

به هر حال با توضیحاتی که درباره این فیلم داده شده، به نظر می‌رسد که قرار است تا شاهد یک اثر میانه‌رو بین داستان بازی و روایتی تازه باشیم که البته به گفته رابرتس، به مراتب از فیلم‌های قبلی Resident Evil ترسناک‌تر است. داستان فیلم دقیقا درباره وقایع سه عنوان اول بوده و شخصیت‌هایی مانند کلیر ردفیلد، کریس ردفیلد، ادا وانگ و لیان اسکات کندی در آن حضور خواهند داشت.

فیلم Resident Evil: Welcome To Roccon City در تاریخ ۳ آذر (۲۴ نوامبر) سال جاری اکران خواهد شد.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.