آیا ارزش معامله اخبار را دارد؟

[ad_1] در این مقاله مزایا و معایب معامله در اخبار مالی را می خوانید. موضوعات شامل: زمان و تجربه لازم برای به روز ماندن با اخبار مالی؛ ایجاد سناریوهای ریسک-پاداش پیرامون انتشار اخبار؛ آگاهی از واکنش های عاطفی به رویدادهای غیرمنتظره آیا ارزش معامله اخبار مالی را دارد؟ عقاید به دو

کد خبر : 275033
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۷
آیا ارزش معامله اخبار را دارد؟

[ad_1]

در این مقاله مزایا و معایب معامله در اخبار مالی را می خوانید. موضوعات شامل:

  • زمان و تجربه لازم برای به روز ماندن با اخبار مالی؛
  • ایجاد سناریوهای ریسک-پاداش پیرامون انتشار اخبار؛
  • آگاهی از واکنش های عاطفی به رویدادهای غیرمنتظره

آیا ارزش معامله اخبار مالی را دارد؟

عقاید به دو اردوگاه اصلی تقسیم می شوند. یکی از اردوگاه ها ادعا می کند که اخبار هنگام تصمیم گیری های تجاری بی فایده است. دیگری معتقد است که اخبار برای تصمیم گیری در معاملات ضروری است. جایی در وسط آنها این نظر وجود دارد که تصمیمات معاملاتی ممکن تحت تأثیر اخبار، به ویژه اخبار بزرگ قرار می گیرند، و تأثیری که اخبار می تواند بر احساسات بازار داشته باشد، باید رصد شود.

هر کجا که در محدوده نظر قرار می گیرید، دو نکته کلیدی برای معامله اخبار وجود دارد: زمان و تجربه.

زمان و تجربه

اهمیت کسب تجربه تجارت خبری را نمی توان نادیده گرفت. مشکل این است که کسب تجربه در بازارهای مالی می تواند در نهایت یک درس پرهزینه باشد، اما راه حلی برای این وجود دارد. قبل از باز کردن یک حساب کاربری زنده، عاقلانه است که شروع به یادگیری در یک حساب آزمایشی کنید، که شرایط واقعی بازار را بدون به خطر انداختن سرمایه شما نشان می دهد.

تحقیق در مورد رویدادهای خبری روزانه که مورد علاقه شما هستند زمان می برد، اما راه هایی برای دریافت کارآمد اطلاعات وجود دارد. تقویم Admirals Forex یک راه حل ارائه می دهد، زیرا حاوی اخبار اقتصادی روز و انتظارات تحلیلگران از نتایج است.

پادکست های تجاری هفتگی ما خلاصه ای از رویدادهای اصلی بازار را در کمتر از پنج دقیقه ارائه می دهند.

وبینارهای Admirals به بررسی روندهای مختلف اقتصادی و بازار می پردازند تا راه دیگری برای درک چگونگی رویکرد معامله گران با تجربه به استراتژی های خود داشته باشند.

اینکه زمان و تجربه ای که در بالا توضیح داده شد یک امتیاز مثبت یا منفی است به شما بستگی دارد که به زمان در دسترس شما و میزان علاقه شما به تجارت در اخبار بستگی دارد.

سناریوهای ریسک-پاداش

طرف دیگر این سوال که آیا ارزش معامله بر روی اخبار را دارد، تلاش برای ایجاد سناریوهای ریسک-پاداش است. فکر کردن در مورد نتایج احتمالی یک رویداد خبری معاملاتی گام مهمی است که قبل از تصمیم گیری باید برداشته شود. مراحل مدیریت ریسک به طور طبیعی باید در این ارزیابی گنجانده شود، زیرا هر سناریویی که ممکن است به ذهن شما برسد ممکن است محقق نشود.

سناریوهای ریسک-پاداش می‌تواند شامل احتمال بیش از حد انتظارات و مطابقت با انتظارات باشد. ابزارهای مختلف معاملاتی در پلتفرم معاملاتی ما MetaTrader 5 می توانند از فرآیند تصمیم گیری شما در اینجا پشتیبانی کنند زیرا نمودارهای زیادی وجود دارد که روندهای بازار را با الگوهای مختلف به تصویر می کشد. یادگیری نحوه استفاده از ابزارهای معاملاتی نیز گام مهمی است که می توانید با شرکت در وبینارهای ما انجام دهید.

آگاهی از واکنش های عاطفی

نتایج غیرمنتظره خبری و رویدادهای ژئوپلیتیکی با قلمرو می آیند و می توانند باعث واکنش های عاطفی انبوه و روندهای متحرک بازار شوند. اگر از احتمال غیرمنتظره آگاه هستید، می توانید آن را در سناریوهای معاملاتی خود بگنجانید. برخی از نمونه‌هایی از رویدادهای خبری غیرمنتظره که هیچ‌کس نمی‌خواهد اما بخشی ناگوار از زندگی هستند عبارتند از:

  • بیماری های همه گیر،
  • درگیری ها،
  • رکودهای ناگهانی اقتصادی

با مطالعه خوب و به‌روز ماندن از رویدادهای خبری مهم، چه اقتصادی و چه موارد دیگر، احتمال آمادگی برای اتفاقات غیرمنتظره را افزایش می‌دهید.

نظر میانه را به خاطر دارید، نه موافق و نه مخالف، اما امکان پذیر است؟ این اخبار ممکن است بر بازارهای معاملاتی تأثیر بگذارد، بنابراین ارزش آن را دارد که هنگام افتتاح حساب با ما، اخبار مالی رایگان را که در دسترس است به‌روزرسانی کنید.

در پایان، معامله بر روی اخبار مالی به زمان و تجربه نیاز دارد، اما بخشی جدایی ناپذیر از چشم انداز بازار و اغلب بخشی از فرآیند تصمیم گیری هنگام معامله کالاها و ارزها است.

Admirals طیف گسترده ای از وبینارهای آموزشی و تحلیلی را ارائه می دهد. برای ملاقات و تعامل با معامله گران خبره، به وبینارهای رایگان ما بپیوندید!

وبینارهای تجاری رایگان

در وبینارهای زنده برگزار شده توسط کارشناسان تجارت ما هماهنگ شوید

عضویت رایگان

این مطالب حاوی توصیه‌های سرمایه‌گذاری، توصیه‌های سرمایه‌گذاری، پیشنهاد یا درخواست برای هرگونه معامله در ابزارهای مالی نیست و نباید تفسیر شود. لطفاً توجه داشته باشید که چنین تحلیل معاملاتی یک شاخص قابل اعتماد برای عملکرد فعلی یا آتی نیست، زیرا ممکن است شرایط در طول زمان تغییر کند. قبل از تصمیم گیری برای سرمایه گذاری، باید از مشاوران مالی مستقل مشاوره بگیرید تا اطمینان حاصل کنید که خطرات را درک می کنید.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.