آکادمی بیت کوین در بروکلین با حمایت جی زی و جک دورسی بیت کوین را به شرکت کنندگان در کلاس ایردراپ می کند – بیت کوین نیوز

[ad_1] ستاره رپ Jay-Z که با نام دیگر شاون کارتر شناخته می شود و مدیر عامل بلاک جک دورسی، اخیراً بیت کوین را به اعضای آکادمی بیت کوین در بروکلین ارسال کردند. گلوریا کارتر، مادر جی زی، در بیانیه‌ای توضیح داد که تعداد بی‌شماری از ساکنان Bedford-Stuyvesant بروکلین شرکت کردند و بیش از 350 نفر

کد خبر : 254035
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۰:۳۰
آکادمی بیت کوین در بروکلین با حمایت جی زی و جک دورسی بیت کوین را به شرکت کنندگان در کلاس ایردراپ می کند – بیت کوین نیوز

[ad_1]

ستاره رپ Jay-Z که با نام دیگر شاون کارتر شناخته می شود و مدیر عامل بلاک جک دورسی، اخیراً بیت کوین را به اعضای آکادمی بیت کوین در بروکلین ارسال کردند. گلوریا کارتر، مادر جی زی، در بیانیه‌ای توضیح داد که تعداد بی‌شماری از ساکنان Bedford-Stuyvesant بروکلین شرکت کردند و بیش از 350 نفر در کلاس‌های رمزنگاری شرکت کردند.

صدها نفر از ساکنان بروکلین در آکادمی بیت کوین شرکت می کنند – برخی از شرکت کنندگان در یک کمک هزینه 1000 دلاری بیت کوین ثبت نام کردند

در هفته اول ژوئن، Bitcoin.com News گزارش داد که جک دورسی و جی زی با یکدیگر همکاری کردند تا آکادمی بیت کوین را در بروکلین برای ساکنان خانه مارسی راه اندازی کنند. گزارشی از Business Insider نشان می دهد که در کلاس های آکادمی صدها نفر حضور داشتند. گلوریا کارتر، مادر جی زی به این نشریه گفت: «ساکنان مارسی ظاهر شدند. او افزود: «بیش از 350 نفری که در کلاس‌های آکادمی بیت‌کوین شرکت کردند به ما اطلاع دادند که این آموزش برای آنها مهم است و اهمیت دارد.

این گزارش بیشتر در مورد این پروژه با یکی از ساکنان خانه مارسی که در کلاس ها شرکت کرده بود بحث کرد. علاوه بر این، در پایان دوره ها، ساکنان Bedford-Stuyvesant می توانند در کمک هزینه ای ثبت نام کنند که به هر فرد 1000 دلار بیت کوین (BTC) ارسال شده به کیف پول Cashapp یا Munn آنها می دهد. دوره آموزشی 12 هفته ای منحصراً برای ساکنان خانه مارسی بروکلین رایگان بود. ماریلا رگالادو، ساکن مارسی، گفت که آکادمی او را به یاد زمانی انداخت که جی زی را در حال بزرگ شدن در محله دید.

به یاد می‌آورم زمانی که جوان‌تر بودم، در این پروژه بزرگ شدم، [Jay-Z] و تیم او می آمدند و به ما اسباب بازی ها و چیزهایی از این قبیل می دادند. “من و دوستانم آن را این نوع “انسان دوستی هود” می نامیم – بنابراین برای من، این یک نوع تکامل است. Regalado در ادامه توضیح داد که آکادمی مهدکودک رایگان برای دخترش ارائه می دهد و به عنوان یک مادر مجرد می تواند در دوره ها شرکت کند. رگالادو افزود:

[The classes were] صرفاً این سفر سرگرم کننده و آموزشی است که من با همسایگانم انجام دادم. همیشه احساس می کرد [we were] در یک شام خانوادگی، و مانند آن پسرعمویی که بیت کوین را کشف کرد، به دیگران درباره آن می گوید.

مدرس آکادمی بیت کوین آن را به یک زبان بومی تبدیل می کند که دیگران می توانند آن را درک کنند.

آکادمی بیت کوین بروکلین نیز توسط پلاگ بلاک چین کریپتو (ناجا جی رابرتز) و میلیاردر بلک بیت کوین (لامار ویلسون) پشتیبانی می شد. ویلسون یک مربی و شخصی بود که با جک دورسی، مدیرعامل بلاک، برای پیشنهاد این برنامه ارتباط برقرار کرد. دوره‌هایی که تدریس می‌شد شامل موضوعاتی مانند «شغل در کریپتو»، «تولید ثروت و دارایی‌ها»، «بیت‌کوین و مالیات» و «چرا تمرکززدایی مهم است».

“بسیاری از اوقات، اطلاعات به جامعه ما نمی رسد. نه به این دلیل که مردم عمداً تبعیض آمیز می شوند، بلکه به این دلیل است که آنها عمدی برای دریافت اطلاعات در آنجا ندارند. و بنابراین کسی باید مانتو را بردارد و این کار را انجام دهد. مدرس آکادمی بیت کوین بروکلین افزود:

از آنجایی که من اطلاعات را درک می کنم و می توانم آنها را به زبانی عامیانه تقسیم کنم که دیگران بتوانند آن را درک کنند، به خصوص افرادی که اهل کجا هستند، احساس می کنم تقریباً وظیفه من است که مطمئن شوم اطلاعات را به آنها می رسانم و دوست ندارم. به آنها توصیه کنید بیت کوین بخرند یا سعی کنید آنها را وادار کنید که تمام پول خود را سرمایه گذاری کنند یا هر چیز دیگری. واقعاً، اجازه دهید من اطلاعاتی را ارائه کنم و به شما به عنوان یک موجود بسیار باهوش اجازه می دهم که خودتان تصمیم بگیرید.

برچسب ها در این داستان

رپر آمریکایی، بیت کوین، بیت کوین (BTC)، آکادمی بیت کوین، میلیاردر سیاه بیت کوین، بروکلین، بیت کوین، کریپتو، پلاگین بلاک چین رمزنگاری، طرح های داده، آموزش قدرت است، مجتمع مسکونی، جک دورسی، جی زی، لامار ویلسون، مارسی هاوس، مارسی پروژه ها، دستگاه های MiFi، ناجا جی رابرتز، نیویورک، نیویورک، شاون کارتر، شاون کارتر جی زی، آکادمی بیت کوین

نظر شما در مورد آکادمی بیت کوین بروکلین جک دورسی و جی زی چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.