آژانس بیش از 700 صفحه از اسناد محرمانه را در خانه ترامپ شناسایی کرد

مقدار زیادی از مواد طبقه بندی شده در 15 جعبه که در ماه ژانویه توسط اداره بایگانی و اسناد ملی کشف شد، که برخی از آنها به عنوان “فوق محرمانه” مشخص شده اند، بینش بیشتری در مورد آنچه که منجر به تفتیش قانونی FBI در 8 آگوست از اقامتگاه ترامپ در مارس شد ارائه می

کد خبر : 245615
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۸
آژانس بیش از 700 صفحه از اسناد محرمانه را در خانه ترامپ شناسایی کرد


مقدار زیادی از مواد طبقه بندی شده در 15 جعبه که در ماه ژانویه توسط اداره بایگانی و اسناد ملی کشف شد، که برخی از آنها به عنوان “فوق محرمانه” مشخص شده اند، بینش بیشتری در مورد آنچه که منجر به تفتیش قانونی FBI در 8 آگوست از اقامتگاه ترامپ در مارس شد ارائه می دهد. استراحتگاه a-Lago در پالم بیچ.

این آژانس مسئول حفظ سوابق دولتی است.

نامه 10 می توسط دبرا استایدل وال، کارشناس بایگانی ایالات متحده، به ایوان کورکوران، وکیل ترامپ ارسال شد. این گزارش اواخر روز دوشنبه توسط جان سولومون، روزنامه‌نگار محافظه‌کاری که ترامپ در ژوئن به او اجازه دسترسی به سوابق ریاست‌جمهوری خود را داده بود، منتشر شد.

در میان مواد موجود در جعبه ها بیش از 100 سند با علامت های طبقه بندی وجود دارد که شامل بیش از 700 صفحه است. برخی از آنها شامل بالاترین سطوح طبقه بندی، از جمله مواد برنامه دسترسی ویژه (SAP) هستند.

سخنگوی آرشیو ملی به درخواست ها برای اظهار نظر پاسخ نداد.

این نامه حاوی اطلاعات بیشتری در مورد نحوه کار ترامپ با مواد محرمانه و تلاش های او برای به تاخیر انداختن مقامات فدرال در بررسی اسناد است.

این نامه نشان می‌دهد که تیم حقوقی ترامپ مکرراً تلاش کرد تا بایگانی‌ها را از اجازه دادن به اف‌بی‌آی و مقامات اطلاعاتی بازبینی کند، و گفت که او به زمان بیشتری نیاز دارد تا مشخص کند آیا هر یک از سوابق تحت دکترینی به نام امتیاز اجرایی است که به رئیس‌جمهور اجازه می‌دهد محافظت از برخی رکوردها

دولت پرزیدنت جو بایدن – به ویژه دفتر مشاور حقوقی وزارت دادگستری – تشخیص داده است که این مواد تحت پوشش امتیاز اجرایی قرار نگرفته است. بر اساس این نامه، «هیچ سابقه‌ای وجود ندارد» که رئیس‌جمهور سابق با استفاده از امتیاز اجرایی از سوابق رئیس‌جمهور مستقر محافظت کند، در صورتی که مواد مورد بحث به طور قانونی متعلق به دولت فدرال است.

حتی پس از اینکه ترامپ 15 جعبه را به آرشیو بازگرداند، وزارت دادگستری همچنان مشکوک بود که او مطالب محرمانه تری در مار-آ-لاگو دارد.

جست و جوی 8 اوت بخشی از تحقیقات فدرال بود در مورد اینکه آیا ترامپ به طور غیرقانونی اسنادی را از کاخ سفید در زمانی که در ژانویه 2021 پس از ناموفق بودن نامزدی برای انتخاب مجددش در سال 2020 ترک کرد، حذف کرد یا خیر و آیا او تلاش کرده است که مانع از تحقیقات دولت در مورد حذف این پرونده شود. سوابق.

ترامپ در شکایتی که اواخر روز دوشنبه علیه وزارت دادگستری به دلیل بازرسی ارائه کرد، گفت که احضاریه هیئت منصفه در 11 ماه مه به او ابلاغ شد که به دنبال سوابق محرمانه اضافی بود.

در 3 ژوئن، رئیس ضد جاسوسی وزارت و سه مامور FBI از مار-آ-لاگو بازدید کردند تا یک انبار را بازرسی کنند و سوابق اضافی را جمع آوری کنند. ترامپ در اواخر همان ماه احضاریه دومی را دریافت کرد که به دنبال فیلم های نظارتی از دوربین های امنیتی بود که او نیز ارائه کرد.

در طول جست و جوی 8 آگوست، ماموران FBI بیش از 20 جعبه اضافی حاوی حدود 11 مجموعه سوابق را که به عنوان طبقه بندی شده مشخص شده بودند، کشف کردند.

(گزارش توسط سارا ان. لینچ؛ ویرایش توسط ویل دانهام و اسکات مالون)



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.