آنچه قبل از ورود به کانادا برای فصل شکار باید بدانید

13 آگوست 2021 اتاوا ، انتاریو با محدود شدن مرزهای کانادا-ایالات متحده (ایالات متحده) و از سرگیری سفر به کانادا ، آژانس خدمات مرزی کانادا (CBSA) به کسانی که مایل به ورود به کانادا برای فصل شکار هستند یادآوری می کند که مسافران باید تمام سلاح گرم خود را اعلام کنند و نمی توانند سلاح

کد خبر : 92108
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۸
آنچه قبل از ورود به کانادا برای فصل شکار باید بدانید


13 آگوست 2021 اتاوا ، انتاریو

با محدود شدن مرزهای کانادا-ایالات متحده (ایالات متحده) و از سرگیری سفر به کانادا ، آژانس خدمات مرزی کانادا (CBSA) به کسانی که مایل به ورود به کانادا برای فصل شکار هستند یادآوری می کند که مسافران باید تمام سلاح گرم خود را اعلام کنند و نمی توانند سلاح گرم ممنوعه وارد کنند ، ممنوع دستگاه ها یا سلاح های ممنوعه

قوانین سلاح های گرم کانادا در سال 2020 تغییر کرد. بیش از 1500 مدل و انواع سلاح گرم به عنوان حمله ممنوع طبقه بندی شده است زیرا شهروندان خارجی ، از جمله ساکنان ایالات متحده ، آخرین بار توانستند برای شکار به کانادا سفر کنند.

قوانین کانادا برای سلاح گرم روشن است – شما باید اعلام هرگونه سلاح گرم به CBSA برای سهولت در عبور صاف از مرزها ، لطفاً کلیه اسناد لازم را در دست داشته باشید و اطمینان حاصل کنید که اسلحه (های) شما ذخیره و حمل می شود.

عدم اعلام سلاح گرم می تواند منجر به تاخیر قابل توجه در مرزها ، مجازات های پولی ، اتهامات جنایی ، از دست دادن اسلحه های اعلام نشده و خطر ممنوعیت بازگشت بازدیدکنندگان به کانادا شود.

شکارچیانی که برای شکار خرس وارد می شوند باید توجه داشته باشند که ورود هرگونه طعمه خرس برای مصارف شخصی که حاوی فرآورده های حیوانی خام یا فرآورده های جانبی (گوشت ، ماهی ، تخم مرغ یا فرآورده های شیر) باشد ، ممنوع خواهد بود.

روند عبور از مرزها نیز تغییر کرده است ، و ما مسافران را تشویق می کنیم تا با اطمینان از صلاحیت ورود به کانادا و بررسی مسافران واکسینه شده COVID-19 که وارد صفحه وب کانادا می شوند ، خود را مطلع کرده و تعهدات خود را کاملاً درک کنند.

شهروندان آمریکایی واکسینه شده و ساکنان دائمی اکنون واجد شرایط ورود به کانادا به دلایل اختیاری (غیر ضروری) مانند شکار هستند ، اما این افراد باید:

  • واکسیناسیون کامل: مسافر برای واکسینه شدن کامل باید سری کامل واکسن – یا ترکیبی از واکسن ها – را دریافت کرده باشد که توسط دولت کانادا حداقل 14 روز قبل از ورود به کانادا پذیرفته شده است. در حال حاضر ، این واکسن ها توسط Pfizer-BioNTech ، Moderna ، AstraZeneca/COVISHIELD و Janssen (Johnson & Johnson) تولید می شوند.
  • اقامت و مسافرت از ایالات متحده ؛
  • نتیجه آزمایش مولکولی COVID-19 قبل از ورود منفی بیش از 72 ساعت قبل از ورود به کانادا یا نتیجه مثبت قبلی بین 14 تا 180 روز قبل از عزیمت به کانادا گرفته شده باشد (آزمایش های آنتی ژن ، اغلب آزمایش سریع نامیده می شوند ، پذیرفته شده)؛
  • بدون علامت باشد ؛
  • ارائه اطلاعات اجباری خود از طریق ArriveCAN ، از جمله اثبات واکسیناسیون به زبان انگلیسی یا فرانسوی ؛
  • قابل قبول تحت قانون مهاجرت و حمایت از پناهندگان؛ و ،
  • در صورت لزوم در بدو ورود آزمایش دهید.

شهروندان واکسینه نشده ایالات متحده یا اقامت دائم واجد شرایط نیستند که برای مقاصد اختیاری به کانادا بیایند. هرکسی که تمام این الزامات را رعایت نکند ، از ورود وی جلوگیری می شود و در کانادا پذیرفته نمی شود.

به دلیل افزایش اقدامات بهداشت عمومی ، مسافران به کانادا ممکن است تاخیر و زمان انتظار را در مرز تجربه کنند.

به



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.