آناند وزیر دفاع و رئیس ستاد دفاع از سفر خود به اروپا به پایان رسید

9 مارس 2022 – ناپل، ایتالیا – دفاع ملی / نیروهای مسلح کانادا امروز، آنیتا آناند، وزیر دفاع، به همراه ژنرال وین ایر، رئیس ستاد دفاع (CDS)، سفر خود به اروپا را به پایان رساند و طی آن بر حمایت قوی کانادا از اوکراین و تعهد به همکاری با متحدان سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو)

کد خبر : 176659
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۰:۱۷
آناند وزیر دفاع و رئیس ستاد دفاع از سفر خود به اروپا به پایان رسید


9 مارس 2022 – ناپل، ایتالیا – دفاع ملی / نیروهای مسلح کانادا

امروز، آنیتا آناند، وزیر دفاع، به همراه ژنرال وین ایر، رئیس ستاد دفاع (CDS)، سفر خود به اروپا را به پایان رساند و طی آن بر حمایت قوی کانادا از اوکراین و تعهد به همکاری با متحدان سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) تاکید کردند. برای تقویت موقعیت بازدارندگی و دفاعی ائتلاف و حمایت از امنیت منطقه.

در ریگا، لتونی، وزیر آناند به نخست وزیر جاستین ترودو در دیدارهایی با چندین همتای اروپایی، از جمله نخست وزیر لتونی، کریشیانیس کاریوش، نخست وزیر استونی، کاجا کالاس، و نخست وزیر لیتوانی، اینگریدا شیمونیته، و همچنین نخست وزیر پیوست. پدرو سانچز وزیر اسپانیا وزیر آناند و ژنرال ایر سپس در دیدار با دبیر کل ناتو، ینس استولتنبرگ، از نخست وزیر حمایت کردند. آنها در مورد چالش های امنیتی جاری که اوکراین با آن مواجه است گفتگو کردند و بر اهمیت امنیت جمعی در حفظ صلح و امنیت جهانی و نظم بین المللی مبتنی بر قوانین تأکید کردند.

در طول این بازدید، وزیر آناند و ژنرال ایر با پرسنل نیروهای مسلح کانادا مستقر در ستاد فرماندهی نیروی ویژه لتونی و گروه نبرد با حضور پیشرو در کمپ آداژی، برای حمایت از تلاش‌های تضمینی ناتو، دیدار کردند. آنها همچنین با وزیر دفاع لتونی، آرتیس پابریکس و ژنرال لئونیدس کالنیوس، فرمانده نیروهای مسلح ملی لتونی دیدار کردند و در آنجا بر تعهد تزلزل ناپذیر کانادا به ناتو، لتونی و افزایش حضور رو به جلو تاکید کردند.

نخست وزیر ترودو همچنین اعلام کرد که کانادا تعهد چند ساله خود را به عملیات REASSURANCE، پشتیبانی نیروهای مسلح کانادا از اقدامات تضمینی و بازدارندگی ناتو در اروپای مرکزی و شرقی، تجدید خواهد کرد.

در مرحله دوم این سفر، وزیر و CDS به ناپل، ایتالیا سفر کردند، جایی که آنها در مورد برنامه های تضمینی و بازدارندگی ناتو با اعضای فرماندهی نیروی مشترک متفقین مستقر در آنجا بحث کردند. آنها همچنین در تالار شهر با اعضای نیروهای مسلح کانادا مستقر در منطقه شرکت کردند.

از ژانویه 2022، کانادا با ارائه حمایت های مالی، کمک های بشردوستانه و نظامی و اعمال تحریم ها و اقدامات مالی برای حمایت از اوکراین، به تجاوز روسیه به اوکراین پاسخ داده است.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.