آمریکا: از مرگ مردم بی‌گناه غزه غمگین هستیم!

میلر عصر چهارشنبه به وقت محلی در یک کنفرانس مطبوعاتی به پرسش‌های خبرنگاران پاسخ داد. سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در این جلسه در مورد سفر آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا به رژیم صهیونیستی، گفت: بلینکن قصد دارد در این سفر با مقام‌های (رژیم) اسرائیل درباره اهداف نظامی و برنامه‌هایشان برای دستیابی به این اهداف

کد خبر : 424419
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۵
آمریکا: از مرگ مردم بی‌گناه غزه غمگین هستیم!



میلر عصر چهارشنبه به وقت محلی در یک کنفرانس مطبوعاتی به پرسش‌های خبرنگاران پاسخ داد.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در این جلسه در مورد سفر آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا به رژیم صهیونیستی، گفت: بلینکن قصد دارد در این سفر با مقام‌های (رژیم) اسرائیل درباره اهداف نظامی و برنامه‌هایشان برای دستیابی به این اهداف گفت وگو کند.

وی افزود: وزیر خارجه (آمریکا) همچنین در این سفر در مورد موضوعاتی از جمله راه‌های افزایش جریان کمک‌های بشردوستانه به غزه، جلوگیری از گسترش درگیری و امکان آزادی گروگان‌ها با مقامات اسرائیلی رایزنی خواهد کرد.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در ادامه مدعی شد: بلینکن قرار است در این سفر به صراحت از مقامات اسرائیلی بخواهد که عملیات نظامی خود در غزه را با رعایت کامل قوانین بین‌المللی در زمان جنگ انجام دهند.

میلر همچنین در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه «با توجه به حمله روز گذشته به اردوگاه پناهندگان، در حال حاضر ارزیابی ایالات متحده از اینکه آیا (رژیم) اسرائیل از قوانین جنگی تبعیت می‌کند یا خیر؟»، از پاسخ به این پرسش طفره رفت و اظهار کرد: من نمی‌خواهم در مورد این حمله مشخص یا سایر حملات موردی اسرائیل صحبت کنم بلکه انتظار ما این است که آنها در تمام عملیات‌های نظامی خود قوانین جنگ را رعایت کنند.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در ادامه با تاکید بر اینکه در حال حاضر درباره اتهام جنایات جنگی (رژیم) اسرائیل تحقیق نمی‌کنیم، مدعی شد: اما ما عمیقاً به خاطر از دست رفتن زندگی غیرنظامیان، زنان و کودکان متاسف هستیم.

وی افزود: تعداد غیرنظامیان از دست رفته در این حمله یا هر حمله دیگری هر چه باشد، ما آشکارا از هرگونه تلفات جانی غیرنظامیان ناراحت هستیم و این موضوع را برای اسرائیل روشن خواهیم کرد.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا همچنین در پاسخ به این پرسش که «دولت آمریکا در مورد برخی از حملات روسیه در جنگ با اوکراین به صراحت این حملات را به عنوان جنایت جنگی محکوم کرد اما در این مورد چرا حتی حاضر نیست در مورد اینکه این حمله اسرائیل یک جنایت جنگی بوده یا خیر، دست به بررسی بزند؟»، مدعی شد: در مورد روسیه، ما توانستیم با درجه بسیار بالایی از اطمینان به این نتیجه برسیم که روسیه عمداً غیرنظامیان را هدف قرار داده است.

پیشتر نیز جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در اظهاراتی عوام فریبانه، گفت: برای ما از دست رفتن زندگی بی‌گناهان در غزه یک واقعه مصیبت‌بار است و ما برای این مرگ‌ها غمگین هستیم.

311311



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.