آمازون تبلیغات در توییتر را از سر می گیرد
(رویترز) – بر اساس توئیت خبرنگار Platformer در روز شنبه، Amazon.com قصد دارد تبلیغات در توییتر را با حدود 100 میلیون دلار در سال مجدداً راه اندازی کند، در انتظار برخی تغییرات امنیتی در پلتفرم تبلیغاتی شرکت رسانه های اجتماعی. بر اساس گزارش بلومبرگ، ایلان ماسک، مدیر عامل توییتر، همچنین با استناد به نظراتی که
(رویترز) – بر اساس توئیت خبرنگار Platformer در روز شنبه، Amazon.com قصد دارد تبلیغات در توییتر را با حدود 100 میلیون دلار در سال مجدداً راه اندازی کند، در انتظار برخی تغییرات امنیتی در پلتفرم تبلیغاتی شرکت رسانه های اجتماعی.
بر اساس گزارش بلومبرگ، ایلان ماسک، مدیر عامل توییتر، همچنین با استناد به نظراتی که در طی گفتگوی توییتر اسپیس در روز شنبه منتشر شد، گفت که اپل تبلیغات در این پلتفرم را از سر گرفته است.
آمازون، اپل و توییتر بلافاصله به درخواست رویترز برای اظهار نظر در این مورد پاسخ ندادند.
(گزارش توسط جوبی بابو در بنگالورو؛ ویرایش توسط لینکلن فست.)
آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA + مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه | آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA + مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه | آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA + مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه |
مدیریت حرفه ای کافی شاپ | حقوقدان خبره | سرآشپز حرفه ای |
آموزش مجازی تعمیرات موبایل | آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو | آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک |
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰