آماده سازی نیروی کار PEI برای آینده

[ad_1] ابتکار جدید شکاف های مهارتی کلیدی را پر می کند و از بهبود اقتصادی فراگیر حمایت می کند 9 مارس 2022 · شارلوت تاون، جزیره پرنس ادوارد · آژانس فرصت‌های آتلانتیک کانادا (ACOA) همانطور که صنایع بهبود می یابند و تقاضاهای بازار تکامل می یابد، مشاغل و کارگران در جزیره پرنس ادوارد به دنبال

کد خبر : 176509
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۲
آماده سازی نیروی کار PEI برای آینده

[ad_1]

ابتکار جدید شکاف های مهارتی کلیدی را پر می کند و از بهبود اقتصادی فراگیر حمایت می کند

9 مارس 2022 · شارلوت تاون، جزیره پرنس ادوارد · آژانس فرصت‌های آتلانتیک کانادا (ACOA)

همانطور که صنایع بهبود می یابند و تقاضاهای بازار تکامل می یابد، مشاغل و کارگران در جزیره پرنس ادوارد به دنبال راه های جدیدی برای توسعه مهارت های لازم برای ماندن در رقابت هستند. همکاری بین صنعت، جامعه، دولت‌ها و مؤسسات آموزشی به تقویت بخش‌های استراتژیک کمک می‌کند و اطمینان حاصل می‌کند که گروه‌های کم نمایندگی فرصت‌های بیشتری برای کمک به اقتصاد ما دارند. رشد نیروی کار ماهر برای ساختن آینده ای قوی و انعطاف پذیر برای همه کانادایی های آتلانتیک ضروری است.

مشارکتی که به نفع تجارت و کارگران است

امروز، شان کیسی، عضو پارلمان شارلوت تاون، سرمایه گذاری 855414 دلاری را برای حمایت از مشارکت نوآوری نیروی کار PEI (PEWIP) اعلام کرد. این بودجه به رفع شکاف ها و نابرابری های مهارتی در نیروی کار و حمایت از بهبود اقتصادی پس از کووید در استان کمک می کند. این اعلامیه از طرف محترم ژینت پتیپاس تیلور، وزیر زبان های رسمی و وزیر مسئول ACOA اعلام شد.

اکنون کارگران می‌توانند مهارت‌های خود را با کسب مدارک خرد از طریق کالج هلند به‌روزرسانی کنند. این برنامه‌ها ساعات انعطاف‌پذیرتری ارائه می‌دهند، می‌توانند سریع‌تر از مدارک سنتی تکمیل شوند، و به شدت بر آموزش مهارت‌هایی که کارگران برای موفقیت نیاز دارند، متمرکز هستند. اگرچه در نظر گرفته نشده اند که جایگزین مدرک سنتی شوند، اما می توانند مکمل ارزشمندی برای گواهی سنتی، دیپلم، مدرک یا گواهینامه فوق لیسانس باشند.

دولت کانادا مفتخر است که سرمایه‌گذاری‌هایی انجام می‌دهد که به کسب‌وکارها، سازمان‌ها و مؤسسات تحصیلات تکمیلی کمک می‌کند تا برای یافتن راه‌حل‌های نوآورانه برای چالش‌های فعلی با یکدیگر همکاری کنند. اعلامیه امروز تعهد به نیروی کار آتلانتیک کانادا را نشان می‌دهد و تضمین می‌کند که آنها مهارت‌های لازم برای رشد، رشد و رقابت را دارند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.