آلبرتا سیستم جدید ابراز علاقه را برای AAIP Worker Streams راه اندازی کرد

آلبرتا در حال تغییر نحوه صدور ابراز علاقه (EOI) برای نامزدها در برخی از مسیرهای برنامه مهاجرت مزیت آلبرتا (AAIP) است. از امروز، 30 سپتامبر، نامزدهای علاقه مند به درخواست برای یکی از جریان های کارگری AAIP باید اظهار علاقه کارگری (EOI) را ارسال کنند. برای انجام این کار، نامزدها باید به پورتال AAIP دسترسی

کد خبر : 502635
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۳
آلبرتا سیستم جدید ابراز علاقه را برای AAIP Worker Streams راه اندازی کرد


آلبرتا در حال تغییر نحوه صدور ابراز علاقه (EOI) برای نامزدها در برخی از مسیرهای برنامه مهاجرت مزیت آلبرتا (AAIP) است.

از امروز، 30 سپتامبر، نامزدهای علاقه مند به درخواست برای یکی از جریان های کارگری AAIP باید اظهار علاقه کارگری (EOI) را ارسال کنند.

برای انجام این کار، نامزدها باید به پورتال AAIP دسترسی داشته باشند و یک فرم آنلاین حاوی اطلاعات مربوط به خود را تکمیل کنند. این استان می‌گوید کسانی که یک Worker EOI ارسال کنند، برای بررسی در استخر Worker Stream قرار خواهند گرفت. هیچ هزینه ای برای درخواست وجود ندارد.

کشف کنید که آیا واجد شرایط مهاجرت به کانادا هستید یا خیر

کاندیداها بر اساس شبکه امتیازات EOI کارگری رتبه بندی خواهند شد که بسیار شبیه سیستم رتبه بندی جامع فدرال (CRS) عمل می کند.

به عنوان مثال، بر اساس عوامل سرمایه انسانی مانند تحصیلات آنها (و اگر تحصیلات خود را در آلبرتا به پایان رسانده باشند)، توانایی های زبانی، تجربه کاری (با امتیاز بیشتری برای تجربه کار در آلبرتا اعطا می شود)، سن آنها و داشتن امتیاز به آنها تعلق می گیرد. ارتباط خانوادگی در استان

کسانی که نمرات بالاتری دارند بیشتر برای نامزدی استانی انتخاب می شوند. دعوت نامه ها از طریق ایمیل ارسال خواهد شد.

آلبرتا خاطرنشان می کند که نامزدها نمی توانند یک Worker EOI ایجاد کنند اگر «EOI Worker EOI یا Entrepreneur EOI یا پیش نویس یا برنامه AAIP فعال داشته باشند. برنامه های کاربردی یا EOI های موجود باید قبل از ایجاد Worker EOI برداشته شوند.

این استان می گوید که نامزدها برای ارسال درخواست خود نیازی به عجله ندارند زیرا تا اواسط تا اواخر اکتبر شروع به انجام قرعه کشی های کارگری نمی کند.

آلبرتا کارگر استریم

در اوایل سال جاری، آلبرتا روش پذیرش درخواست‌های Worker streams را تغییر داد تا بتواند تقاضای زیاد را بهتر مدیریت کند و اولویت‌های بازار کار را برآورده کند.

در ماه ژوئن، این استان اعلام کرد که تنها تعداد هدفمندی از برنامه ها را در یک زمان در مجموعه برنامه ها می پذیرد. اگر در مهلت ماهانه به یک هدف رسیده باشد، هیچ درخواست دیگری پذیرفته نخواهد شد.

این سیستم به منظور تعادل بهتر زمان پردازش و 9750 نامزدی PNP که IRCC به آلبرتا برای سال 2024 اختصاص داده بود. برنامه‌های تحت تأثیر شامل موارد زیر بود:

هدف این رویکرد این بود که «فرصت‌های متعددی برای درخواست و دسترسی به برنامه در طول سال برای متقاضیان فراهم کند».

در واقع، جریان فرصت آلبرتا امسال به قدری تقاضا شده است که استان مجبور شد پذیرش درخواست‌های این جریان را بین فوریه و ژوئن متوقف کند.

در آن زمان، استان گفت که این توقف برای کمک به AAIP ضروری است تا به موجودی فعلی خود رسیدگی کند و نامزدهای مهاجرت محدود خود را بر اولویت‌ها متمرکز کند، مانند پر کردن کمبود نیروی کار در مراقبت‌های بهداشتی، فناوری، ساخت‌وساز، کشاورزی، گردشگری و مهمان‌نوازی و موارد دیگر. بخش های مورد تقاضا.”

کشف کنید که آیا واجد شرایط مهاجرت به کانادا هستید یا خیر





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.