آقای دوربینی و بی ربط به فوتبال!

امیر رضا همایون: مدیری که سالیان سال اداره مهمترین نهاد فوتبالی استان تهران را برعهده دارد و هیچ فردی هم توانایی پیروزی بر او در انتخابات را ندارد! موضوع اما این موضوع جایی جالب می شود که شیرازی در سالیان اخیر اقدام چشمگیری برای پیشرفت فوتبال تهران برنداشته است. موضوعی که منجر شده پایتخت ایران

کد خبر : 276598
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۴:۳۱
آقای دوربینی و بی ربط به فوتبال!


امیر رضا همایون: مدیری که سالیان سال اداره مهمترین نهاد فوتبالی استان تهران را برعهده دارد و هیچ فردی هم توانایی پیروزی بر او در انتخابات را ندارد! موضوع اما این موضوع جایی جالب می شود که شیرازی در سالیان اخیر اقدام چشمگیری برای پیشرفت فوتبال تهران برنداشته است. موضوعی که منجر شده پایتخت ایران کمترین نماینده را در میان اعضای تیم های ملی فوتبال کشورمان داشته باشد.موضوعی که باعث اعتراض بسیاری از اهالی فوتبال تهران شده است اما سئوال اصلی این است که چه کسی پشت شیرازی است که هیچ فرد یا نهادی توانایی مقابله با او و اقدام های خلاف عرفش ک منجر به سقوط فوتبال تهران به خصوص در چند سال اخیر شده است را ندارد؟

اگر به سایت هیات فوتبال تهران مراجعه کنید با انبوه اخباری مواجه می شوید که درباره حبیب الله شیرازی و با عکس او در سایت این نهاد منتشر شده است. انتشار عکس یا مصاحبه از بالاترین مقام یک نهاد در سایت وابسته اش هیچ مشکلی ندارد اما هرکسی که از کمترین سواد و درک رسانه ای برخوردار باشد این موضوع را می داند که یک روابط عمومی باید توازن را در انتشار عکس و مصاحبه از یک فرد رعایت کند. موضوعی که به هیچ عنوان از سوی فرد اداره کننده سایت هیات فوتبال رعایت نشده است و شخص روابط عمومی هیات در این باره به نوعی عمل کرده که سایت مهمترین نهاد اداره فوتبال در تهران را به وب سایت شخصی حبیب الله شیرازی بدل شده است.

نکته ای که در هیچ جای ایران و جهان رخ نمی دهد. البته هیات فوتبال تهران علاوه بر این موضوع شائبه های دیگری هم دارد که سئوال بسیاری از طرفداران فوتبال است. سئوال هایی که بارها مطرح شده اما هیچ گاه پاسخ روشنی از سوی مدیریت به آنها داده نشده است. به هرحال امیدواریم که رویه هیات فوتبال تهران در پاسخ گویی به رسانه ها تغییر کند. اتفاقی که بعید است رخ بدهد. البته باید توجه داشت که عملکرد شیرازی به خصوص در سالیان اخیر از او یک مدیری که کمترین ربط به فوتبال را دارد، ساخته است.

آقای دوربینی و بی ربط به فوتبال!

آقای دوربینی و بی ربط به فوتبال!

آقای دوربینی و بی ربط به فوتبال!

آقای دوربینی و بی ربط به فوتبال!

251 251



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.