آسیا FX ثابت، دلار ثابت با فدرال رزرو، تمرکز بانک های مرکزی توسط Investing.com

[ad_1] © رویترز Investing.com– اکثر ارزهای آسیایی در روز جمعه حرکت اندکی داشتند، در حالی که با کاهش بازارها قبل از مجموعه ای از جلسات بانک مرکزی در این هفته، به ویژه فدرال رزرو، دلار همچنان به رشدهای اخیر خود ادامه داد. سیگنال‌های حمایت بیشتر از سیاست در چین کمک چندانی به احساسات ضعیف نکرد،

کد خبر : 378807
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۸:۱۴
آسیا FX ثابت، دلار ثابت با فدرال رزرو، تمرکز بانک های مرکزی توسط Investing.com

[ad_1]


© رویترز

Investing.com– اکثر ارزهای آسیایی در روز جمعه حرکت اندکی داشتند، در حالی که با کاهش بازارها قبل از مجموعه ای از جلسات بانک مرکزی در این هفته، به ویژه فدرال رزرو، دلار همچنان به رشدهای اخیر خود ادامه داد.

سیگنال‌های حمایت بیشتر از سیاست در چین کمک چندانی به احساسات ضعیف نکرد، زیرا عدم اطمینان در مورد برنامه‌های فدرال رزرو برای اقدامات آتی نرخ بهره، سرمایه‌گذاران را از هرگونه دارایی ریسک محور دور نگه می‌دارد.

بانک مرکزی همچنان به طور گسترده ای انتظار می رود در روز چهارشنبه. اما با توجه به اینکه نرخ تورم ایالات متحده همچنان بالاتر از محدوده هدف سالانه بانک است، باید مشخص شود که آیا این افزایش نرخ بهره را در سال جاری نشان خواهد داد یا خیر.

دلار در تجارت آسیایی ثابت ماند و در حوالی علامت 101 حرکت کرد. هر دو ابزار در حال حاضر بسیار بالاتر از پایین ترین سطح 15 ماهه اوایل جولای معامله می شدند.

تمرکز این هفته نیز بر روی جلسه روز پنجشنبه است و بانک قرار است نرخ بهره را 25 واحد افزایش دهد.

شرکت های ین ژاپن، BOJ در تمرکز

در روز دوشنبه 0.3 درصد افزایش یافت و از ضررهای شدید هفته گذشته بهبود یافت زیرا وزیر ارز ارشد ژاپن اذعان کرد که تورم بیش از حد انتظار است.

اما علی‌رغم این روند، بانک مرکزی ژاپن نشانه‌های ناچیزی از برنامه‌ریزی برای تشدید سیاست فوق‌العاده سست خود در کوتاه‌مدت ارائه کرده است و به طور گسترده و منحنی بازدهی خود را در این جمعه اقدامات کنترلی انجام می‌دهد. دولت ژاپن همچنین روز دوشنبه اعلام کرد که احتمالاً تورم در سال جاری تعدیل خواهد شد.

چشم‌انداز ضعیف بانک مرکزی آمریکا فشار نزولی بیشتری بر ین وارد می‌کند و افزایش نرخ بهره فدرال رزرو در هفته جاری شکاف بین نرخ‌های بهره محلی و ایالات متحده را بیشتر خواهد کرد.

انتظار می‌رود که افزایش نرخ بهره بر اکثر ارزهای دیگر آسیایی تأثیر بگذارد، زیرا شکاف بین بدهی‌های پرخطر و کم ریسک کاهش می‌یابد.

کاهش 0.1٪، در حالی که افزایش 0.3٪. قیمت ثابت بود، در حالی که چشم انداز اقدامات محرک بیشتر در چین افزایش یافت.

یوان چین ضعیف می‌شود، محرک‌های بیشتر نمی‌تواند باعث شادی شود

این شاخص 0.1 درصد کاهش یافت که از حمایت کمی از یک نقطه میانی قوی توسط بانک خلق چین برخوردار بود.

همچنین به نظر می رسد که بازارها از قول پکن مبنی بر اجرای اقدامات بیشتر برای حمایت از سرمایه گذاری خصوصی در این کشور تحت تأثیر قرار گرفته اند. در اطلاعیه ای که روز دوشنبه منتشر شد، آمده است که دولت قصد دارد به شرکت های خصوصی اجازه ورود به بخش هایی از جمله حمل و نقل، آب و سایر زیرساخت ها را بدهد و همچنین سیاست هایی را برای تسهیل سرمایه گذاری در کشور منتشر خواهد کرد.

مقامات چینی همچنین متعهد شدند که پس از کاهش شدید رشد اقتصادی در سه ماهه دوم، اقدامات نقدینگی را افزایش دهند. اما هرگونه افزایش نقدینگی برای یوان منفی است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.