آرون: ترامپ در مورد بیت کوین حرفی نمی زند

نیکولاس در برداشت خود از این دوشنبه استدلال کرد که دونالد ترامپ به شدت طرفدار بیت کوین است. من التماس می کنم که متفاوت باشد. بله، ترامپ در حال ارائه خدمات به بیت کوینی ها است، که بیش از آن چیزی است که در مورد کامالا هریس می توانیم بگوییم. این واقعیت که او در

کد خبر : 504191
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۷
آرون: ترامپ در مورد بیت کوین حرفی نمی زند


نیکولاس در برداشت خود از این دوشنبه استدلال کرد که دونالد ترامپ به شدت طرفدار بیت کوین است. من التماس می کنم که متفاوت باشد.

بله، ترامپ در حال ارائه خدمات به بیت کوینی ها است، که بیش از آن چیزی است که در مورد کامالا هریس می توانیم بگوییم. این واقعیت که او در کنفرانس بیت کوین صحبت کرد مطمئناً جالب است و حداقل نشان می دهد که او از “رای دهنده رمزارز” به عنوان یک بلوک رای بالقوه آگاه است. و بله، ترامپ در PubKey ظاهر شد، که یک شیرین کاری کوچک سرگرم کننده بود – اگرچه ظاهراً او حتی قادر به پرداخت خودش هم نبود.

اما واضح است که او فقط پول و رای شما را می خواهد. البته این را می توان در مورد اکثر سیاستمداران نیز گفت، اما اگر چیزی باشد، ترامپ نمونه افراطی تری از این موضوع است. او اساساً در صورت لزوم از شما کلاهبرداری می کند، چه از طریق این NFT های مضحک باشد، چه با هر پروژه جدید شیت کوینی که قرار است باشد.

من اصلاً متقاعد نیستم که اگر ترامپ برای دور دوم انتخاب شود، همچنان متحد بیت کوین خواهد بود. حتی در بیت‌کوین 2024، سخنان پایانی او – «با کریپتو و بیت‌کوین و همه چیزهایی که با آن بازی می‌کنید لذت ببرید» – نشان داد که او واقعاً به هیچ وجه به بیت‌کوین اهمیت نمی‌دهد. در واقع، همین چند سال پیش، ترامپ گفت که «از طرفداران بیت‌کوین و سایر ارزهای رمزنگاری‌شده، که پول نیستند، و ارزش آن‌ها بسیار نوسان و مبتنی بر هوای ضعیف است، نیست».

در حال حاضر، ترامپ به پول و رای شما نیاز دارد – اما پس از انتخاب شدن دیگر به آن نیاز نخواهد داشت. حتی اگر بخواهید سخنان او را جدی بگیرید، مانند اینکه «ماینرها تمام برق مورد نیاز خود را برای ماینینگ دریافت می‌کنند»، آیا دلیلی وجود دارد که باور کنیم او در لحظه‌ای که به نفعش است بیت کوین را زیر اتوبوس نمی‌اندازد… واضح‌تر از همه، به نفع. از دلار؟

با توجه به سابقه ترامپ در وعده های انتخاباتی شکست خورده در دوره اول ریاست جمهوری اش، انتظار دیگری ندارم.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.