آرای انجمن Apecoin در مورد حفظ توکن APE در اکوسیستم اتریوم – اخبار بیت کوین آلت کوین

جامعه Apecoin در جریان بحث در مورد اینکه آیا دارایی رمزنگاری باید در اکوسیستم اتریوم باقی بماند یا خیر، است. در حالی که رای گیری AIP-41 امروز آغاز شد، روند رای گیری پیشنهاد در 8 ژوئن 2022، ساعت 9 شب (ET) به پایان می رسد. در همین حال، توکن بومی پروژه APE در 30 روز

کد خبر : 212594
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۰:۰۰
آرای انجمن Apecoin در مورد حفظ توکن APE در اکوسیستم اتریوم – اخبار بیت کوین آلت کوین


جامعه Apecoin در جریان بحث در مورد اینکه آیا دارایی رمزنگاری باید در اکوسیستم اتریوم باقی بماند یا خیر، است. در حالی که رای گیری AIP-41 امروز آغاز شد، روند رای گیری پیشنهاد در 8 ژوئن 2022، ساعت 9 شب (ET) به پایان می رسد. در همین حال، توکن بومی پروژه APE در 30 روز گذشته 57 درصد در برابر دلار آمریکا ضرر کرده است.

انجمن Apecoin شروع به رأی گیری در مورد اینکه آیا دارایی باید در اتریوم فعال بماند یا خیر

این هفته جامعه Apecoin در مورد اینکه آیا apecoin توکن بومی (APE) باید در بلاک چین اتریوم باقی بماند یا خیر، رای می‌دهد. روند رای گیری بود اعلام کرد توسط حساب رسمی توییتر Apecoin به منظور به روز رسانی انجمن. در توییت توضیح داده شده است: «پیشنهاد برای رأی گیری AIP-41 است که پیشنهاد می کند ApeCoin در اکوسیستم اتریوم باقی بماند». “رای گیری چهارشنبه آینده، 8 ژوئن، ساعت 9 بعد از ظهر به وقت شرقی به پایان می رسد، پس حتما قبل از آن رای دهید.” این توییت همچنین پیشنهاد بهبود Apecoin (AIP) 41 را پیوند می دهد که بحث را خلاصه می کند.

در خلاصه به نقل از آزمایشگاه‌های یوگا خالقان Bored Ape Yacht Club (BAYC) اشاره می‌شود که این شرکت در یکی از توییت که APE باید به بلاک چین دیگری مهاجرت کند. این شرکت در 30 آوریل گفت: “به نظر می رسد کاملاً واضح است که apecoin باید به زنجیره خود مهاجرت کند تا به درستی مقیاس شود.” طبق AIP-41، Apecoin DAO معتقد است “ApeCoin باید در اکوسیستم اتریوم باقی بماند و نه به جای دیگری به زنجیره L1 یا زنجیره جانبی که توسط اتریوم ایمن نیست مهاجرت کنید. Apecoin DAO همچنین بیان می کند:

مهاجرت به یک زنجیره متفاوت، یک تلاش پرهزینه، پرخطر و پیچیده با بسیاری از قطعات متحرک است که ممکن است، اگر با دقت در نظر گرفته نشود، منجر به از دست دادن فاجعه‌بار، یا در بدترین حالت، رها شدن توسط آزمایشگاه‌های یوگا و سایر نهادها می‌شود که در غیر این صورت برای Apecoin معنادار خواهد بود.

در حال حاضر، بسیاری از بحث‌ها به دو طرف پیش می‌رود، زیرا برخی افراد با نظرات Apecoin DAO موافق هستند و برخی دیگر موافق نیستند. برخی از افراد به راه حل های مقیاس پذیری مانند Arbitrum One، Zksync، Optimism و Immutable X اشاره کردند. برخی دیگر می توانند مهاجرت APE به زنجیره دیگری مانند Avalanche را تصور کنند. یک نفر نظر داد و گفت: “دور شدن از اتریوم واقعا بدترین تصمیمی است که می توانند بگیرند.” در چند وقت اخیر، کارمزدهای اتریوم بسیار کاهش یافته و به کمتر از 3 دلار در هر انتقال رسیده است، اما این هفته دوباره شروع به افزایش می کند زیرا میانگین هزینه گاز 0.0056 ETH یا 9.87 دلار در هر انتقال است.

هزینه جابجایی یک دارایی ERC20 مانند apecoin (APE) می تواند پرهزینه تر از انتقال اتر ساده باشد. ارزش Apecoin بسیار کاهش یافته است زیرا دارایی رمزنگاری شده 77.3 درصد نسبت به بالاترین سطح تاریخ 28 آوریل خود با 26.70 دلار به ازای هر APE کاهش یافته است. در ماه گذشته، APE 57 درصد کاهش یافته است و آمارهای هفت روزه نشان می دهد که ارزش apecoin 4.9 درصد کاهش یافته است. ارزش بازار APE در حال حاضر حدود 1.77 میلیارد دلار است و apecoin در حجم تجارت جهانی 24 ساعته 252 میلیون دلار دیده است.

برچسب ها در این داستان

AIP-41، Altcoins، APE، APE بی سابقه، APE Markets، Apecoin، Apecoin DAO، Arbitrum One، Avalanche، ERC20، Ethereum، پیشنهاد حکومت، Immutable X، هزینه های شبکه، خوش بینی، پیشنهاد، مقیاس گذاری، رای گیری، Zksync

نظر شما در مورد بحث مهاجرت apecoin (APE) چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های کاربردی غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 5000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.