آخرین ایمیل ها افکار خالق بیت کوین را قبل از ناپدید شدن بیش از یک دهه پیش آشکار می کند – اخبار ویژه بیت کوین

دوازده سال پیش، درست در چنین روزی از 23 آوریل 2011، یک فرد مرموز، که تنها با نام ساتوشی ناکاموتو شناخته می شود، یکی از مکاتبات نهایی را با توسعه دهنده نرم افزار مایک هرن نوشت. مغز متفکر گریزان پشت بیت کوین در این پیام گفت که او، او یا آنها «به سمت چیزهای دیگر

کد خبر : 349909
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۰
آخرین ایمیل ها افکار خالق بیت کوین را قبل از ناپدید شدن بیش از یک دهه پیش آشکار می کند – اخبار ویژه بیت کوین


دوازده سال پیش، درست در چنین روزی از 23 آوریل 2011، یک فرد مرموز، که تنها با نام ساتوشی ناکاموتو شناخته می شود، یکی از مکاتبات نهایی را با توسعه دهنده نرم افزار مایک هرن نوشت. مغز متفکر گریزان پشت بیت کوین در این پیام گفت که او، او یا آنها «به سمت چیزهای دیگر رفته اند» و با اطمینان اظهار داشت که پروژه در دستان خوبی قرار گرفته است.

پشت پرده بیت کوین: مکاتبات نهایی ساتوشی ناکاموتو

پس از ایجاد بیت کوین و اجرای اولیه این فناوری، ساتوشی ناکاموتوی مرموز در دسامبر سال 2010 از دید عموم ناپدید شد. آخرین پیام عمومی از سوی این مبتکر گریزان در 12 دسامبر همان سال منتشر شد که در آن ناکاموتو تاکید کرد که ” کار بیشتری برای انجام وجود دارد [denial-of-service] DoS.” متعاقباً، ناکاموتو با تعدادی از توسعه دهندگان پشت بیت کوین از جمله مایک هرن و گاوین آندرسن مکاتبه کرد.

هرن ایمیلی از ناکاموتو در 23 آوریل 2011 دریافت کرد با عنوان “نگهداری سکه ها در حالت غیرقابل مصرف برای یک پنجره زمانی چرخشی”، که در آن او در مورد احتمال بازگشت ناکاموتو به جامعه بیت کوین جویا شد. با این حال، ناکاموتو اظهار داشت که او، او یا آنها «به سراغ چیزهای دیگری رفته‌اند» و با اطمینان بیان کرد که این پروژه «در دستان خوبی با گاوین و همه است». خالق بیت کوین همچنین نسبت به توسعه مداوم Bitcoinj، نسخه جاوای بیت کوین مایک هرن ابراز امیدواری کرد، زیرا به توسعه دهندگان جاوا چیزی برای کار کردن می دهد.

ناکاموتو: در عوض، آن را در مورد پروژه منبع باز بسازید

چند روز بعد، آندرسن ایمیلی از ناکاموتو دریافت کرد که در آن مبتکر مستعار از تصویر منفی ای که در مطبوعات دریافت کرد ابراز ناراحتی کرد. ناکاموتو نوشت: “کاش در مورد من به عنوان یک شخصیت سایه مرموز صحبت نمی کردید.” مطبوعات فقط آن را به یک زاویه ارز دزدان دریایی تبدیل می کنند. شاید در عوض آن را در مورد پروژه منبع باز بسازید و اعتبار بیشتری به مشارکت کنندگان برنامه نویس خود بدهید. این به انگیزه دادن به آنها کمک می کند.» این ایمیل به طور گسترده به عنوان آخرین ارتباط شناخته شده از سوی خالق مرموز بیت کوین با هر کسی در نظر گرفته می شود.

ناکاموتو می خواست که مطبوعات بر توسعه منبع باز بیت کوین تمرکز کنند نه اینکه از خالق آن به عنوان «شخصیت مرموز سایه» یاد شود.

در 7 مارس 2014، زمانی که مقاله ای در نیوزویک ادعا کرد که خالق بیت کوین یک آمریکایی ژاپنی-آمریکایی 64 ساله به نام دوریان ناکاموتو است، گمانه زنی هایی وجود داشت. با این حال، پیامی که ظاهراً توسط ناکاموتو نوشته شده بود در انجمن آنلاین بنیاد P2P ظاهر شد که بیان می‌کرد: «من دوریان ناکاموتو نیستم». از آن زمان، هیچ پیام دیگری از خالق گریزان بیت کوین ظاهر نشده است، و ایمیل های هرن و آندرسن یادآور غیبت ده ساله ناکاموتو از دید عموم است.

برچسب ها در این داستان

بیت کوین، ارز دیجیتال، ناپدید شدن، دوریان ناکاموتو، گاوین آندرسن، مخترع، آخرین ایمیل ها، مایک هرن، رمز و راز، پروژه منبع باز، بنیاد P2P، ساتوشی ناکاموتو

به نظر شما چه اتفاقی برای ساتوشی ناکاموتو افتاد؟ نظرات و نظریه های خود را در نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.