آبخازیا ممنوعیت استخراج کریپتو را تا پایان سال تمدید کرد – اخبار استخراج بیت کوین

[ad_1] مقامات آبخازیا تصمیم گرفته‌اند ممنوعیت استخراج ارزهای دیجیتال را در این منطقه حفظ کنند. جمهوری تا حدی به رسمیت شناخته شده در قفقاز جنوبی، استخراج انرژی بر ارزهای دیجیتال را محدود می کند و دلیل آن مشکلات تامین برق است. استخراج بیت کوین در آبخازیا همچنان ممنوع است دولت آبخازیا، جمهوری جدایی‌طلب گرجستان، محدودیت‌های

کد خبر : 188936
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰
آبخازیا ممنوعیت استخراج کریپتو را تا پایان سال تمدید کرد – اخبار استخراج بیت کوین

[ad_1]

مقامات آبخازیا تصمیم گرفته‌اند ممنوعیت استخراج ارزهای دیجیتال را در این منطقه حفظ کنند. جمهوری تا حدی به رسمیت شناخته شده در قفقاز جنوبی، استخراج انرژی بر ارزهای دیجیتال را محدود می کند و دلیل آن مشکلات تامین برق است.

استخراج بیت کوین در آبخازیا همچنان ممنوع است

دولت آبخازیا، جمهوری جدایی‌طلب گرجستان، محدودیت‌های فعلی را برای ضرب ارزهای دیجیتال تا پایان سال 2022 تمدید کرده است. در 1 آوریل، کابینه سوخومی اصلاحات مربوطه را در فرمان خود از دسامبر 2020 تصویب کرد که استفاده از ارزهای دیجیتال را ممنوع می‌کرد. برق برای استخراج معادن و توقف واردات تجهیزات مربوطه.

این کشور عملاً با کمبود برق دست و پنجه نرم می‌کند و با فدراسیون روسیه، حامی اصلی آن، برای اطمینان از تامین انرژی اضافی مذاکره کرده است. خرابی های مکرر زیرساخت های الکتریکی آن نیز به گردن ماینرهای کریپتو گذاشته شده است. مشکلات مداوم طرح قانونی و تنظیم این صنعت را به تعویق انداخته است.

آبخازیا در سال 2018 شروع به محدود کردن فعالیت‌های استخراج کریپتو کرد. آوریل گذشته، “ممنوعیت موقت” برای یک سال دیگر تمدید شد. در ماه اکتبر، سازمان نظارت بر ارتباطات و رسانه جمهوری گفت که محدودیت‌های دسترسی به اینترنت برای استخراج‌کنندگان نیز در حال حاضر پابرجا خواهد بود.

مقامات این جمهوری به دنبال استخراج کنندگان کریپتو هستند و از توقیف 6000 واحد سخت افزار ماینینگ در ماه سپتامبر خبر دادند. در همان زمان، مقامات آبخاز اذعان کردند که تخمین زده می شود 30,000 دکل ماینینگ همچنان فعال هستند، بنابراین به شکست مردم در جلوگیری از ضرب ارزهای دیجیتال که تبدیل به یک منبع درآمد جایگزین برای بسیاری شده است، اعتراف کردند.

در تلاش‌های خود برای مقابله با بحران عمیق انرژی، دولت جریمه‌هایی را وضع کرد و حتی استفاده غیرقانونی از برق برای استخراج کریپتو را جرم‌انگاری کرد. تعدادی از عملیات معدنکاری زیرزمینی در ماه ژوئن تعطیل شد.

تابستان گذشته، پس از انجام چندین حمله پلیس علیه مزارع استخراج غیرقانونی در دو روستا در این منطقه، ساکنان منطقه اوچامچیرا که در استخراج ارزهای دیجیتال شرکت داشتند، برای اعتراض به اقدامات مجری قانون محلی به خیابان ها آمدند.

برچسب ها در این داستان

آبخازیا، ممنوعیت، استخراج بیت کوین، خرابی، رمزارز، ماینرهای رمزنگاری، استخراج کریپتو، ارزهای دیجیتال، ارزهای دیجیتال، کسری، برق، تجهیزات، گرجستان، سخت افزار، واردات، ماینرها، استخراج، قدرت، جمهوری، کمبود

آیا آینده ای برای استخراج ارزهای دیجیتال در آبخازیا می بینید؟ نظرات خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

لوبومیر تاسف

لوبومیر تاسف روزنامه‌نگاری از اروپای شرقی است که از فن‌آوری آگاه است و این جمله هیچنز را دوست دارد: «نویسنده بودن چیزی است که من هستم، نه کاری که انجام می‌دهم». علاوه بر رمزنگاری، بلاک چین و فین‌تک، سیاست بین‌المللی و اقتصاد دو منبع الهام دیگر هستند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.