گاوهای GBP/USD در کنترل هستند اما با دیواری از مقاومت 4 ساعته روبرو هستند

GBP/USD بر موج مثبت یا احساسات ریسک سوار است. خرس ها باید شکست 1.22 را ببینند در حالی که گاو نر روی شکست 1.2340 دیده می شود. در قیمت 1.2270، GBP/USD با قیمت پیشنهادی بین 1.2239 و 1.2324 معامله می شود. قیمت در حال حاضر 0.24 درصد بالاتر است و نسبت به نزول هفته گذشته

کد خبر : 219684
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱:۵۵
گاوهای GBP/USD در کنترل هستند اما با دیواری از مقاومت 4 ساعته روبرو هستند


  • GBP/USD بر موج مثبت یا احساسات ریسک سوار است.
  • خرس ها باید شکست 1.22 را ببینند در حالی که گاو نر روی شکست 1.2340 دیده می شود.

در قیمت 1.2270، GBP/USD با قیمت پیشنهادی بین 1.2239 و 1.2324 معامله می شود. قیمت در حال حاضر 0.24 درصد بالاتر است و نسبت به نزول هفته گذشته از رقم 1.24 اصلاح شده است. در مجموع، با وجود تمرکز بر نرخ‌های بالاتر جهانی و بانک‌های مرکزی، لحن برای استرلینگ با کاهش دلار آمریکا ریسک پذیر و مثبت است.

با این حال، به دنبال شکست هفته گذشته در سهام، در وال استریت معاملات سهام به دلیل حرکت سرمایه‌گذاران در بخش انرژی و فناوری صورت گرفت که معیارها را در راستای افزایش قیمت جهانی سهام به سمت بالا کشاند. گسترده‌ترین شاخص سهام آسیا-اقیانوسیه ام‌اس‌سی‌آی در خارج از ژاپن 1.3 درصد افزایش یافت و از پایین‌ترین سطح پنج هفته اخیر خود بالاتر رفت و بهترین روز خود را در حدود دو هفته گذشته رقم زد. میانگین شاخص نیکی ژاپن 2.22 درصد افزایش یافت.

سهام اروپا نیز روز سه شنبه برای دومین روز متوالی با افزایش قیمت بسته شد. شاخص Stoxx Europe 600 0.35٪، FTSE 100 لندن 0.42٪ افزایش یافت، CAC فرانسه 0.75٪ و DAX آلمان 0.20٪ افزایش یافت. شاخص بازار سوئیس ۰.۰۶ درصد کاهش یافت. در وال استریت، همه بخش‌های سهام در سبز هستند و میانگین صنعتی داوجونز اکنون بیش از 2 درصد افزایش یافته است، با S&P 500 با 2.56 درصد رشد به 3761 و نزدک کامپوزیت 2.8 درصد بالاتر.

روحیه ریسک پذیری به نفع پوند است زیرا دلار قیمت پیشنهادی امن خود را از دست می دهد، که طبق DXY به زیر سطح 105 کاهش یافته است، شاخصی که ارزش دلار را در مقابل سبدی از ارزها اندازه گیری می کند. در زمان نوشتن، DXY با قیمت 104.41 در محدوده 103.938 و 104.536 معامله می شود.

با تمام اقدامات مثبت در بازارها، فیل در اتاق با خطرات بالاتر کاهش رشد جهانی باقی می ماند، و به طور خاص، ترس از رشد بریتانیا به عنوان خاری در چشم پوند باقی خواهد ماند. با این وجود، خالص پوزیشن های کوتاه پوند پوند برای سومین هفته متوالی در آستانه نشست سیاست گذاری بانک مرکزی انگلستان در 13 ژوئن کاهش یافته است. لحن جنگ طلبانه برخی از اعضای MPC حمایت از GBP بوده است.

تحلیلگران بانک ANZ استدلال کردند که BoE احتمالاً شدت انقباض خود را افزایش خواهد داد. کاترین مان، عضو MPC اشاره کرده است که تقاضا قوی است و او در جلسه هفته گذشته به افزایش 50 واحدی نرخ بهره رای داد.

BoE اشاره کرده است که سرعت افزایش نرخ ممکن است در ماه‌های آینده شتاب بگیرد زیرا تورم در آستانه حرکت به سمت دو رقمی است. در مجموع، جنگ طلبی بانک مرکزی همچنان در حال گسترش است و این احتمالاً بازارهای ریسک را شکننده نگه می دارد و چشم انداز رشد جهانی را در کوتاه مدت تا میان مدت تحت تأثیر قرار می دهد.

تحلیل تکنیکال پوند/دلار آمریکا

سناریوی صعودی بالا عدم تعادل قیمت را بین مقاومت فعلی، 1.2340، و تثبیت قبلی نزدیک به 1.25، رقمی که قبل از افت قابل توجه قیمت در آزمون 1.19 رخ داده است، مشخص می کند. در جهت نزولی، خرس ها در شکست منطقه حمایتی که از حمایت افقی و پویا در حول 1.2250 و 1.2180 تشکیل شده است، کنترل خواهند شد. این می تواند منجر به کاهش عدم تعادل قیمت بین 1.2172 و 1.1998 شود:



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.